Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis piirtelikö Loiri pillun kuvia biisin aikana?

Vierailija
26.09.2014 |

...ei kai kenenkään rusketusraidat sen ympärille tuu? Miks mä en ymmärtänyt tota juttua ollenkaan?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

wow mikä veto. loiri osoitti olevansa edelleen show-mies ja ottavansa biisin kuin biisin. ehdottomasti paras veto koko sarjan historiassa!!

Vierailija
2/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ou.mai.gaad.

Mielestäni biisi ja Paula huokuu tietynlaista kapinointia tehdä just mitä itse haluu. Vesku sisäisti tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:31"]

Perseen se piirsi, sieltähän ne miesten rusketusraidat tulee.

[/quote]

ei perseessä ole sellaisia viivoja ympärillä, niinkuin kirkkoveneessä. Loiri piirsi myös ne ripset nimittäin, muuten olisikin mennyt perseestä kun puhuikin jarrareista.

[/quote]

perskarvat ne oli, haloo!

Vierailija
4/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiri oli erinomainen Aladdin-leffan henkenä, mutta VE-veto oli mauton.  Vaikka niin oli se kappale ennen Loirin esitystäkin. En tykkää Vesalan lauluista enkä PMMP:n tuotannosta.

Vierailija
5/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Se sanoi "perse" ei "pillu", biisissähän puhuttiin homoseksistä, stuertti jne.

Vierailija
6/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiri on jatkoajalla. Ehdottomasti lupa laulaa rivoja lauluja,kokeilla vaikka tosi tv- formaattia jne. Miksi pingottaisi,miettisi koko ajan syntyjä syviä jne. Hänen ei tarvitse välittää,mitä ihmisetkin ajattelee. Tarviiko kenenkään?

Vierailija
7/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiri voi olla taiteellisesti suuri persoona, mutta ihmisenä ei niinkään. Naisiin menevähän se on. Poikansa sanoi haastattelussa, että Loiri on perheensä alfauros, joka osaa olla tosi kylmä ja vaikea ihminen. Pienenä kertoi odottaneensa isää monta tuntia Lintsillä eikä isä ilmestynyt ollenkaan. Viikon perästä soitti, että sori kun unohtui.

Mä luulen, että Loiri on aina ollut niitä ihmisiä, jotka tekevät mitä haluavat ja sanovat mitä haluavat. Hän ei välitä mitä muut ajattelevat tai miltä muista tuntuu. Hän on näyttelijänä loistava, ja tykkään monesta hänen laulustaan ja tulkinnastaan. Ihmisenä hän ei ole minulle suuri persoona.

Vierailija
8/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:31"]

Pikkuveli ei ole PMMP:n oma biisi.

[/quote]

mitä sitten? Tässä ohjelmassa esitetään lauluja joita päivän tähti on joskus levyttänyt. Eihän Naurava kulkuri tai Väliaikainen ole Loirin omia biisejä. 

Vierailija
9/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 11:06"]

Loiri voi olla taiteellisesti suuri persoona, mutta ihmisenä ei niinkään. Naisiin menevähän se on. Poikansa sanoi haastattelussa, että Loiri on perheensä alfauros, joka osaa olla tosi kylmä ja vaikea ihminen. Pienenä kertoi odottaneensa isää monta tuntia Lintsillä eikä isä ilmestynyt ollenkaan. Viikon perästä soitti, että sori kun unohtui.

Mä luulen, että Loiri on aina ollut niitä ihmisiä, joka tekevät mitä haluavat ja sanovat mitä haluavat. Hän ei välitä mitä muut ajattelevat tai miltä muista tuntuu. Hän on näyttelijänä loistava, ja tykkään monesta hänen laulustaan ja tulkinnastaan. Ihmisenä hän ei ole minulle suuri persoona.

[/quote] Olen nähnyt Loirin perheensä kanssa myös rakastavana isänä Särkänniemessä. Ehkä totuus on jossain välissä.

Vierailija
10/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 11:06"]

Mä luulen, että Loiri on aina ollut niitä ihmisiä, joka tekevät mitä haluavat ja sanovat mitä haluavat. Hän ei välitä mitä muut ajattelevat tai miltä muista tuntuu. Hän on näyttelijänä loistava, ja tykkään monesta hänen laulustaan ja tulkinnastaan. Ihmisenä hän ei ole minulle suuri persoona.

[/quote] Olen nähnyt Loirin perheensä kanssa myös rakastavana isänä Särkänniemessä. Ehkä totuus on jossain välissä.

[/quote]

Varmasti näin onkin. Toisaalta kokonaisuus ratkaisee. Jos joku av-mammojen lasten isistä olisi tehnyt vastaavan tempun, tämä oltaisiin täällä yhteistuumin tylytetty itsekkääksi ja lapselliseksi ihmiseksi. 

Ehkä pointtini oli tuossa sanoa, että Loirista paista läpi kyllä tietty itsekkyys ja välinpitämättömyys muita kohtaan. Siksi en osaa pitää häntä varauksettomasti suurena persoonana. Taiteilijana arvostan häntä kyllä.

Vierailija
11/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taiteilijan tarvitse olla ihmisenä hieno. Se on lähipiiriä koskettava yksityisen elämän alue. Eli taiteilijana arvostan minäkin, muusta en ole kiinnostunut. Tai no, sen verran, että sääli että Loiri ei saanut riippuvuuksiaan ajoissa hallintaan, olisi varmaan ollut vieläkin parempaa annettavaa vielä menneenä vuosikymmenenä ja nyt. Hukkaan heitettyjä mahdollisuuksia. Tai kurkusta alas kaadettua taiteilijuutta niinkuin usein.

Vierailija
12/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Kaatuiko tähän jonkun maailma? Oli piristävä veto kaiken itkun keskelle.

Vierailija
13/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ohjelmaan. Kiitos etukäteen.

Vierailija
14/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siis Vain elämää-ohjelmasta joka on nähtävissä mm. ruutu.fi-palvelusta.

Myötähäpeä. Saisi jo Loiri lähteä eläkkeelle kun on vielä vähän arvokkuutta jäljellä.

Vierailija
15/69 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta oli hyvä että nyyhkyjen joukossa oli huumoria mutta kyllä Loirin olisi pitänyt pystyä parempaankin. Tää olis voinut olla todella hauska jos mies olisi yhtään vireessä. Mutta ei auta, ei auta.

Vierailija
16/69 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:16"]

Kuuluuko pillu jotenkin alkuperäiseen biisiin? En tunne biisiä niin hyvin että tietäisin. Vaikka Rusketusraidat olisikin seksuaalisesti värittynyt biisi, niin ei kai siinä sentään suoraan pillusta puhuta? 

Vanhan miehen ei enää sovi moisia merkkejä näytellä. Tulee likainen olo.

[/quote]

En ole ajatellut Loirista oikeastaan juuta enkä jaata, ennen kuin luin Kuukausiliitteestä sen isä-poika-haastattelun. Rupesi siinä vaiheessa vähän kuvottamaan. Mietin, että irstas vanha äijä. No, tuo rusketusraidat-biisi ja käsieleet sen aikana "pikkutuhma", kuten IL kirjoitti, vain vahvisti saamaani käsitystä. Ällötiällötiällönällön.

Vierailija
17/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas vaivaantunut olo tuosta esityksestä, toivoin vain sen loppumista. Nolo veto. Ei uponnut vaan millään tasolla.

Vierailija
18/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:01"]

Rautavaara teki elämänsä lopulla haastatteludokumentin Peter von Baghille. Loiri menee Sarasvuon ja Enbusken ohjelmaan ja Vain elämääseeseen.

Onhan siinä vähän eroa tyylikkyydessä.

[/quote]

Paitsi että Rautavaara kuoli jo 64 vuotiaana ja Loiri on 69 vuotias. Eli Rautavaara ei ehtinyt yhtä pitkälle kuin Loiri. Muutama vuosi sitten olisin veikannut että Loiri ei elä 70 vuotiaaksi, mutta nyt kun on laihtunut, niin voi hyvinkin sinnitellä 10 vuotta.

[/quote]

No ei Rautavaara olisi 69-vuotiaanakaan mennyt Vain elämääseeseen. Kari Tapio oli paljon Loiria terveemmän oloinen ja kuoli 65-vuotiaana. Loiri on jo vuosikausia tehnyt näitä "kohta mä kuolen"-esiintymisiä.

Vierailija
19/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulvon naurusta!! AI kauhee mä tukehdun

Vierailija
20/69 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Loiri aivan selvästi piilovittuilee noille muille artisteille ja koko ohjelmaformaatille.