Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis maksaako sossu oikeasti sossuelättien e-pillerit?

Vierailija
26.09.2014 |

Naurettavaa, eikö esim. Yazitkin maksa tosi paljon? Pitäisi ainakin määrätä mahdollisimman halvat pillerit jos valtion pitää näitäkin alkaa kustantamaan...

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa toki. Paljon halvemmaksi tulee ehkäisyn maksaminen kuin kakaroiden elättäminen
T. Opiskeleva sossuelätti

Vierailija
22/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:19"]

No siinä ainakin raha menee tarpeelliseen eikä turhuuksiin.

Maksan mieluusti verorahoistani niitä pillereitä ennemmin kuin ei-toivottujen lapsien menoja.

[/quote]

Miksi niille ei tehdä steriilisaatiota? Miksi yhteiskunnan pitää maksaa niiden lasten elämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:24"]

Eikö olisi kansantaloudellisesti järkevintä maksaa mahdollisimman varma ehkäisy kaikille sossupummeille, maahanmuuttajille, ym. Toivottavasti näin tehdäänkin. Vaikka äkkiseltään tietyissä lähiöissä ympärilleen katsoessa ei valitettavasti kyllä siltä näytä...

[/quote]

Mahdollisimman varma on pakkosteriilisaatio

Vierailija
24/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäpä löytyi pari alapeukuttajapummia reagoimaan. Älkääs hermostuko, ei teiltä mitään etuuksia olla poistamassa, voitte jatkaa muiden hyväksikäyttöä kaikessa rauhassa. Käyttäkää nyt ihmeessä ainakin sitä meidän muiden kustantamaa ehkäisyä! -17-

Vierailija
25/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:06"]

Koitahan nyt miettiä. Tottakai pitää maksaa, koska tällä tavoin ehkäistään se ettei tule näitä pirinistien ja huono-osaisten juoppojen vahinkoraskauksia...

Ja jos joudut hetkellisesti huonoon elämäntilanteeseen, ei ole edes kovin terveellistäkään lopettaa pillereitä hetkeksi sen takia.

[/quote]

Ainoa mitä yhteiskunnan pitäisi maksaa on pakollinen steriilisaatio

[/quote]

Jeesus.... Rahattomaksi voi joutua hetkellisesti ja tilapäisesti kun ollaan siirtymässä opiskeluista työelämään. Moni nuori on valmistumisen jälkeen hetken tosi vaikeassa tilanteessa, sinäkö pakkosteriloisit nämä ihmiset?

Vierailija
26/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte säälittäviä.

Vierailija
27/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:03"]

Naurettavaa, eikö esim. Yazitkin maksa tosi paljon? Pitäisi ainakin määrätä mahdollisimman halvat pillerit jos valtion pitää näitäkin alkaa kustantamaan...

[/quote]

Englannissa jokainen nainen saa ilmaisen ehkäisyn. Ei tarvitse olla edes kansalainen.

[/quote]

No se maa kärsii noista päätöksistä jo nyt

Vierailija
28/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:03"]

Siis maksaako sossu oikeasti sossuelättien e-pillerit?

[/quote]

Erittäin viisasta ennaltaehkäisevää toimintaa, jos näin tekevät. Jossain itiksessä pitäis olla ilmasten kortsujen, e-pillereiden, kierukoiden, tai ihan minkä vaan pessaarien jakopiste. Se tois valtiolle valtavasti säästöjä, kun kymmeniätuhansia nisti-janipettereitä jäis syntymättä.

Vierailija
29/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:11"]

Koitahan nyt miettiä. Tottakai pitää maksaa, koska tällä tavoin ehkäistään se ettei tule näitä pirinistien ja huono-osaisten juoppojen vahinkoraskauksia...

Ja jos joudut hetkellisesti huonoon elämäntilanteeseen, ei ole edes kovin terveellistäkään lopettaa pillereitä hetkeksi sen takia.

[/quote]

[/quote]

Jeesus.... Rahattomaksi voi joutua hetkellisesti ja tilapäisesti kun ollaan siirtymässä opiskeluista työelämään. Moni nuori on valmistumisen jälkeen hetken tosi vaikeassa tilanteessa, sinäkö pakkosteriloisit nämä ihmiset?

[/quote]

Minäkin olen opiskellut, ollut työttömänä ja pitkään sairaana. Koskaan en ole tarvinnut sosiaalitoimistoa.

Jostain syystä toiset pärjää vaikka elämä murjoisi miten paljon vaan ilman mitään sosiaalitoimistoja ja toiset on niiden asiakkaina vuosia. Jälkimmäisiä tämä maa ei tarvitse. 

Yhteiskunta vaan ei voi maksaa kaikkea. Me ei voida maksaa opiskelua, asuntoa, elämää, sairaanhoitoa jne. 

Juuri tuosta syystä me olemme tässä taloudellisessa tilanteessa. Ihmiset luulevat että yhteiskunta vaan maksaa. 

Vierailija
30/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minäkin olen opiskellut, ollut työttömänä ja pitkään sairaana. Koskaan en ole tarvinnut sosiaalitoimistoa.

Jostain syystä toiset pärjää vaikka elämä murjoisi miten paljon vaan ilman mitään sosiaalitoimistoja ja toiset on niiden asiakkaina vuosia. Jälkimmäisiä tämä maa ei tarvitse. 

Yhteiskunta vaan ei voi maksaa kaikkea. Me ei voida maksaa opiskelua, asuntoa, elämää, sairaanhoitoa jne. 

Juuri tuosta syystä me olemme tässä taloudellisessa tilanteessa. Ihmiset luulevat että yhteiskunta vaan maksaa. 
[/quote]
Mun ilmeisesti pitää lopettaa ehkäisy ja alkaa punnaamaan kakaroita ennen kuin olen valmistunut edes ammattikoulusta? Ja maksanhan mäkin opintotuesta veroa. Mut eei. Olen sossupummi joka täytyy lopettaa verorahoja kuluttamasta.

Vierailija
31/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sitten parempi, että sossu elättäisi niitä vahinkolapsia? Nehän ne vasta yhteiskunnalle kalliiksi tulevatkin, pillerien hinta on todella pieni raha siihen verrattuna. En tiedä maksaako sossu tosiaan tuen varassa elävien ihmisten ehkäisyn, mutta jos ei maksa, niin pitäisi ehdottomasti maksaa. 

Vierailija
32/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkosterilisaatio pidempiaikaisille pummeille. Niille, joilla ei ole elämänhallinta kondiksessa ( päihteet, mt-ongelmat). Olisko törkeetä?

Vierailija
33/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:24"]

Eikö olisi kansantaloudellisesti järkevintä maksaa mahdollisimman varma ehkäisy kaikille sossupummeille, maahanmuuttajille, ym. Toivottavasti näin tehdäänkin. Vaikka äkkiseltään tietyissä lähiöissä ympärilleen katsoessa ei valitettavasti kyllä siltä näytä...

[/quote]

Mahdollisimman varma on pakkosteriilisaatio
[/quote]

Eli jos tilapäisesti joutuu elämään toimeentulotuella niin sen sijaan, että maksettaisiin pillerit niin kaikki vaan sterilsoitaisiin, aivan sama onko tulevaisuudessa töissä ja hyvät tulot. Kerran sossupummi niin oikeus lisääntymiseen on tuhottava. Hah hah

Vierailija
34/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle kyllä maksa.

Vierailija
35/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 18:20"]Ei mulle kyllä maksa.
[/quote]
Luulis kyl maksavan.

Vierailija
36/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:36"]Pakkosterilisaatio pidempiaikaisille pummeille. Niille, joilla ei ole elämänhallinta kondiksessa ( päihteet, mt-ongelmat). Olisko törkeetä?
[/quote]
Taidat olla idiootti.

Vierailija
37/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä, että maksetaan! Vastuullista demokratiaa. Olen usein kauhistellut, että lapsia syntyy huumeiden käyttäjille ja vaikeista sosiaalisista ongelmista kärsiville. Itse olen säännöllisesti töissä käyvä, eikä tulisi mieleenkään hankkia lapsia, koska usein pohdin, etten pystyisi tarjoamaan niille tarpeeksi hyvää elämää.

Vierailija
38/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio...? Eikö nämä harkinnanvaraiset sosiaalituet tule kunnilta?

Vierailija
39/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No et ainakaan kovasti ole opiskellut, jos ymmärryksesi yhteiskunnasta on tuolla tasolla. Saitko opiskellessasi opintotukea? Saitko työttömänä työttömyyspäivärahaa? Entä pitkään sairaanaollessasi kelalta tukea? Ymmärrätkö, että kaikki eivät saa.

Itse olin vakavan autokolarin jälkeen sairauslomalla kaksi ja puoli vuotta. Tänä aikana en saanut kelasta sairausajan tukea, koska minulla oli työpaikka ja olin hankkinut itselleni lisäkoulutuspaikan (iltaopiskelua muutaman kerran viikossa työn päälle), koska olin kerran opiskelija. Enkä saanut opintotukea tms koska en kerran ollut opiskelija. Minulle ei jäänyt minkäänlaisia tuloja. Elin säästöilläni ensimmäiset 1,5vuotta, mutta sitten oli mentävä sossuun. Onneksi oli sossu. Sittemmin paranin täysin ja palasin normaalisti työelämään. 

Oletko katsonut budjetteja (sekä kaupunkien että valtion). Ja nähnyt, kuinka pienen osan esim. toimeentulotuki vie budjetista? Vertaa sitä vaikkapa nyt sitten apurahapaketteihin tai kehitysapurahoihin, jotka virtaavat Suomesta kokonaan pois, toisin kuin esim. toimeentulotuen muodossa annetut rahat, jotka virtaavat 80% takaisin yhteiskuntaamme kulutuksen muodossa. 

Kyllä Suomella on ojan oikeasti varaa maksaa toimeentulotukea ja koulutus yms. Emme me niiden takia tässä taloustilanteessa todellakaan ole!

Vierailija
40/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottvasti maksaa - steriloinnin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme