Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä teitä kiusanneet tekevät nykyään?

Vierailija
26.09.2014 |

Mua kiusanneet ovat järjestään kotiäitejä ja pari on huoltsikalla töissä. Ei käy kateeks.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huume rikollisia käyttäjiä,välittäjiä jne. muutama linnassa yksi kuulemma murhasta. Pari on tehnyt itsarin. Muutama jo teininä vatsa pystyssä, nyt molemmilla 5 lasta , ei miestä ei ammattia ei töitä. Alkoholisteja joilla perusduunari ammatti, Yhden piti olla suuri näyttelijä, on jo kuollut. Lesboksi lukiossa nimitellyt asuu naisen kanssa. En itse ole mikään mahtavuus, mutta verrattuna minuun aika wt-paskasakkia ovat kiusaajani. Yksi toteutti suuren unelmansa ja vamppasi multa kundikaverin. Ovat olleet vuosia yhdessä ja mies on kuulemma väkivaltainen narsisti. Kiitos hänelle.

Vierailija
42/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on löytynyt jo useampikin kiusaaja, joka toimii opetusalalla. Senkö takia koulukiusaamista ei saada loppumaan? 

Tulee mieleen sanonta "pukki kaalimaan vartijana".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on yrittäjä ja työllistää noin 50 henkeä. Ajelee uudella Mersulla ja asuu kivilinnassa. Veti turpiin monta kertaa, mutta toisaalta pyysi joskus anteeksikin. Lähtöisin rikkonaisesta perheestä.

Toinen on sekakäyttäjä, joka tehtailee petoksia. Oli väkivaltainen ja sadistinen yläasteella. Syytän kyseistä henkilöä noin 10 elinvuoteni pilaamisesta ja haudon kostoa. Esimerkiksi renkaat olisi hauska puhkoa.

Kolmas on ammattiurheilija SM-tasolla. Vähän paha, muttei ehkä ihan läpeensä.

Neljäs ajoi piripäissään sillan tolppaan. Ei ollut oikeasti paha, vaan lähinnä muiden johdateltavissa.

Vierailija
44/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä raskaaksi ja nykyään yh!

Vierailija
45/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajalle ei pidä antaa anteeksi.

Vierailija
46/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vaan makailee six feet deep...no mitäs vittuili...

Vierailija
47/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näitä paljon (enkä ollut itse syyllinen kiusaamiseni, sen vain yksi aloitti yhdestä perheeseeni liittyvästä mitättömästä pikkujutusta ja sai järkyttävät mittasuhteet.)

Tässä muutama

- 2*kuollut, itsari

- 1 linnakundi

- duunari jossain korjaamolla

- opettaja

- sairaanhoitaja

- maatalon emäntä

- kirjanpitäjä

En tiedä onko tavallista, vai kohdallani erikoista, että tytöt ovat pärjänneet, pojat tuota duunaria (joka oli oikeastaan suurin syyllinen sen alkamiseen)lukuunottamtta eivät. Ko. duunari oli koulussa tosi heikko, joten se on hänelle hieno saavutus, että on ollut työelämässä ja hänellä on kiva vaimo. Hän osasi katua asiaa jo 18-vuotiaana ja ei ole suoraan pyytänyt sanallisesti anteeksi, mutta on sen osoittanut käytöksellään. 

Vierailija
48/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi vähempää välittää. En asu samalla paikkakunnalla kuin peruskouluaikana. 

Vierailija
49/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:04"]

Tässä ketjussa on löytynyt jo useampikin kiusaaja, joka toimii opetusalalla. Senkö takia koulukiusaamista ei saada loppumaan? 

Tulee mieleen sanonta "pukki kaalimaan vartijana".

[/quote]

Niimpä. Sitä olen miettinyt, että ei taida opettaja "nähdä" kiusaamista oppilaissaan ollenkaan, kun ei aikoinaan itsekkään tajunnut tekojaan. Itselläni empatia oli kehittynyt jo ihan varhain ala-asteella. En usko selityksiä, etteikö se voisi kehittyä, siten minusta kiusarit ovat ihan hyvin vastuussa tekemisistään. En usko oman kiusarin, nykyään opettajan, yhtään katuvan. Joten sääliksi käy hänen oppilaitaan.

Vierailija
50/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi juristia, yksi lääkäri.

Vierailija
51/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen pikkukaupungin ruokakaupan kassana, toinen on toimittaja-juontajana radiossa.

Vierailija
52/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:44"]

Olin työpaikkakiusattu. Yksi kiusaajistani oli lehtori ja toinen (esimies) koulutusjohtaja ammattikorkeakoulussa. Minulla oli tuolla vakituinen työsuhde ja paras päätös elämässäni oli irtisanoutua kyseisestä työpaikasta. Edeltävät ja tuon jälkeiset työpaikat ovat olleet lähes keitaiti tuohon verrattuna.  

[/quote]

Kuulostaa tutulta, en tiedä kuka olit, koska noilla oli monta kohdetta, mutta onko tämä se, josta oppilaatkin valitttivat julkisesti?

Vierailija
53/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokan yksi kiusaaja on eritysopettaja. Hän ei tosin kiusannut minua, vaan muutamaa muuta. Kun kuulin tuon, meinasin oksentaa. 

Vierailija
54/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:01"] On Suomen pääministeri. [/quote] Ainoa todistettava tapaus tässä ketjussa. Kaikki muut voivat olla keksittyjä/fantasiointia. [/quote] Olitko itse Stubbin kiusattu vai miten voit tämän todistaa?

[/quote]

Itsehän tuo on sen myöntänyt.

Vierailija
55/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ainakaan mitään kovin hedelmällistä. Häiskät olivat aikamoisia luusereita jo koulussa, en usko että meininkin on paljon muuttunut sen jälkeenkään. Yksi niistä tosin yritti iskeä mua baarissa vuosia myöhemmin, ei tunnistanut ensin.

Vierailija
56/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyvät tai ovat yhteiskunnan ulkopuolella, paitsi tuet kelpaavat.

Vierailija
57/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki lapsen jätkälle, joka jätti toisen muijan pari kk sitä ennen ja jätti siis sen toisen muijan koska se sai lapsen. Eli vuoden sisällä sai kaks muksua sillä lapsensa isällä. Asuu pikkuisessa kämpässä (20 neliöä) sen kakaran kans eikä ole töissä. Karma!

Vierailija
58/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI aavistustakaan, eikä kyllä kiinnostakaan.

Vierailija
59/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin homoksi haukkuja on kuulemma DTM:n kanta-asiakas. Että sellaista.

Vierailija
60/100 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat menestyneitä urallaan, rikkaita, hoikkia, kauniita. Komeat puolisot, ei lapsia. Matkustelua, rahaa, valtaa. Minä taas olen köyhä, lihava luuseri. Toisaalta tykkään vapaammasta elämästäni.