No nyt mäkin näin kuulkaa sellaiset persehousut!
Siis ne semmoiset, joissa perse on kehystetty pyöreisiin raameihin. Ja pakko sanoa, että ei kyllä näyttänyt hyvältä. Materiaali on niin ohutta, että toi jotenkin häiritsevästi kaiken esiin, ja pahinta oli ehkä se, että persvako erottuu oikein kunnolla.
Kokemus tämäkin.
Kommentit (78)
No enpä ollut tuollaisista(kaan) housuista tietoinen ennen kuin nyt täältä AV:lta löysin tämän ketjun. Huh huh. Mulle tulee noista jotenkin mieleen amerikkalaisten leffojen / musavideoiden slummien mustat naiset, jotka tyrkyttää ja vatkaa persettään. Mauttomat. Ehkä ei niin pahat normiasennossa, mutta googlen kuvahaku ainakin oli täynnä ihme perseen tyrkyttelykuvia.
Mulla jäi vähän ajatus kesken: Mietin nyt, johtuiko se kaula-aukon esittely jonkinlaisesta epävarmuudesta. Olen ehkä edelleen aika epävarma itsestäni, mutta eri tavalla kuin nuorempana. En ole mikään superkaunis ja vetävän näköinen mimmi, joten varmaankin halusin tuoda "parhaimpia puoliani" esille. Ihan oikeasti! Ja pienet kaula-aukot ei mulle sovi, mulla on aika leveät hartiat ja lyhyehkö kaula, joten avarampi pääntie kyllä saa vartaloni mittasuhteet näyttämään paremmalta. Mutta tapanani oli tosiaan käyttää kaula-aukkoja, joita "hieman avarampi" ei ihan riitä kuvaamaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:06"]
Ehkä ei niin pahat normiasennossa, mutta googlen kuvahaku ainakin oli täynnä ihme perseen tyrkyttelykuvia.
[/quote]
Luonnossa ehkä se persepuoli ei tulee niin tymäkästi esiin, jos housujen sisällä oleva perse ei ole samaa mallia kuin tuossa alemmassa linkissä (tai selkä koko ajan notkolla, kuten monissa niissä kuvahaun kuvissa). Enemmän ehkä pistää silmään niiden trikoomaisuus ja se, että niiden malli tosiaan tuo myös sen persvaon esiin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 15:57"]http://picture-cdn.wheretoget.it/sdcgh2-l.jpg
[/quote]
Perse-miehet kusis hunajaa kun näkis tuon naisen kävelemässä kadulla heidän edellä... Oma mieheni mukaanlukien
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 15:57"]http://picture-cdn.wheretoget.it/sdcgh2-l.jpg [/quote] Perse-miehet kusis hunajaa kun näkis tuon naisen kävelemässä kadulla heidän edellä... Oma mieheni mukaanlukien
[/quote]
Musta tuo takamus näyttää vähän siltä, niin kuin se olisi joku puhallettava uimalelu. Mutta ehkä se näyttää vähän luonnollisemmalla, kun selkä ei ole notkolla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:22"]
Nice. Lähetäkkö kuvan?
[/quote]
En ottanut kuvaa!
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:24"]
Noi näyttää jotenkin oudoilta, mulle tulee mieleen sellanen avattava "luukku" mitä oli joskus alushousuissa. Katsoin googlesta siis noita kuvia ja olihan ne pyllyt hyvännäköisiä, mutta kyllä mun mielestä tavalliset farkut näyttää paremmalta.
[/quote]
Kyllähän ne ihan tavallaan hyviltä näyttää, mutta ne näyttää jotenkin... liikaa. Se on vähän niin kuin perseen camel toe.
Ap
[/quote]
percel toe
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:00"]
Just kuulkaa tilasin tommoset!
[/quote]
Toivottavasti et ihan semmoista vaaleaa, näytti nimittäin melko housuttomalta hieman kauempaa!
Haluaisitko pohtia muutamalla rivillä, mitä viestiä välität noilla housuilla? Nyt olet ihan anonyymi, joten voit sanoa suoraan.
Ap
[/quote]
Olen the ällölättäpylly. Ehkä noilla housuilla saan normaalin pyllyn.
Luulen, että siinä on ihan sama juttu, kun niissä push-up liiveissä.
Eli, jos olet kärsinyt roikkuvasta lättäpepusta, ja joku sanoo sulle, että tässä housut, jotka tekee sun pepusta hyvännäköiset, niin houkuttelishan tuo.
Tosin noiden housujen tarkoitus on ehkä lähtenyt vähän käpälästä.. Vai onko?.
Voisin itsee ostaa löysine peppuineni tuollaiset, jos se muotoilu olisi huomaamaton.
Mutta noita näkee nimenomaa vain niiden hyväpeppuisten teinien päällä.
Kiva idea, joka on muotiilmiönä mennyt pilalle.
Perseen camel toe!!! :DDDD ap, lanseerasit juuri uuden termin av:lle. Osuva ja kuvaava ilmaisu ko. asialle.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:04"]
Chapsit?
[/quote]
:D nyt kyllä repesin mielikuvalle! Voisi syysviima puhallella kylmästi persposkia.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:06"]
Kamalat wt housut
[/quote]
Ovatko nämä uudet "Fiorella"-housut. Nolon näköisiä ämmiä, kuin paskaa päkistäisivät henkensä hädässä selkä luonnottomalla notkolla.
Hirveä tuo kehys. Itsekin voisin ehkä harkita, jos ei olisi noin selvää leikausta tehty.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:00"]
Just kuulkaa tilasin tommoset!
[/quote]
Toivottavasti et ihan semmoista vaaleaa, näytti nimittäin melko housuttomalta hieman kauempaa!
Haluaisitko pohtia muutamalla rivillä, mitä viestiä välität noilla housuilla? Nyt olet ihan anonyymi, joten voit sanoa suoraan.
Ap