Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu. Kuinka yleistä on että miehet lähettää heti elimensä kuvan, kun siirrytään whatsapp viesteihin?

Vierailija
27.08.2021 |

Olin vaan niin yllättynyt. Tosi fiksun oloinen mies, ja sit heti tuli sellasta kuvaa. Oonko mä nyt missannut jotain tästä nykyajasta?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäpä kikkeliukko estoon saman tien.

Vierailija
2/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se mies joka on missanut jotain. Joillekkin meistä tuntuu olevan vaan niin vaikeaa ymmärtää mikä vetoaa naisiin.

Eipä haittaa minua, kun jotkut miehet karsiutuvat kisasta näin helposti, mutta pahoittelen sukupuoleni puolesta. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun, unohda tuo kaveri. 

M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks ne watsapit sellasia jotka tallentuu koneelle? Ilmeisesti eivät. Sillä muutenhan elinkuvia ei läheteltäis, kun riski olis siinä että vastaanottaja tekee lähettäjän elämälle hallaa levittelemällä tietoja ympäri kyliä ja vaikka koko maata!

Helppoa tuhota ihminen!

Vierailija
4/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normisettiä. Kai haluat etukäteen tietää, millaset vehkeet sieltä löytyy, etkä vasta sängyssä? Äläkä väitä, että sulle olis ihan ok joku katkarapu.

Vierailija
5/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normisettiä. Kai haluat etukäteen tietää, millaset vehkeet sieltä löytyy, etkä vasta sängyssä? Äläkä väitä, että sulle olis ihan ok joku katkarapu.

Sinäkään et taida saada paljoa naisia jos tuo on sinusta normia.

M52

Vierailija
6/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdalta lähetysprosentti on nolla, mutten voi vastata kuin omasta puolestani. Kun suomalaisia yleensä syytetään huonosta itsetunnosta, niin alapääkuvan lähettäjää ei ainekaan voi tästä syyttää. Täytyy olla kova luotto omaan elimeensä, jos uskoo naisen toteavan kuvan saatuaan "Tuota on pakko saada". Epäilen tempun toimivuutta paitsi naisenkarkottimena lienee erinomainen.

Vierailija
7/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäiden pervojen keskuudessa tuollainen on yleistä, normaalien ihmisten piirissä ei käyttäydytä noin.

Vierailija
8/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fiksun oloinen", lol.

Vierailija
9/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin onhan se noinkin

Vierailija
10/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpais, että nainen lähettää kuvan vitustaan heti kärkeen.

ps. saa laittaa tännekin.

Samoin sinulle tiedoksi, että naisiin vetoaa eri asiat kuin miehiin. Kumma että tätä pitää aikuisille miehille selittää. Ja sitten itket täällä kun et saa naisia. 

M52

Vierailija
11/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tätähän miehet kuvittelevat. Kun he laittavat ällön jortikkakuvan, he

a) Kuvittelevat, että naiset ihastuvat, koska hekin innostuisivat römpsäkuvasta, ja

b) He odottavat römpsäkuvaa vastalahjaksi

Osa haluaa myös tuntea valtaa, he tekevät kiellettyä ja ällöä juttua, ja toisen pitää vain sietää.

Mä joko kommentoisin jotain säälittävää katkaravusta tai pistäisin netistä jonkun ällöttävän kuvan takaisin. Sen jälkeen blokkaisin koko tyypin.

Vierailija
12/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän, että kuva on aito eikä netistä otettu? Pitäisi olla alaston kokovartalokuva, että tietäisi, onko kuvassa näkyvä elin varmasti kiinni henkilössä, jonka kanssa keskustelen.

Vierailija
13/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks ne watsapit sellasia jotka tallentuu koneelle? Ilmeisesti eivät. Sillä muutenhan elinkuvia ei läheteltäis, kun riski olis siinä että vastaanottaja tekee lähettäjän elämälle hallaa levittelemällä tietoja ympäri kyliä ja vaikka koko maata!

Helppoa tuhota ihminen!

Miten tämä käytännössä tapahtuu?

Vierailija
14/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri tosissaan aina selittää, että on selvää että naiset haluaa seksiä nähtyään kuvan sen peniksestä. Kannattais varmaan lähetellä enemmänkin sitten, kun just valitti että on ollu koko vuoden ilman seksiä.

Vierailija
15/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/92229aaa-c283-4e3a-ac85-714a…

"Miesten vastauksista selvisi, että elämässään vähintään yhden peniskuvan lähettäneillä miehillä oli enemmän narsistisia ja seksistisiä piirteitä kuin niillä, jotka eivät koskaan lähettäneet peniskuvia."

Vierailija
16/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tätähän miehet kuvittelevat. Kun he laittavat ällön jortikkakuvan, he

a) Kuvittelevat, että naiset ihastuvat, koska hekin innostuisivat römpsäkuvasta, ja

b) He odottavat römpsäkuvaa vastalahjaksi

Osa haluaa myös tuntea valtaa, he tekevät kiellettyä ja ällöä juttua, ja toisen pitää vain sietää.

Mä joko kommentoisin jotain säälittävää katkaravusta tai pistäisin netistä jonkun ällöttävän kuvan takaisin. Sen jälkeen blokkaisin koko tyypin.

Pari oksuhymiötä ja blokkaus toimii hyvin

Vierailija
17/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihanaa jos useammalla miehellä ois itsekunnioitusta sen verran, ettei näitä lähettelisi.

Vierailija
18/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän, että kuva on aito eikä netistä otettu? Pitäisi olla alaston kokovartalokuva, että tietäisi, onko kuvassa näkyvä elin varmasti kiinni henkilössä, jonka kanssa keskustelen.

Muutenhan joku katkarapu voisi huijata lähettämällä kuvan lenkkimakkarasta.

Vierailija
19/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle kelpaisi. Tai jos on jo jonkun aikaa oltu läheisissä tekemisissä, ja olen nähnyt kohteen omin silmin, niin voisi mennä ronskina vitsinä. Jos alustavassa tapailuvaiheessa saisin tuollaisen kuvan, menisi muija vaihtoon.

Terv mies

Vierailija
20/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku*ipää lähetti passikuvan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi