Kyllä se oikeesti vaan on niin,että nuo pienet lapset on
vaan säilössä päiväkodissa.Sijaisena useassa päiväkodissa olleena olen huomannut tämän.Säälittää ne pienet.Syliä ei millään riitä kaikille,ruokailut,vessatukset ym.hoidetaan liukuhihnasysteemillä,siinä ei paljon yhteen lapseen ehdi keskittyä millään niin paljon kun haluiaisi.
isommat jo hyötyvät,on kavereita,toimintaa ym.Mutta nämä pienet eivät osaa kaverin kanssa leikkiä edes.Eivätkä myöskään tarvitse kummoisempaa virikkeelistä toimintaa,mitä saisi kotonakin.Perhepäivähoito on näille pienille ihan parasta hoitoa,jos hoitoon on mentävä.Siellä on enemmän aikaa,vähemmän lapsia eikä kaikki ole niin aikataulusidonnaista.
Kommentit (9)
kyllä ne monessa kodissakin ovat vaan säilössä
ei ole tuskia, ei minkäänlaisia
ap, olet hieno ihminen!
Totta. Vasta yli kolmevuotias saa päiväkodista irti jotain.
Olen niin samaa mieltä ap:n kanssa! Ja myöhemminhän saamme sitten korjata satoa ja ihmetellä miten siitä pikku pallerosta kasvoikin saatanallinen teini ja mielenvikainen aikuinen!
Itse olen päiväkodissa töissä enkä ole huomannut tuota. Harmi että sinun työpaikassa on tuollaista. Meillä pyritään kiireettömään joka onnistuukin 4/5 päivästä
Pienen lapsen paikka on koti. Tästä on edes turha keskustella. Jokainen vastuuntuntoinen vanhempi tietää sen muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:50"]
Pienen lapsen paikka on koti. Tästä on edes turha keskustella. Jokainen vastuuntuntoinen vanhempi tietää sen muutenkin.
[/quote]
Näen aina punaista tällaisen kommentin kohdalla, se on jotenkin niin omahyväistä. On äärimmäisen epäoikeudenmukaista syyllistää tällä lailla sellaisia vanhempia, joilla ei taloudellisista syistä ole todellista valinnanvapautta asian suhteen. Tämän päivän Suomessa yhä harvemmalla on.
blaa blaa