Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt mäkin näin kuulkaa sellaiset persehousut!

Vierailija
26.09.2014 |

Siis ne semmoiset, joissa perse on kehystetty pyöreisiin raameihin. Ja pakko sanoa, että ei kyllä näyttänyt hyvältä. Materiaali on niin ohutta, että toi jotenkin häiritsevästi kaiken esiin, ja pahinta oli ehkä se, että persvako erottuu oikein kunnolla.

Kokemus tämäkin.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin jossain onnistunut kappale, minulla kun on tuollainen perse ihan luomusti ilman tukihousuja :D Kompensoi kivasti pieniä rintoja.

Vierailija
42/78 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tuollaiset housut ja niiden käyttäjän nähnyt, ja täytyy myöntää että oli vaikea ruuhkabussissa pidätellä huutonaurua. Olen jutellut näistä housuista miesten kanssa, ja heidän mielipiteensä oli selkeä: HYI. Nolot pökät. Näyttävät hölmöiltä ja kertovat käyttäjästään paljon.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan totaalisen karseat! Miksi joku haluaa kehystää perseensä? Naurettavan näköistä.

Vierailija
44/78 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:16"]

Aivan totaalisen karseat! Miksi joku haluaa kehystää perseensä? Naurettavan näköistä.

[/quote]

Seuraavaksi tulee varmaan sellaiset pilluhousut, joissa on vitun kohdalla kehykset ja muotoilu. Jotkut innoissaan sitten ostavat niitäkin kun ne on niin IN. :D

Vierailija
45/78 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
46/78 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tuollaiset beiget tällä viikolla livenä erään tytön päällä, jolla ei ollut tuollaista treenattua tai muhkua pyllyä. Samalta näytti lättäpylly kuin Gina Tricotin jegginsseissä, mutta erona se että nämä housut huutavat huomiota takamukseen (vaikka mitään syytä siihen ei olisi). Aika turhat, eivät kohota lättäpyllyä, aika nolot, koska huutavat huomiota, aika kalliit, koska eivät tee sitä mitä lupaavat.

Vierailija
47/78 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:22"]

Nice. Lähetäkkö kuvan?

[/quote] Harmi :(.   T: 29

En ottanut kuvaa!

Ap

[/quote]

Vierailija
48/78 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän nuita, silloin kun haluan seuraa baarista. Toimii.

Vierailija
49/78 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:57"]

Mä käytän nuita, silloin kun haluan seuraa baarista. Toimii.

[/quote]

Ja pilkunkin iskin väärään väliin. Annoinpas älykkään kuvan itsestäni :D

Vierailija
50/78 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä noiden housujen pointti on! :D jos sinulla on hyvä pylly, se näyttää kyllä hyvältä tavallisissakin housuissa. jos sinulla taas on huono pylly, freddyt eivät kyllä paranna tilannetta lainkaan.

Vierailija
51/78 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tää persemuoti menee ohi? Tämä on kyllä 2010-luvun SE trendi, jolle nauretaan myöhemmin, kuten myös Kim Kardashianin övereimmille kuville.

Ja noi housut on ne pahimmat kauhuesimerkit tästä muodista joskus kymmenen vuoden päästä. Että miten ihmiset saattoi pitää niitä pokkana ja hetken ne oli vielä se kuumin juttu.

Siis ei siinä mitään, on kai tämä kaunestrendinä terveempi kuin 1990-luvun lopun äärimmäinen laihuuden ihannointi (lihaksiakaan ei saanut oikein olla), Ally McBeal jne. Ja terveempi kuin fitness-trendi.

Ja itsellänikin on selvästi erottuvaa pebaa ihan luonnostaan, vaikka olen muuten aika hoikka, joten olen tavallaan muodin mukainenkin pitkästä aikaa. Mutta silti.

Vierailija
52/78 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:41"]Minä oon myös luonnostani suht pyöreäpyllyinen eikä tulis mieleenkään hankkia tuollaisia kehysfarkkuja. 

[/quote]

Sääli. Kai.

Vierailija
53/78 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:06"]

Härregud, miksi kukaan hankkisi tuollaisia kammotuksia itselleen?

[/quote]

Koska pitää siitä miltä ne näyttää. Koska korostaa jo ennestään hyvää peppua. Koska tekee pepusta paremman näköisen. Makuja on monia. Nuoruudessa näki punkkareita joilla oli keesi ja hakaneuloja naamassa.

Vierailija
54/78 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:26"]

Kerran olen tuollaiset housut ja niiden käyttäjän nähnyt, ja täytyy myöntää että oli vaikea ruuhkabussissa pidätellä huutonaurua. Olen jutellut näistä housuista miesten kanssa, ja heidän mielipiteensä oli selkeä: HYI. Nolot pökät. Näyttävät hölmöiltä ja kertovat käyttäjästään paljon.. :)

[/quote]

Olet jutellut näistä housista miesten kanssa, jotka eivät pidä näistä housuista. Tervetuloa keskustelemaan miehen kanssa, joka pitää.

-m-

Vierailija
55/78 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeesti??? Ja vielä 89€ pitäis noista maksaa? Näyttää ihan huonolta vitsiltä...

Vierailija
56/78 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee noissa pöksyissä eniten tuo päin näköä lyövän ilmeinen "katsokaa takamustani" -vaikutelma, joka noilla övereillä saumoilla on saatu aikaan. Jos olette nähneet Mies ja alaston ase -leffassa Priscilla Presleyn hahmon vilkkuvalonuoliasun, saan noista Freddyistä vähän samat vibat: http://media.giphy.com/media/48avXHAUdAKxq/giphy.gif :D

Seksikästä on hienovaraisempi vartalon parhaiden puolien korostaminen, ei mikään noin ilmeinen IMO.

Vierailija
57/78 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:15"]

Mua häiritsee noissa pöksyissä eniten tuo päin näköä lyövän ilmeinen "katsokaa takamustani" -vaikutelma, joka noilla övereillä saumoilla on saatu aikaan. Jos olette nähneet Mies ja alaston ase -leffassa Priscilla Presleyn hahmon vilkkuvalonuoliasun, saan noista Freddyistä vähän samat vibat: http://media.giphy.com/media/48avXHAUdAKxq/giphy.gif :D

Seksikästä on hienovaraisempi vartalon parhaiden puolien korostaminen, ei mikään noin ilmeinen IMO.

[/quote]

naulan kantaan. samaa kastia menneen villityksen kanssa

http://www.sub.fi/bigbrother2007/mn_kuvat/uutiset_vko_02/458540.jpg

http://im.mtv.fi/image/90512/landscape16_9/555/313/b82b0f660eb32754f1e1e99c6e1a66c8/wd/1239149.jpg

"katsokaa mua kun oon niin hot"

Vierailija
58/78 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 15:57"]http://picture-cdn.wheretoget.it/sdcgh2-l.jpg [/quote] Perse-miehet kusis hunajaa kun näkis tuon naisen kävelemässä kadulla heidän edellä... Oma mieheni mukaanlukien

[/quote]

Hei mä näin kanssa viikko sitten kaupassa viereisellä kassajonolla nuorella muijalla tuollaiset housut, hyvä ettei alkanut jopo keulimaan enkä ole edes persemiehiä, aika huimaa.

Toimiiko nuo housut jos on vaan löysä läski perse mikä sullottu housuihin?

Kunnon tissiliiveillä ainakin kusetetaan miehiä jos on vaan jotain millä kupit täytetään, liivit pois ja nännit roikkuu navan korkeudella tyhjissä pusseissa.

Vierailija
59/78 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi saumat tms. tekevät aika kornin vaikutelman, mutta mutta.. Kertoo noi pöksyt tietty myös sen, että miesten huomio ja miksei muukin voi kiinnostaa. ;) T: Mies

Vierailija
60/78 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi