Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis maksaako sossu oikeasti sossuelättien e-pillerit?

Vierailija
26.09.2014 |

Naurettavaa, eikö esim. Yazitkin maksa tosi paljon? Pitäisi ainakin määrätä mahdollisimman halvat pillerit jos valtion pitää näitäkin alkaa kustantamaan...

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on e-pillerit määrätty kuukautiskipuihin, en pysty viikkoon tekemään muuta kuin oksentamaan ja ripuloimaan ja kouristelemaan jos en syö pillereitä. Ja kaikenmaailman lääkeyhdistelmäkomboja on kokeiltu, ei auta yksinään. Tällä hetkellä syön panacodia, buranaa ja pillereitä ja kivut on siedettävät.

Vierailija
62/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:03"] Naurettavaa, eikö esim. Yazitkin maksa tosi paljon? Pitäisi ainakin määrätä mahdollisimman halvat pillerit jos valtion pitää näitäkin alkaa kustantamaan... [/quote]   Englannissa jokainen nainen saa ilmaisen ehkäisyn. Ei tarvitse olla edes kansalainen. [/quote] Hienoa! Sama tännekin. Rahaa syydetään paljon turhempaankin. Ehkäisy ei saa olla rahasta kiinni.

[/quote]

Ei se olekkaan. Ketään ei pakoteta nussimaan ketään

[/quote]

Entäs ne kuukautiskivut??? Ne kun ei nussimatta tai nussimalla häviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:38"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:24"] Eikö olisi kansantaloudellisesti järkevintä maksaa mahdollisimman varma ehkäisy kaikille sossupummeille, maahanmuuttajille, ym. Toivottavasti näin tehdäänkin. Vaikka äkkiseltään tietyissä lähiöissä ympärilleen katsoessa ei valitettavasti kyllä siltä näytä... [/quote]   Mahdollisimman varma on pakkosteriilisaatio [/quote] Eli jos tilapäisesti joutuu elämään toimeentulotuella niin sen sijaan, että maksettaisiin pillerit niin kaikki vaan sterilsoitaisiin, aivan sama onko tulevaisuudessa töissä ja hyvät tulot. Kerran sossupummi niin oikeus lisääntymiseen on tuhottava. Hah hah [/quote]   Kukaan ei tule väliaikaisesti sossupummiksi. Ihminen pystyy täysin hyvin elättämään itsensä kelan tuillakin. Jos tarvitsee sosiaalitoimistoa niin silloin on jo mokannut elämänsä.  Kun käy koulua niin sossua ei tarvitse. Sitten pääsee töihin eikä sossua tarvitse. Jos joutuu väliaikaisesti työttömäksi niin saa ansiosidonnaista tai peruspäivärahaa jolloin ei tarvitse sossua.  Itse olen ollut kaikilla jossain elämäni vaiheessa ja hyvin olen pärjännyt. Tuet on kuitenkin vain todella lyhytaikaiseen tilanteeseen ei ikinä mihinkään vuoden tai sitä pidempiaikaiseen tilanteeseen. Ihmisen pitää löytää jo siinä ajassa töitä [/quote] Mitenköhä mä pystyisin elättää ilman sossutukia itteni kun kelasta saan vain 425e/kk ja pelkästään vuokraan menee 430e? Pyhällä hengellä?

[/quote]

Liian korkeat asumismenot. Eikä tuet ole tarkoitettu kuin lyhytaikaiseen tukeen. 

[/quote]

Missä Suomessa voi elää enää tuon halvemmalla? Itse maksan kaupungin asunnosta melkein 1300€ vuokraa. Tukia yms. en saa enkä onneksi tarvitse. 

Vierailija
64/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:38"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:24"] Eikö olisi kansantaloudellisesti järkevintä maksaa mahdollisimman varma ehkäisy kaikille sossupummeille, maahanmuuttajille, ym. Toivottavasti näin tehdäänkin. Vaikka äkkiseltään tietyissä lähiöissä ympärilleen katsoessa ei valitettavasti kyllä siltä näytä... [/quote]   Mahdollisimman varma on pakkosteriilisaatio [/quote] Eli jos tilapäisesti joutuu elämään toimeentulotuella niin sen sijaan, että maksettaisiin pillerit niin kaikki vaan sterilsoitaisiin, aivan sama onko tulevaisuudessa töissä ja hyvät tulot. Kerran sossupummi niin oikeus lisääntymiseen on tuhottava. Hah hah [/quote]   Kukaan ei tule väliaikaisesti sossupummiksi. Ihminen pystyy täysin hyvin elättämään itsensä kelan tuillakin. Jos tarvitsee sosiaalitoimistoa niin silloin on jo mokannut elämänsä.  Kun käy koulua niin sossua ei tarvitse. Sitten pääsee töihin eikä sossua tarvitse. Jos joutuu väliaikaisesti työttömäksi niin saa ansiosidonnaista tai peruspäivärahaa jolloin ei tarvitse sossua.  Itse olen ollut kaikilla jossain elämäni vaiheessa ja hyvin olen pärjännyt. Tuet on kuitenkin vain todella lyhytaikaiseen tilanteeseen ei ikinä mihinkään vuoden tai sitä pidempiaikaiseen tilanteeseen. Ihmisen pitää löytää jo siinä ajassa töitä [/quote] Mitenköhä mä pystyisin elättää ilman sossutukia itteni kun kelasta saan vain 425e/kk ja pelkästään vuokraan menee 430e? Pyhällä hengellä?

[/quote]

Liian korkeat asumismenot. Eikä tuet ole tarkoitettu kuin lyhytaikaiseen tukeen. 
[/quote]
No tuota halvemmalla ei oikein yksiötä saa täällä. Ja mä olen koulussa tällä hetkellä ja töitä ei todellakaan tällä hetkellä saa.

Vierailija
65/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:07"]Jos ei maksa niin pitäisi maksaa! Tai joku muukin ehkäisy jos pillerit ei käy. Tulee mieleen esim. tämä perhe Eteläniemi Erilaisista äideistä, jonka äidillä ei ollut varaa kierukkaan kun sossu ei maksanut sitä.
[/quote]

Kyllä minä sain kierukan sossun maksusitoomuksella - sillä millä kaikki sossun maksamat lääkkeet haetaan. Tosin meille ei laitettu mitään max summaa millä niitä lääkkeitä sillä saa hakea, muistaakseni se koski vain reseptilääkkeitä ja kierukkaan sain reseptin. Voi tietysti olla että jotkut sossut laittaa jonkun rahamäärän minkä se kattaa, erikseen anomalla harkinnanvaraista varmasti saisi siihenkin korotuksen.

Vierailija
66/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:10"]Äkkiäpä löytyi pari alapeukuttajapummia reagoimaan. Älkääs hermostuko, ei teiltä mitään etuuksia olla poistamassa, voitte jatkaa muiden hyväksikäyttöä kaikessa rauhassa. Käyttäkää nyt ihmeessä ainakin sitä meidän muiden kustantamaa ehkäisyä! -17-
[/quote]

Susta nyt ei ole mitään kustantamaan, kunhan täällä kitiset :)

Vierailija
67/73 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos e-pillerit on määrätty akneen? Raadollisesti uskon, että sileällä iholla on parempi mahdollisuus työllistyä kuin paisenaamalla.

Vierailija
68/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:03"]

Naurettavaa, eikö esim. Yazitkin maksa tosi paljon? Pitäisi ainakin määrätä mahdollisimman halvat pillerit jos valtion pitää näitäkin alkaa kustantamaan...

[/quote]

Tässä onkin sellainen esimerkki lyhytnäköisestä pihiysajattelusta, että tämän voisi ihan laittaa oppikirjaan. Onnittelut!

Vierailija
69/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu maksaa mielellään ehkäisyn. Tulee halvemmaksi kuin uusien sossun asiakkaiden syntyminen. Törmäsin työssäni jatkuvasti näihin maksusitoumuksiin.

T. Apteekkilainen

Vierailija
70/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti maksaa, eikä sitä vähennetä siitä rahasta joka on tarkoitettu ruokaan.

t. veronmaksaja

Vierailija
71/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit on hei halpoja, jotain 5 euroa/kk. Kyllä sossu pöllömpiäkin juttuja kustantaa.

Vierailija
72/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:08"]

Miksi sossun pitäisi maksaa niiden lasten elämän? Missä menee ihmisen oma vastuu?

[/quote]

No olisitko itse vastasyntyneestä asti kantanut vastuun itsestäsi, jos äitisi ei olisi sinua voinut elättää? Lapsia on aina syntynyt ja tulee aina syntymään köyhiin perheisiin, ja jonkun näistä lapsistakin täytyy huolehtia. Ei ole inhimillistä jättää lasta heitteille, vaikka se olisi syntynyt millaisille vanhemmille. Mä veronmaksajana olen oikein tyytyväinen siihen, että muuten tulottomat saavat muutaman satasen sossusta, jos (ja kun) sillä estetään se, että mun ei tarvitse ostella kotiini turvakameroita ja kaltereita ikkunoihin, tai pelätä ryöstetyksi tulemista kun kävelen töistä kotiin, kun vähäosaisilla kansalaisilla ei ole tarvetta alkaa rikolliselle polulle saadakseen ruokaa (tai vaikka niitä e-pillereitä). 

Läheskään kaikki sossussa asioivat eivät myöskään ole niitä työtä vieroksuvia liiman haistelijoita, vaan sieltä tukia saavat myös ihan tavalliset, työssäkäyvät ihmiset, joilla esimerkiksi palkka on niin onnettoman pieni, ettei se riitä elämiseen. 

Vierailija
73/73 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu maksaa reseptillä määrätyt jutut. Oli kyse mistä vaan. Mutta te olette niin jumalattoman tyhmiä, että ette tajua sitä. Te av- mammathan maksatte ihan vitusti veroja? Ja lapsilisät (ja ties mitkä kotihoidontuet)  paukkuu tilille... Minä olen kerran elämässäni joutunut turvautumaan sossun apuun, sain astmalääkkeeni ja sossu peri minulta takaisin kaiken kun pääsin duuniin. Paljonko te mammat makselette  takaisin tukia?

Mutta ..kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia..

Eli, lukekaa muutakin kuin tätä palstaa. Ja käykää joskus muuallakin kuin postilaatikolla. Ja hävetkää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä