No nyt mäkin näin kuulkaa sellaiset persehousut!
Siis ne semmoiset, joissa perse on kehystetty pyöreisiin raameihin. Ja pakko sanoa, että ei kyllä näyttänyt hyvältä. Materiaali on niin ohutta, että toi jotenkin häiritsevästi kaiken esiin, ja pahinta oli ehkä se, että persvako erottuu oikein kunnolla.
Kokemus tämäkin.
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:38"]
Semmonen iso treenattu perse on pahan näkönen tiukoissa treenihousuissa. Härskin näkönen kun on iso perse, ja persvako jossain siellä syvällä. Ei nättiä. Ja semmoset jättireisilihakset naisella antaa broilerimaisen vaikutelman.
Hoikka ja terve vartalo kaikkein paras.
[/quote]
Terve vartalo kaikista paras, oli minkä kokoinen tai mallinen vain. Mutta jos itse saisi vielä terveyden päälle valita, niin totta hitossa iso, pyöreä ja lihaksikas persus, ilman freddyjä, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:04"]Chapsit?
[/quote]
Freddyt...
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:04"]
Chapsit?
[/quote]
Sori, unohdin laittaa merkin, se oli ajatuksena. Nuo on siis semmoiset jännän leggarihousut merkiltään Frankie tai Franky (tai vastaavaa), joissa on perseen ympärillä sellainen hassu kehys. Googlaa! Mä oon lukenut noista AV:lta, mutta en oo koskaan nähnyt.
Chapseja oon nähnyt, mullakin on semmoiset.
Ei ku joo, Freddyt, niin se olikin, kiitos tarkennuksesta!
Ap
Noi näyttää jotenkin oudoilta, mulle tulee mieleen sellanen avattava "luukku" mitä oli joskus alushousuissa. Katsoin googlesta siis noita kuvia ja olihan ne pyllyt hyvännäköisiä, mutta kyllä mun mielestä tavalliset farkut näyttää paremmalta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:24"]
Noi näyttää jotenkin oudoilta, mulle tulee mieleen sellanen avattava "luukku" mitä oli joskus alushousuissa. Katsoin googlesta siis noita kuvia ja olihan ne pyllyt hyvännäköisiä, mutta kyllä mun mielestä tavalliset farkut näyttää paremmalta.
[/quote]
Kyllähän ne ihan tavallaan hyviltä näyttää, mutta ne näyttää jotenkin... liikaa. Se on vähän niin kuin perseen camel toe.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:30"]
Pärs toe.
[/quote]
No just se.
Ap
Semmonen iso treenattu perse on pahan näkönen tiukoissa treenihousuissa. Härskin näkönen kun on iso perse, ja persvako jossain siellä syvällä. Ei nättiä. Ja semmoset jättireisilihakset naisella antaa broilerimaisen vaikutelman.
Hoikka ja terve vartalo kaikkein paras.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:16"]
Aivan totaalisen karseat! Miksi joku haluaa kehystää perseensä? Naurettavan näköistä.
[/quote]
Seuraavaksi tulee varmaan sellaiset pilluhousut, joissa on vitun kohdalla kehykset ja muotoilu. Jotkut innoissaan sitten ostavat niitäkin kun ne on niin IN. :D
[/quote]
Ja niissä on karvantursotusestovahvike edessä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:31"]
Milloin tää persemuoti menee ohi? Tämä on kyllä 2010-luvun SE trendi, jolle nauretaan myöhemmin, kuten myös Kim Kardashianin övereimmille kuville.
Ja noi housut on ne pahimmat kauhuesimerkit tästä muodista joskus kymmenen vuoden päästä. Että miten ihmiset saattoi pitää niitä pokkana ja hetken ne oli vielä se kuumin juttu.
Siis ei siinä mitään, on kai tämä kaunestrendinä terveempi kuin 1990-luvun lopun äärimmäinen laihuuden ihannointi (lihaksiakaan ei saanut oikein olla), Ally McBeal jne. Ja terveempi kuin fitness-trendi.
Ja itsellänikin on selvästi erottuvaa pebaa ihan luonnostaan, vaikka olen muuten aika hoikka, joten olen tavallaan muodin mukainenkin pitkästä aikaa. Mutta silti.
[/quote]
Niinpä. Kylläpä varmaan Kim Kardashianinkin mega-arse pienenee sekunneissa, kun tuo tyrkkypyllymuoti menee ohitse.
Minä oon myös luonnostani suht pyöreäpyllyinen eikä tulis mieleenkään hankkia tuollaisia kehysfarkkuja.
Mun mielestä näyttää, niin kuin ois pefletti ommeltu farkkujen persaukseen.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:59"]Materiaali on niin ohutta, että toi jotenkin häiritsevästi kaiken esiin, ja pahinta oli ehkä se, että persvako erottuu oikein kunnolla.
Kokemus tämäkin.
[/quote]
Pyh. Minä olen nähnyt kerran julkisella paikalla housut jotka olivat tiukasti kantajansa häpyhuulten välissä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:24"]
[/quote]
Kyllähän ne ihan tavallaan hyviltä näyttää, mutta ne näyttää jotenkin... liikaa. Se on vähän niin kuin perseen camel toe.
Ap
[/quote]
Perseen camel toe... nyt pärskähti juomat suusta. En pysty enää koskaan katsomaan noita housuja (ja niiden käyttäjiä) vakavalla naamalla!