iPhone 6 -kokemuksia?
Kädessäni on just tullut luuri, näyttää ja tuntuu hyvältä kädessä. Alan sitä kohta asentaa. Minkälaisia alkukokemuksia palstalaisilla on uudesta iPhonesta?
Kommentit (51)
MAKSAA LIIKAA JA TAIPUU EI HYVÄ EI KANNATA ON KYL NIIT JOS ON JÄRKEVÄ HINTA
Vierailija kirjoitti:
Onko muita vaihtoehtoja älypuhelimeksi kuin iPhonet tai Android pohjaiset puhelimet? Minulla oli hetken aikaa One+, enkä tykännyt Androidista. Ei pysty esimerkiksi lähettämään valokuvia tekstarin mukana. Muutenkin puhelin käyttäytyi oudosti. Tyhjensi mm. puhelinmuistion pari kertaa kokonaan. Vaihdoin takaisin iPhoneen. Ärsyttää vaan kun siinä ei kestä akku mitään. Ja uuden iPhonen hinta on kyllä aivan pöyristyttävä.
Noiden lisäksi on vain Windows Phone (Microsoftin Lumiaat) ja sitten Jollan Sailfish.
Itse kyllä tykkään iPhonesta ja sen käyttöjärjestelmästä. iPhone 6 on ollut puolisen vuotta, eikä niin mitään ongelmia sen kanssa koskaan. Eikä ollut edellisen Applen puhelimenkaan kanssa (iPhone 4).
En ostaisi. Ja olen ollut monta vuotta Applen uskollinen käyttäjä, edelleen käytössä ipod, ipad, macbook ja aivan uusi imac. Vertailu iPhone 6 ja Galaxy s6 välillä avasi mun silmät, että miksi ihmeessä maksaa 300€ enemmän paljon huonommasta puhelimesta. Miehellä on iPhone 6 ja nyt vajaan vuoden käytön jälkeen haluaisi vaihtaa jo kun puhelin temppuilee jatkuvasti. Toivottavasti sun kokemukset tulee olemaan parempia.
Jotenkin tuntuu hassulta, että iPhonea haukutaan antiikkiseksi paska raudaksi.. Kyllähän se jostain hyvyydestä ja toimivuudesta kertoo, jos puhelimet ovat keikkuneet jo monien myyntilistojen kärjessä..?:D
Kokeillut Samsung, Lumia ja nyt vihdoin i phone 6S Kunnon muistilla.
Samsung maksoi aikoinaan 600 ekeä ja Lumia 300 ekeä.
Kummastakaan en tykkää.
Lumia oli pettymys koska ei saa Hay Day peliä eikä pouta.
Mulla apple tabletti ja tykkään kovasti ja siksi tiedän että pakko saada i phone. On vaan mun juttuni. Helppo ja ihana käyttis.
En ostaisi kiosa ylihintanen itellä on one Plus 3 399€ ja vanha iPhone 6 on dfelleen kalliimpi (ja huonompi)
Ihana on. Ei mitään moitittavaa. Mulla siis 6S. Hinta 800 euroa. Samsung ei vaan miellytä ja sekin on ollut. EI ole keltään pois että i phonen käyttäjät rakastaa puhelintaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuutonen on täysin paska ja nii myös muut aplet nää iclaudit ovat syvältä sulla menee 8 tuntia aina kun jotain haluat muutaa.
Mulla meni kaikki muisti turhaan kaikki muisti menee varmuuskopionin kopioimiseen mulla on tilaa enään pelkkiin puhelin numeroihin teen valituksen tästä aplelle tai jollekkin älkää ostako ostin lisää tilaa ja kaikki katos poistin kaikki puhelimeltani jopa nollasin laitoin numerot takas ainot joka johonki riitää on se mis oon max määrä tilaa sillä selvii viikon puhelun loki muistin tä on täys paska 5 vuotta vanhat puhelimetki on parempii palauta vielä kun voit muutkin varmaa huomannu että i claudiin menee kaikki aika viistuntii yritin saada tilaa takas ja koko ajan vaan katos jos jotain keksitte niin sanokaa
Oma vikasi kun ostit huonolla muistilla. Mulla 64 Gb muisti ja se nyt vaan maksaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tätä ketjua vielä lukee niin älkää ostako. Ei kestä normi käyttöä. Akku tyhjenee supernopeasti ja neljän päivän käytön jälkeen meni lasi hileiksi kun ei pysy käsissä muotoilunsa takia. Ei kestänyt pudota alle puolesta metristä. Surkein iPhone käytössäni olleista. Kuka tosissaan vielä maksaisi tähän rakkineeseen lisää 380 että saisi uuden lasin. Piironginlaatikkoon menee ja valitus kuluttaja-asiamiehelle. Hipsteriydelläkin on rajansa.
Mulla silikonisuoja ja näyttäsuoja joka on lasia. En tiputtele puhelintani. Lisäksi hyviä nahkakoteloita saa. Oma vikasi kömpelö!
Vierailija kirjoitti:
Mites akun kesto? Onko parantunut?
Lataan joka toinen päivä. Varmaan kestäisi pidempäänkin, mutta käyn juoksemassa joka toinen päivä ja silloin on päällä spotify ja sportstracker yhtä aikaa 45-90min, mikä kuluttaa yllättävän paljon akkua.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:40"]
Tämä kuutonen on täysin paska ja nii myös muut aplet nää iclaudit ovat syvältä sulla menee 8 tuntia aina kun jotain haluat muutaa. Mulla meni kaikki muisti turhaan kaikki muisti menee varmuuskopionin kopioimiseen mulla on tilaa enään pelkkiin puhelin numeroihin teen valituksen tästä aplelle tai jollekkin älkää ostako ostin lisää tilaa ja kaikki katos poistin kaikki puhelimeltani jopa nollasin laitoin numerot takas ainot joka johonki riitää on se mis oon max määrä tilaa sillä selvii viikon puhelun loki muistin tä on täys paska 5 vuotta vanhat puhelimetki on parempii palauta vielä kun voit muutkin varmaa huomannu että i claudiin menee kaikki aika viistuntii yritin saada tilaa takas ja koko ajan vaan katos jos jotain keksitte niin sanokaa
[/quote]
Se on kans aika järkyttävää että pistettä (.) ei taida löytyä ollenkaan.