Lapsi ei näytä isältään ollenkaan
Eikä myöskään minulta (äidiltä) paljoakaan. Miten tämä on mahdollista, ja mistä tämä johtuu?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:52"]oota sitte kun murrosikä ohi, sitten vasta kasvonpiirteet tulee esiin.
[/quote]
Lapsi on pian 13-vuotias. ap
Jos se on vaihtunut laitoksella? Sattuuhan näitä joskus. Ei se tosin taida olla kovin todennäköistä Suomessa, kun laitetaan suunnilleen heti ne rannekkeet.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:54"]Jos se on vaihtunut laitoksella? Sattuuhan näitä joskus. Ei se tosin taida olla kovin todennäköistä Suomessa, kun laitetaan suunnilleen heti ne rannekkeet.
[/quote]
Lapseni ei ole syntynyt Suomessa. ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:54"]HUORA
[/quote]
no itse olet -ohis
Vauvat vaihtuneet tai olet käynyt vieraissa
Tee isyystesti. Saa tilattua netistä.
Mullakin on 1 lapsista joka ei näytä yhtää isältään vaikka 100% varmuudella on mieheni lapsi. Perinyt kaikki piirteet minulta ja suvustani. Myös luonteen. Ehkä nuo miehen piirteet tulevat esiin myöhemmin :D
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:02"]Tee isyystesti. Saa tilattua netistä.
[/quote]
Isä ei asu kanssamme. ap
Lapsesi voi muistuttaa teitä molempia. Niin kävi minun lapsilleni. He ovat saaneet minun vahvan tukkani ja korkeat poskipäät. He ovat perineet isänsä siniset silmät ja suoran nenän. He muistuttavat myös muita sukulaisiaan: kaitakasvoista isoisäänsä ja harteikasta setäänsä. Toisella heistä on enonsa kihara tukka ja tätinsä hymykuoppa.
Jotkut lapsista tosiaankaan eivät muistuta ulkonäöltään omia vanhempiaan vaan piirteet ovat periytyneet kaukaisemmilta sukulaisilta. Siksikin 5:n kommentti on vähintäänkin yliampuva. (Ettei vain olisi Tourette-potilas, joka on unohtanut ottaa aamulääkkeet.)
Minäkin ihmettelen yhtä tuttua tapausta, jossa aikuinen lapsi ei muistuta yhtään kumpaakaan vanhempaansa. Mutta kaipa näitä tällaisia on.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 19:03"]Lapsesi voi muistuttaa teitä molempia. Niin kävi minun lapsilleni. He ovat saaneet minun vahvan tukkani ja korkeat poskipäät. He ovat perineet isänsä siniset silmät ja suoran nenän. He muistuttavat myös muita sukulaisiaan: kaitakasvoista isoisäänsä ja harteikasta setäänsä. Toisella heistä on enonsa kihara tukka ja tätinsä hymykuoppa.
Jotkut lapsista tosiaankaan eivät muistuta ulkonäöltään omia vanhempiaan vaan piirteet ovat periytyneet kaukaisemmilta sukulaisilta. Siksikin 5:n kommentti on vähintäänkin yliampuva. (Ettei vain olisi Tourette-potilas, joka on unohtanut ottaa aamulääkkeet.)
[/quote]
Lapsella on eriväriset hiukset ja -silmät kuin minulla tai miehelläni. Ei muistuta muitakaan sukulaisiamme. ap
Minä ihmettelin joskus sukulaisen n. 25-vuotiaita poikia, joista toisella on selkeästi isänsä (serkkuni) piirteitä, ja toinen taas oli aivan eri näköinen. Muistutti ehkä enemmän äitiään, tai yhtäläisyyksiä tuntui olevan jopa äidin uuden miehen kanssa. Ovat tunteneet tietääkseni vuosikausia tuon uuden miehen kanssa, mielestäni näin tuon uuden miehen silloinkin kun serkkuani haudattiin. Kuolinsyystä ei puhuttu muuta kuin että sydän pysähtyi. Melko terveen oloisella alle nelikymppisellä miehellä. Aloin miettiä, että jos minulle paljastuisi että vaimon synnyttämä lapsi ei olisikaan minun, haluaisinko lopettaa elämäni?
Lapsen vanhempien ja isovanhempien geenit pyörii kuin lottopallossa. Joskus voi tulla vierekkäiset numerot joskus numero sieltätäältä. Siksi lapsella voi olla mummon leuka, toisen mummon nenä, sinun hiukset ja isän korvat, isoisän pohkeet ja toisen isoisän simmut.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelin joskus sukulaisen n. 25-vuotiaita poikia, joista toisella on selkeästi isänsä (serkkuni) piirteitä, ja toinen taas oli aivan eri näköinen. Muistutti ehkä enemmän äitiään, tai yhtäläisyyksiä tuntui olevan jopa äidin uuden miehen kanssa. Ovat tunteneet tietääkseni vuosikausia tuon uuden miehen kanssa, mielestäni näin tuon uuden miehen silloinkin kun serkkuani haudattiin. Kuolinsyystä ei puhuttu muuta kuin että sydän pysähtyi. Melko terveen oloisella alle nelikymppisellä miehellä. Aloin miettiä, että jos minulle paljastuisi että vaimon synnyttämä lapsi ei olisikaan minun, haluaisinko lopettaa elämäni?
Oho, nyt meni dekkariksi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen yhtä tuttua tapausta, jossa aikuinen lapsi ei muistuta yhtään kumpaakaan vanhempaansa. Mutta kaipa näitä tällaisia on.
Ei se niin harvinaista ole. Kukaan meistä ei ole kopio vanhemmistaan, vaan kannamme myös muiden sukulaisten geenejä. Ihan hyvin ulkonäkö voi periytyä isovanhemmilta tai vaikka vanhempien sisaruksilta, koska heillä on sama perimä kuin vanhemmilla.
Se voi olla allien tai saatanaa palvovien naapureiden aikaansaannos. Yrittävät lisääntyä tässä maassa. Tulevat asuntoon yöllä ja huumaavat nukkujat ja käyttävät hyväkseen tai toinen konsti niillä on että laittavat pienen ilmapallon jonka sisällä on siemennestettä ja se laitetaan vaginaan jossa se puhkee ja niin laosi saa alkunsa eikä vanhemmat tiedä että lapsen isä on saat.. Katso onko lapsella ruskeat tai mustat silmät, se on ainakin yksi merkki.
oota sitte kun murrosikä ohi, sitten vasta kasvonpiirteet tulee esiin.