Joko beasta saa keskustella?
Kommentit (34)
aaaaaa. että ku on raivostuttava nainen :D
No mitä siellä on? Jakanut kuvan jonkun rakin kintuista
Olen niin surullinen hänen lastensa puolesta :(
Toi nainen on sairas huomiohuora, anteeksi kielenkäyttöni :(
Siellä on uusi profiili. Ei tuo koiran kuva.
Eli ei keskustella Beasta, vaan haukutaan äitiään?
Aivan kamalaa luettavaa toi sen profiili. Toivon, että hänelle annettaisiin apua, sillä ihan oikeasti hänellä on karkaamassa langat käsistä.
Itse tiedän perheen, joka muutti toiselle paikkakunnalle vastasyntyneen ja sairaalaan jääneen lapsensa perässä ja samaan aikaan pitivät vanhaa asuntoaan nimissään. Hirveät velat tulivat, mutta ainakin saivat olla joka päivä pienen luona aina siihen asti, kunnes hänen voimat ehtyivät kuukausia myöhemmin. Rauha heille, mutta oikeasti noin toimisi kuka tahansa äiti ja isä, jolla hoksottimet toimisivat kuten pitää. Siksi toivonkin äärettömästi ja syvästi, että tuo perhe saisi apua ja tukea heidän arkeensa, sillä tuo näyttää vain todella pahalta.
Miten uuden profiilin löytää? Kuulemma haukkuu siellä exäänsä?
Omalla nimellään ainakin itse löysin profiilin. Äidin mukaan hänen exänsä on levittänyt perheeseen liittyviä henkilökohtaisia tietoja ja hän pyytää, että hänelle ilmoitettaisiin, jos tämä ex ottaisi kehenkään yhteyttä.
Löytyihän se. Ihme sekoilua. Harmi ettei ole mitään vanhempaa settiä sen profiilissa
Uskon että Bea saa tarvitsemaansa hoitoa, mutta saako tarvitsemaansa rakkautta ja läheisyyttä?
Äidillä varmasti rankkaa, mutta tuntuu että hän itse vain pahentaa asioita levittämällä kaiken ihmisten nähtäville. En tiedä ovatko ne exän kertomat jutut ihan perättömiä, mitähän se kertoo? Toivottavasti joku ottaisi ohjat käteensä ja äiti saisi helpotusta.
Äiti raivoaa facessa "v*ttu antakaa olla mä en jaksa!!" Ja hetken päästä ruokkii taas ihmisiä.
Mikä tuon miestäkin vaivaa? Kun ei sitä 1v ja kotia voi hoitaa, että "äiti" pääsisi vauvan luo sairaalaan?
Mua säälittää tuo vauva. Jokainen täysillä käyvä äiti olisi kaiken mahdollisesn ajan sairaalassa. Ihmettelen myös, että julkisesti kertoo vauvan asioista. Huomiota vain haluaa itselleen tuo äiti. Selittelee miksi ei ole lapsensa rinnalla. Ihmettelen onko mies tosiaan niin lapanen, ettei pysty 1v kanssa olemaan. Aikaa on kyllä facessa puolustella itseään, kun ihmiset yrittävät sanoa, että lapsi tarvitsisi vanhemman läheisyyttä. Huomaa kyllä, että äidillä on jonkinsortin vajavaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 14:23"]
Mikä tuon miestäkin vaivaa? Kun ei sitä 1v ja kotia voi hoitaa, että "äiti" pääsisi vauvan luo sairaalaan?
[/quote]
No hänellähän on ilmeisesti selässä vikaa josta mm hermosärkyä.Voin kertoa näin hermosärkyisen puolisona että en jättäisi minäkään pieniä lapsia ihmisen kanssa jolla voi olla jopa 5-6 erilaiset lääkkeet hermosärkyyn.Voit varaaman arvata kuinka sekaisin ihminen on tuollaisella lääkityksellä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 14:29"]
Mua säälittää tuo vauva. Jokainen täysillä käyvä äiti olisi kaiken mahdollisesn ajan sairaalassa. Ihmettelen myös, että julkisesti kertoo vauvan asioista. Huomiota vain haluaa itselleen tuo äiti. Selittelee miksi ei ole lapsensa rinnalla. Ihmettelen onko mies tosiaan niin lapanen, ettei pysty 1v kanssa olemaan. Aikaa on kyllä facessa puolustella itseään, kun ihmiset yrittävät sanoa, että lapsi tarvitsisi vanhemman läheisyyttä. Huomaa kyllä, että äidillä on jonkinsortin vajavaisuutta.
[/quote]
Vajavaisuutta,vai olisiko se kuitenkin sitä että hän yrittää pitää itsensä kasassa?
Ei uskalla uskoa siihen että lapsi selviää,kun alusta asti on sanottu että lapsi kuolee joka tapauksessa. Nyt on pikku hiljaa se ns suojakuori jonka on tuon ilmoituksen jälkeen itselleen rakentanut ruvennut rapisemaan,kun lapsi ei nyt sitten kuollutkaan,ainakaan vielä.
Osaatko kuvitella itseäsi tuohon tilanteeseen? Siihen ettet tiedä tuleeko se lapsi nyt kuolemaan vai ei. Olisiko sittenkin niin että hän ei uskalla kiintyä lapseen,lapseen joka on tuomittu kuolemaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 12:51"]
Käykääs kattoo uusin päivitys :)
[/quote]
mistä sen vii katsoa?