Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hedberg-Nuorgam

Vierailija
27.08.2021 |

Twitterissä kun olen tapausta seurannut, niin surulliseksi vetää. Pieni kertaus:
1. Nuorgam tuo tuoreeltaan epäasiallisen kohtelun esille heille, joille se kuuluu tuoda esille=kenen vastuulla asia on. Hedbergin firma ei halua asiaa käsitellä, vaan yleisen tavan mukaan vähättelee, syyttää uhria ylireagoinnista jne. Tuttu kuvio KAIKILLE, jotka mitään epäasiallista käytöstä yrittää saada esille eli että asialle tehtäis jotain.
2. Nuorgam mainitsee asiasta somessa.
3. Suurin osa somekommenteista:
- Nuorgam hakee huomiota
- Hedberg hyvä tyyppi
- Miksi asoita ei hoideta heti ja kasvotusten ja tällainen julkinen lynkkaus on törkeää?
- Miksi ei tehty heti rikosilmoitusta?
Pakko kysyä, eikö ihmiset tosiaan ymmärrä, miten mahdotonta on tehdä rikosilmoitus häirinnästä. Varsinkin kun toinen osapuoli vähättelee asiaa ja syyttää ylireagoinnista. Kaiken lisäksi tilanteet usein eivät ole edes rikoksia, vaan paskamaista käytöstä = hoidettava sisäisesti esim. firman sisällä.

Ja sitten vielä iltapäivälehti tekee jeesusmaisella kuvalla varustetun ylistys "haastattelun" Hedbergistä.

Useampi mies stand-up koomikko on todistanut nähneensä juuri sitä käytöstä, mistä Hedbergiä on syytetty. Lisäksi Nuorgamilla on kuvakaappaukset viesteistä, jota käytiin asian tiimoilta. Jostain syystä setämiehiä ja sovinistia naistoimittajia ei kiinnosta perehtyä näihin. Somessa nämä Hedbergin puolustajat sanovat, et muut koomikot kateellisia ja Nuorgam photoshopannut kuvat.

Ja sit ihmetellään, et miksi ihmiset ei nosta meteliä/tuo esille häirintää, jotta se saatais loppumaan. Mä en ihmettele yhtään. Ihan hirveen iso kiitos kaikille naisille ja miehille, jotka näitä asioita tuotte esille.

Kommentit (292)

Vierailija
181/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko sanaakaan mitä tuo Nuorgam hölöttää.

Miksi? Koska hän ei sovi nyrkin ja hellan väliin, perinteiseen naisen rooliin ja sun märkiin päiväuniin?

Koska hän on valehteleva narsisti joka elää harhaisessa rinnakkaistodellisuudessa.

Puhut ilmeisesti Hedbergistä?

En todellakaan. Katso noita Nuorgamin höpöjuttuja missä tahansa mediassa niin tajuat että tuolla naisella hihna luistaa ja pahasti.

Koskeeko hihnan luistaminen myös miehiä, jotka on kuvailleet herran käytöstä?

Iikka Kivi on ainakin tunnettu pelle joka puhuu täyttä tuubaa päivät pitkät. Stand up koomikot ovat myös hyvin kateellista porukkaa, Hedberg nettoaa helvetisti rahaa ja muut kituuttavat lähes persaukisena.

Juu juu joten siksi näiden persaukisten kannattaakin jättää yhteistyökuviot Hedbergin kanssa, vaarantaa mahdollisuutensa päästä Apolloon keikalle ja polttaa sillat Suomen tunnetuimpaan koomikkoon. Koska kateus on kuitenkin tärkeämpää kun esim. se, että edistyisi urallaan. Jokainen ulostulon tehnyt koomikko on avoimesti kertonut, että vaikenemisen kulttuuri velloo etenkin siksi, että Hedberg on asemassa jossa hän voi pilata muiden häntä kritisoivien koomikoiden uria. Joten miksi ihmeessä he vaarantaisivat uransa jonkun somejulkkiksen takia ellei hän puhuisi totta? Kateus ei nyt oikein kuulosta fiksulta syyltä pilata oma uransa😅

Kateus sumentaa loogisen ajattelun ja jos joku rikas ja menestynyt saadaan tuhottua, se antaa suurta nautintoa. Jostain ihmeen syystä nuo kaikki Miisaa puolustavat stand up koomikot ovat vihervasemmistoa (näkee heti kun lukee hieman heidän Twitter-virtaansa). Hmm olisiko sattumaa?

Huh, kauhea ajattelutapa tuo, että mielestäsi kaikki on valmiita pilaamaan oman uransa kunhan samalla saa jonkun rikkaan ja menestyneen uran pilalle. Väittäisin, että hyvin, hyvin harva on valmis uhraamaan oman onnensa vaan jotta joku rikas julkkis menettää uransa.

Vierailija
182/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miisahan halusi raskaana ollessaan aloittaa avoimen suhteen ja mennä Tinderiin pokaamaan miehiä. Hyi helevetti!

Mitä tekemistä sillä on aiheen kanssa? Saako naisia ahdistella, jos he ei noudata samoja normeja kuin itse?

Se kertoo Nuorgamin persoonan vakaudesta, kun tämä hysteerisesti itkua tuhertaen kertoo että haluaa Tinderiin hakemaan miesten huomiota ja seksiä (huolimatta siitä että on suhteessa miehen kanssa joka ei halua tuollaista + on raskaana). Lienee kerjännyt Hedbergiltä ja ei ole saanut, sitten sopivasti uuden tv-ohjelman ilmestyessä pääsee otsikoihin höpöhöpö stooreineen. Selvää pässinlihaa.

Miisavihaajatrolli löysi paikalle, tervetuloa ja tervemenoa🙄

Meitä "miisavihaajatrolleja" on täällä aika monta, jos et ole huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä asian olisi voinut ottaa todesta, jos sen olisi tuonut esiin joku muu kuin huomiohuo*a Nuorgam.

Jep jep. Helppo ummistaa silmät todisteille kun ei tykkää uhrista. No toivottavasti jos itse joudut samanlaiseen tilanteeseen niin sulla on vaan päähän taputtelijoita. Tuolla asenteella uskon kyllä ettei ihan hirveästi löydy tukijoita sun elämästä😅

Vierailija
184/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miisahan halusi raskaana ollessaan aloittaa avoimen suhteen ja mennä Tinderiin pokaamaan miehiä. Hyi helevetti!

Mitä tekemistä sillä on aiheen kanssa? Saako naisia ahdistella, jos he ei noudata samoja normeja kuin itse?

Se kertoo Nuorgamin persoonan vakaudesta, kun tämä hysteerisesti itkua tuhertaen kertoo että haluaa Tinderiin hakemaan miesten huomiota ja seksiä (huolimatta siitä että on suhteessa miehen kanssa joka ei halua tuollaista + on raskaana). Lienee kerjännyt Hedbergiltä ja ei ole saanut, sitten sopivasti uuden tv-ohjelman ilmestyessä pääsee otsikoihin höpöhöpö stooreineen. Selvää pässinlihaa.

Onneksi enemmän Miisaa uskovia kuitenkin!

Vierailija
185/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Miisa! Kiva kun tulit tänne juttelemaan.

Vierailija
186/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Miisa! Kiva kun tulit tänne juttelemaan.

Luuletko oikeesti että Suomen suorasukaisin somehuutaja kirjoittelisi mitään anonyymina?!😅

Vierailija
187/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorgam vaikuttaa aivan h*lvetin rasittavalta, mutta uskon kyllä häntä tämän asian suhteen. Jos hänen väitteensä olisivat valheellisia, uskon että hän olisi keksinyt vähän erilaisemman jutun.

Vierailija
188/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereen saamelainen Nuorgam osaa tuon valehtelun ja valheessa elämisen. En 100% varmasti usko mitään mitä se suustaan päästää. Eikä tibder-hoidon kanssa itsensä paksuksioaneva muutenkaan ole tasapainoisimmasta päästä.

Juuri näin!

Vierailija
189/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorgam on fiksu. On hurjaa seurata, miten häntä kohdellaan mediassa. Se kohtelu ei ole kunnioittavaa, sanomisia ja tekemisiä vääristellään, esimerkiksi Helsingin Sanomien jutussa oli kuvailtu kuinka hän loukkaantui eikä vastannut kysymyksiin, vaikka mitään loukkaantumista ei ollut ilmoilla, ainoastaan se että hän vastasi kysymyksiin vastauksilla, joista toimittaja loukkaantui. Itse olisin jo turhautunut ja antanut olla. Mutta Nuorgam on fiksu ja sinnikäs. Mä toivon että hänellä on kanttia taistella median tuulimyllyjä vastaan ja itse ainakin siihen kannustan ja annan kaiken tukeni.

Samo Hedberg sen sijaan on saanut lempeää kohtelua mediassa, Nuorgamin ahdistelukokemus esitetään pelkkinä väitteinä tai syytöksinä, ja Sami saa kertoa omaa versiotaan kohtalokkaalla kuvilla varustettuna monen aukeaman verran.

Miksi tämä on näin? Mä sanoisin että tässä näkyy koko yhteiskunnan naisviha kiteytettynä.

Vierailija
190/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorgam on fiksu. On hurjaa seurata, miten häntä kohdellaan mediassa. Se kohtelu ei ole kunnioittavaa, sanomisia ja tekemisiä vääristellään, esimerkiksi Helsingin Sanomien jutussa oli kuvailtu kuinka hän loukkaantui eikä vastannut kysymyksiin, vaikka mitään loukkaantumista ei ollut ilmoilla, ainoastaan se että hän vastasi kysymyksiin vastauksilla, joista toimittaja loukkaantui. Itse olisin jo turhautunut ja antanut olla. Mutta Nuorgam on fiksu ja sinnikäs. Mä toivon että hänellä on kanttia taistella median tuulimyllyjä vastaan ja itse ainakin siihen kannustan ja annan kaiken tukeni.

Samo Hedberg sen sijaan on saanut lempeää kohtelua mediassa, Nuorgamin ahdistelukokemus esitetään pelkkinä väitteinä tai syytöksinä, ja Sami saa kertoa omaa versiotaan kohtalokkaalla kuvilla varustettuna monen aukeaman verran.

Miksi tämä on näin? Mä sanoisin että tässä näkyy koko yhteiskunnan naisviha kiteytettynä.

Itse en Miisasta niin välitä, vaikuttaa aika vihaiselts ihmiseltä. Mutta tässä tilanteessa on pakko uskoa, koska tähän mennessä Miisa on näyttänyt todisteita, kun taas Hedbergin sädekehänkiillotuskampanja ei vaikuta millään tasolla aidolta.

Vierailija
191/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miisan tarinat eivät taida kuitenkaan hetkauttaa juuri ketään 90% naisvaltaisen vauvafoorumin, ja vihervasemmiston ja feministimiesten kansoittaman Twitterin ulkopuolella. Veikkaanpa, että jos uskomisesta tiedusteltaisiin vähän kattavammin eri kansanosilta, niin vastaukset olisivat hieman erilaiset

Vierailija
192/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miisan tarinat eivät taida kuitenkaan hetkauttaa juuri ketään 90% naisvaltaisen vauvafoorumin, ja vihervasemmiston ja feministimiesten kansoittaman Twitterin ulkopuolella. Veikkaanpa, että jos uskomisesta tiedusteltaisiin vähän kattavammin eri kansanosilta, niin vastaukset olisivat hieman erilaiset

Tuossahan se vastaus tulikin. "... tarinat ei hetkauta juuri ketään 90% naisvaltaisen...". Eli naisia ei uskota, koska bros before hos. Ja sitten ihmetellään, miksi täällä porukka on vihaisia tästä tilanteesta ja kokee joutuvansa avautumaan somessa häirinnästä, koska muuten kukaan ei usko ja ketään ei kiinnosta.

Vierailija
193/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko sanaakaan mitä tuo Nuorgam hölöttää.

Miksi? Koska hän ei sovi nyrkin ja hellan väliin, perinteiseen naisen rooliin ja sun märkiin päiväuniin?

Ei vaan siksi koska sen jutut vaikuttavat poikkeuksetta keksityiltä, jopa vainoharhaisilta.

Vierailija
194/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaksisataa kommenttia siitä miten ketään ei kiinnosta naisten mielipiteet ja ulostulot ja kertomukset häirinnästä eikä naisia uskotsa, sitten joku (oletettavasti) mies tulee mansplainaamaan että "Niih, täällä kaikki uskoo Miisaa koska suurin osa on naisia. Jos kysyisitte miehiltä niin kukaan ei uskoisi." Kiitos, että kerroit meille juuri sen mitä tässä ollaan satojen kommenttien aikana yritetty miehille kertoa...

Vierailija
195/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän liikkuu päässä niillä tyypeillä, jotka väittää Nuorgamin hakeneen tällä huomiota ja photoshopanneen kuvat?!?

Ei voi kuin ihmetellä. Ei yksikään nainen lähde tuosta vaan kertomaan ahdistelusta julkisesti, koska jokainen tietää sen aiheuttavan jättimäisen kakkamyrskyn.

Eiköhän nämä Nuorgamia huomionhakuiseksi väittävät tyypit ole itse juuri niitä, jotka lähtevät baariin etsimään tappeluita, sekä niitä ketkä eivät pärjää tappeluissa, ja sitä kompensoidakseen kiusaavat naisia somessa.

Tämä kaikki voi olla Miinan masinoimaa julkisuuskampanjaa. Nyt jo on nähty, että on valmis hankkiutumaan raskaaksi, että pääsisi valtakunnan kanavalle esittelemään naamaansa ja vatsaansa. Samanlainen julkisuustyrkky se sen sisko.

Vierailija
196/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näköjään pommittavat vuorotellen viestejä Nuorgamin suku ja Muna Bling.

Vierailija
197/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hirveen surullista että vielä vuonna 2021 Iltalehti tekee jutun ahdistelusta syytetystä ja hänen tunteistaan kuinka rankkaa on kun ilkeä nainen syyttelee🙄

Ai sinunko mielestä miehen pitäisi vaan alistua kohtaloonsa ja "tunnustaa", siitä huolimatta että  nainen esittää syytöksiä pertustelematta.  Harmi ettet elänyt keskiajalla, olisit ollut hyvä polttamaan viattomia ihmisiä "noitina".

Vierailija
198/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miisahan pyysi muiden naisten ulostuloja igssään. Toivottavasti niitä myös tulee. Auttaisi kovasti mut toistaalta ärsyttävää että edes pitää todistella muiden kautta.

Kunpa joku perustaisi vastaavan kampanjan Miisaa vastaan. Lapsuudesta saakka jokainen sen erhe tuotaisiin julkisuuteen. Koska, why not!

Vierailija
199/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet vaan. Sinä olet sokea kuten idolisi Miisakin. Naisena hävettää teidän änkeytyminen feministialueelle, koska tehän meistä teette uhreja ettekä toimijoita.

Tuommoinen raukkamainen jälkipuinti jostakin yhdentekevästä paskasta saavuttaa mittasuhteet, joita ei edes aseellinen sota ylittäisi.

Vierailija
200/292 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuodaan ne rikokset esiin OIKEUDESSA eikä sosiaalisessa mediassa.

Tää on myös erikoinen ajattelutapa. Että monelle suurempi paha on se, että nainen kertoo asiasta somesta kun itse häirintä. Että loppupeleissä aivan sama onko asia tapahtunut vai ei, mutta hyi hyi ei siitä saa puhua somessa, se on se suurin ongelma tällaisessa tilanteessa. Ei se, että aikuinen mies on väkisin suudellut nuorta naista, tai hillunut alasti bäkkärillä esitellen itseään. Ei, eniten paheksutaan sitä että nainen kehtaakin somettaa asiasta. Prioriteetit kunnossa näillä ihmisillä....

Kuka tahansa voi sanoa ihan mitä tahansa ihan kenestä tahansa ja viedä sen mediaan. Oikeusvaltioperiaate ei ihan toteudu sillä että naiset saa puskista huudella miesten nimiä ja laukoa syytteitä sanomalehdille. Pitäisikö Suomessa olla oikeuslaitosta ollenkaan sinun logiikkasi mukaan? 

Oikeusvaltioperiaate ei ihan toteudu silläkään, että miehet saavat vapaasti sikailla naisten kustannuksella, ja naisten tehtävänä on vaieta kaikesta loppuiäkseen!

Miksei naiset tee rikosilmoituksia kun väitetyt teot tapahtuvat? 

Usein siksi, koska mitään hälyttävää saati lainvastaista ei ole tapahtunut. Nyt on sitten helppo heitellä puskista oman harhaisen mielikuvituksen tuotoksia ja syyttää viattomia ihmisiä kaiken maailman teoista. Ja vähälahjaiset naiset nielevät nuo tarinat täysin, kyseenalaistamatta mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi