Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat herrasmiehet - miten ylläpidätte seksielämäänne?

Vierailija
11.06.2026 |

Kysyn ihan mielenkiinnosta kolmekymppisenä naisena teidän vanhempien herrasmiesten mielipiteitä:

Mistä vanhempana löydät seuraa jos olet eronnut/leski/sinkku/yksinäinen?

Kaipailetteko omanikäistä naisseuraa vai yritättekö itseänne nuorempia?

Olin joskus innostunut aikuisviihteestä jossa kaksi seisemänkymppistä miestä hyväilee parikymppistä naista. Tämä on jäänyt mieleen oikeastaan aika kiihottavana ajatuksena. 

Omat kokemukseni ovat aina olleet pääosin minunikäisteni kanssa, mutta vanhin kokemukseni oli 59 vuotias oikein mukava herra jonka bongasin joltain rokkikeikalta. Ei vaan pystynyt harmikseni suoriutumaan.

Mietin vain että harrastavatko ikmiehet oikeassa elämässä juuri muuta kuin perus lauantaiseksiä sen yhden ja saman rouvansa kanssa, tai kuihtuuko halut vanhempana kokonaan?

Säilyykö viriiliys kun harmaantuminen alkaa?

Nimim. Hopeahapset sytyttää

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mennyt läpi elämän, että sinkkuna ollessa seuraa ei tahdo löytyä sitten millään mutta parisuhteessa ollessa sitä saisi vaikka kassajonosta. En tiedä onko naisilla joku tutka, että tuon täytyy olla hyvä kun on jollekkin muullekkin kelvannut ja sinkku taas ihan toivoton tapaus kun ei ole kelvannut.

Mutta näin hopeakettuna voin kertoa, että seksi ja parisuhde on sinällään eri asioita, parisuhteeseen en alkaisi merkittävästi nuoremman kanssa mutta seksi kyllä kelpaa😏.

Vierailija
2/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkkijärvenpolkka tulee  halvemmaks  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se on yksilöllistä miten paljon harrastaa seksiä kun ikää alkaa olla se luokkaa 60 ja jos on parisuhteessa. Sinkkuna siihen määrään on hirveen vaikee vaikuttaa. 

Vierailija
4/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo murrosikäisestä lähtien vasen käteni on ollut uskollinen kumppanini. Hyvin toimii tarvitessa edelleen.

Vierailija
5/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 63-vuotias ja seksuaalisesti hyvinkin viriili. Haluan monta kertaa viikossa seksiä, joko yksin tai toisen kanssa. Minua kiihottaa jo pelkkä ajatus seksistä itseäni puolta nuoremman naisen kanssa. Jos olet kiinnostunut, niin vaihdetaan yhteystietoja. 

M63

Vierailija
6/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon ja Tinderin avulla 😄

M50+

Vierailija
7/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni varttuneessa iässä sytyttää enemmän muoriso kuin nuoriso.

Vierailija
8/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tanssiloista?

Vierailija
9/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllidtähän tuo on, itdellä ikää jo yli 60 ja aina vaan riittää puhtia. Kai siinä oma pervo mielenlaatu, vilkas seksuaalinen mielikuvitus ja kokeilunhalukin vaikuttaa?

Vierailija
10/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun osui. Eroni jälkeen koitin olla aktiivinen ikäisteni naisten seurassa, mutta olin liian viriili herrasmies, joten homma ajautui aina siihen, että tunsin itseni hyväksikäytetyksi. Täällä edelleen viriili, osaava  kookas ja suht komea uskonsa menettänyt ja omillaan pärjäävä mies vailla sitä oikeaa.

Vierailija
11/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilöllidtähän tuo on, itdellä ikää jo yli 60 ja aina vaan riittää puhtia. Kai siinä oma pervo mielenlaatu, vilkas seksuaalinen mielikuvitus ja kokeilunhalukin vaikuttaa?

Onkohan tuo just niitä asioita kun jos on aina ollut hyvin seksuaalinen, on sitä sitten vanhempanakin.

Itse olen aina nauttinut itsetyydytyksestä, ja pidän siitä edelleenkin paljon enemmän kuin panemisesta. Toisaalta eihän toisen ihmisen läheisyyttä korvaa mikään.

Vierailija
12/16 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kun osui. Eroni jälkeen koitin olla aktiivinen ikäisteni naisten seurassa, mutta olin liian viriili herrasmies, joten homma ajautui aina siihen, että tunsin itseni hyväksikäytetyksi. Täällä edelleen viriili, osaava  kookas ja suht komea uskonsa menettänyt ja omillaan pärjäävä mies vailla sitä oikeaa.

Toivottavasti pääset vielä nauttimaan! 

Onkohan hopeaselille jotain omia deittiäppejä? Ei siis mitään epämääräisiä sokerideitti-juttuja vaan ihan seksiseuraa. 

Varmasti olisi moiselle kysyntää.

Älä menetä uskoasi vielä! 

Naisporukoiden illanvietoissa usein joku porukasta bongaa vanhemman hyvännäköisen herrasmiehen ja sitä sitten muut hyväksyvästi vähän aikaa tarkkailemme. 

Väitän siis omasta ja ystäväpiirini puolesta että kyllä nuoremmat naiset katsoo silläsilmällä komeita vanhempia miehiä ihan siinä missä niitä nuoria ja salskeitakin. 

Nuoruus ei todellakaan ole mikään charmikkuuden tae.

Vierailija
13/16 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mennyt läpi elämän, että sinkkuna ollessa seuraa ei tahdo löytyä sitten millään mutta parisuhteessa ollessa sitä saisi vaikka kassajonosta. En tiedä onko naisilla joku tutka, että tuon täytyy olla hyvä kun on jollekkin muullekkin kelvannut ja sinkku taas ihan toivoton tapaus kun ei ole kelvannut.

Mutta näin hopeakettuna voin kertoa, että seksi ja parisuhde on sinällään eri asioita, parisuhteeseen en alkaisi merkittävästi nuoremman kanssa mutta seksi kyllä kelpaa😏.

Myös minä totesin tämän jo opiskeluaikoina!

Tätä sanotaan kumuloituvan kopulaation teoriaksi - huumoriversiona Shelldraken formatiivisten alueiden teoriasta.

Vierailija
14/16 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viitsi enää tässä iässä yrittääkään mitään mummosäätöjä, vaan kutsun 22-vuotiaan rakastajattereni kotiini kerran kuussa.

Valmistelen meille hyvän kynttiläillallisen siihen sopivaisen viinin ym. kera ja virittelen atmosfäärin tilanteeseen sopivaksi huomioiden musiikin, valaistuksen ym.

Olen todennut tämän kaikista vaihtoehdoista parhaiten itselleni sopivaksi ja pyrin aina myös huomioimaan rakastajattareni mieltymykset ja nautinnon. Luonnollisesti tämä vaatii kohtuullista varallisuutta, mutta tunnetusti käärinliinassa ei ole taskuja ja olen iloinen voidessani myös taloudellisesti tukea opiskelijatytön elämää ja ehkä tuoda myös jotain muuta myönteistä hänen elämäänsä. 

Vierailija
15/16 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt nuorempia naisia tyydyttämässä extramiehenä, oma mies katsellut vierestä ja josku ohjannut sisään ja ollut halukas imemään. 

Usein ollut vakkaripareja ja parisen vuotta suhteet kestäneet.

Kyllä kuusikymppisellä miehellä vielä vientiä riittää ja kalu, sekä mieli pysyy virkeänä.

Vierailija
16/16 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelen parikymppisen tyttöystäväni lähes neitseelliseltä tuntuvaa, tiukkaa pillua kuin kukkaa kämmenellä. Kokeneen miehen kulli saa neidon todella villiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi