Voiko mieheen luottaa jos
Voiko mieheen luottaa jos hänellä on ollut seksisuhde kihloissa olevan naisen kanssa.. Mitä mieltä? Jotenkin minua arveluttaa miehen löyhä moraali, että parisuhteen ulkopuoliset suhteet ovat "ok"
Ovat btw samassa työpaikassa edelleen tämän naisen kanssa. Naisen kihlattu ei ilmeisesti tiedä koko salasuhteesta.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:16"]
Luottaisin. So what?!
[/quote]
Taidat olla mies josta ap kirjoittaa :/
Kyllä se moraalista paljastaa erittäin paljon ja sehän suhteellisen pysyvä ominaisuus joka ei aikuisiällä enää paljoa tule suhteessa muuttumaan.
Itse pitäisin jopa miehen kertaluonteista omaa pettämistä pienempänä pahana kuin varatun naisen kanssa vehtailua systemaattisesti ja tietoisesti tietyn ajanjakson ajan.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:49"]
Oli mulla vaikka mitä säätöä ennen nykyistä, oli siinä muutama naimissaolevakin joukossa. Miehellä se vasta olikin villi elämä nuorempana, ja epäilemättä petti yms. Kaikilla meillä on menneisyys josta yleensä opitaan jotain. Ei kannata vaatia ihan liikoja muilta, eikä ehkä itseltäkään
[/quote]
Mitä jos ei vaadi muilta enempää kun mihin itsekään kykenee. Sellaisen käsityksen saa ap.n kirjoituksesta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:41"]
Kyllä se moraalista paljastaa erittäin paljon ja sehän suhteellisen pysyvä ominaisuus joka ei aikuisiällä enää paljoa tule suhteessa muuttumaan.
Itse pitäisin jopa miehen kertaluonteista omaa pettämistä pienempänä pahana kuin varatun naisen kanssa vehtailua systemaattisesti ja tietoisesti tietyn ajanjakson ajan.
[/quote]
Komppi. Yrjöttävä ukko!
Ei voi luottaa. Kertoo tuossakin roolissa siitä, ettei tyyppi kunnioita parisuhteita samalla tavalla kuin sinä. Ei tuossa kai olisi vikaa, jos itse suhtautuisit parisuhteisiin samalla tavalla, mutta on ongelma jos pettäminen on toiselle periaatteessa ok ja toiselle ei.
Vastailen samaa kun aiemmat, eli en voisi luottaa. Inhottaisi ajatus, että miehellä ollut suhde kihloissa olevaan naiseen.
En luottaisi, kertoo jo tarpeeksi paljon ihmisestä tuollainen käytös
Ei voi. syynä ei ole löyhä moraali vaan heikko itsetunto
Niimpä... Paljon pohdituttaa tämä asia. Mies haluaisi kovasti parisuhteen kanssani.. Itselläni periaate, ettei varattujen kanssa häslätä vaikka mikä tilanne olisi ja vaikka miten ihastunut olisi tähän varattuun henkilöön, ja siitä en ole lipsunut. Ja tietty että en itse juokse vieraissa kun on sitoutunut toiseen.
Miksi alapeukut aloitukselleni ja välikommentoinnilleni? Haluaisin kuulla asiaan erilaisia kantoja etten jumahda vain johonkin tiettyyn ajattelukaavaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 19:58"]Ei voi. syynä ei ole löyhä moraali vaan heikko itsetunto
[/quote]
Mitkä mahtaa olla perustelut? Ai että mies alkaa ssuhteeseen, koska on huono itsetunto? :D miehet vaan taitaa haluta usein seksiä..ei taida itsetuntoon sen kummemmin liittyä.
ylä- ja alapeukkuja riittää. Nyt kommentoimaan!
Eihän tuo nyt kovin hyvää käytöstä ole, mutta jos sä tykkäät itse siitä miehestä... Jos sä olet puhunut sen kanssa asiasta avoimesti ja saanut jotain järkevää selitykseksi, en näe, miksi sen pitäisi olla periaatteellinen kynnyskysymys.
Mäkin suhtaudun uskollisuuteen hyvin tiukasti. Silti näen eron siinä, onko mies ollut suhteessa kihloissa olevaan vai ollut itse kihloissa ja pitänyt siinä rinnalla sivusuhdetta. Näin siitä huolimatta, että tuhahtelen aina esim. lukiessani täältä kommentteja, joissa väitetään, että on ok sekoilla varatun kanssa, koska se varattuhan siinä tekee väärin.
Itse asiassa mun luotettava mieheni kertoi ammoin olleensa ennen meidän seurustelua mm. suhteissa naisen kanssa, joka seurusteli tahollaan. Ei se mun mielestä kovin hyvältä kuulostanut, mutta tuon aarteen kohdalla se oli pieni miinus, joka ei sitten lopulta painanut vaa'assa lainkaan.
Yhteenvetona: Ei se tee miehestä täysin epäluotettavaa, vaikka on tietenkin osoitus siitä, että jossain vaiheessa kaverin harkintakyky ei ole ollut paras mahdollinen.
Oli mulla vaikka mitä säätöä ennen nykyistä, oli siinä muutama naimissaolevakin joukossa. Miehellä se vasta olikin villi elämä nuorempana, ja epäilemättä petti yms. Kaikilla meillä on menneisyys josta yleensä opitaan jotain. Ei kannata vaatia ihan liikoja muilta, eikä ehkä itseltäkään