Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu. Kuinka yleistä on että miehet lähettää heti elimensä kuvan, kun siirrytään whatsapp viesteihin?

Vierailija
27.08.2021 |

Olin vaan niin yllättynyt. Tosi fiksun oloinen mies, ja sit heti tuli sellasta kuvaa. Oonko mä nyt missannut jotain tästä nykyajasta?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkelikuvista aina rikosilmoitus. Muistakaa se. Muuten tuota touhua ei saada koskaan loppumaan.

Mikähän rikos?

Milloin dick picin lähettäminen on rikos Suomessa?

Jos kuva on lähetetty 16-vuotiaalle tai vanhemmalle, rikoksen raja ylittyy, jos kuva on ei-toivottu ja teon katsotaan joko halventavan vastaanottajaa tai häiritseviä viestejä on lähetetty toistuvasti.

Jos kuva on lähetetty alle 16-vuotiaalle, kyseessä on lähtökohtaisesti rikos oli kuva toivottu tai ei.

Ei tule kyllä mitään tällaisista "on rikos lähettää ei-toivottu kuva". Ymmärrän mitä sillä tarkoitetaan, mutta käytännössä ihan mahdoton yhtälö alkaa antamaan tuomioita siitä ettei joku osannut lukea vastaanottajan ajatuksia telepaattisesti tai pyytämään kirjallisena lupaa etukäteen.

Jos lähetät pyytämättä kuvan viimeisimmästä lukemastasi kirjasta tai vaikka hatustasi, et joudu edesvastuuseen.

Jos lähetät kuvan kikkelistäsi, saatat joutua.

Yksinkertaista.

Vierailija
82/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa etten ole ainuttakaan tällaista kuvaa saanut ennenkuin vasta vakiintuneessa seurustelusuhteessa. Olen tutustunut ensin pelkästään deittipalstaa käyttäen ja sitten joitakin potentiaalisimpia tavaten. En ole antanut puhelinnumeroani enkä muitakaan henkilökohtaisia tietojani ennenkuin olen tiennyt että haluan tavata tyyppiä jatkossakin. Tähän päädyin jo nettideittailuni alussa yhden stalkkeriksi heittäytyneen säikäytettyä minut perinpohjaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tästä mieleen joku artikkeli, jossa pohdittiin onko suomalaisissa tavanomaista vahvempaa autistin kirjoa aiheuttavaa geeniä. Tajuan siis, että kikkelikuvat on ilmiö muuallakin, mutta ainakin Suomessa tämä on ihan kamala deittailun vitsaus. Liittyisikö jotenkin saunakulttuuriin..? Suomessa ollaan täysin hiljaa, ei keksitä mitään sanomista muille ihmisille  ja tilanne ratkaistaan sillä, että riisutaan porukalla alasti ja mennään saunaan. 

Vierailija
84/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille kuva.

Se on sairaalaolosuhteista ja saattaa järkyttää herkimpiä.

https://media.springernature.com/lw685/springer-static/image/art%3A10.1…

Vierailija
85/85 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monista miehistä vaan tuntuu mukavalta pakottaa nainen seksuaalisiin asioihin, joita tämä ei halua. En olisi missään tekemisissä tällaisen kieroutuneen hyväksikäyttäjän kanssa saati että haluaisin TAVATA. Ei mikään red flag vaan joku punanen pressu, jolla peitetään remontoitava julkisivu tai jotain. Tää ei oikeasti mikään hehehee pikkujuttu vaan kertoo todella huolestuttavia asioita tyypin asenteesta sellasiin hehehee pikkujuttuihin kuin suostumus seksuaalisiin asioihin, eli siihen että sitä ei naiselta tarvita ollenkaan. Jos sen saa pakottaa katsomaan mitä huvittaa niin mikä se on seuraava vaihe? En lähtis ottamaan selvää.

Samaa mieltä naisista. Ette voi pakottaa miehiä katsomaan rintavakojanne, nilkkojanne, tai legginssin ohuesti vuoraamaa läskipersettä.

Ei voidakaan. 

Saat jäädä niin halutessasi neljän seinän sisälle ja pitää verhot kiinni. Voit jopa hakeutua luostariin. Vaikka sinne kreikkalaiselle vuorelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi