mitä teitä kiusanneet tekevät nykyään?
Mua kiusanneet ovat järjestään kotiäitejä ja pari on huoltsikalla töissä. Ei käy kateeks.
Kommentit (100)
Osa on amiksia ja osa taas ei oo peruskoulun jälkeen tehny muuta kun lapsia, kotona norkoillaan ja sossu maksaa. Facessa yritti muutama vuos sitten muutama entinen kiusaaja pyytää kaveriksi, mun henkoht.tietoja kun ei nää jos ei oo kaveri. Nauroin vaan räkäsesti ja poistin pyynnöt :D
No yks tukehtui omaan oksennukseensa jo alle kakskymppisenä. Pahin opiskelee kätilöksi. Jos joskus sattuu mun kätilöks niin kieltäydyn varmaan synnyttämästä..
Ovat "poikkiksineen" sossun elätettävinä. Yksi on ollut psykiatrisella suljetulla osastolla jo vuosia. Taitavat kaikki muutenkin olla enemmän ja vähemmän mielenterveystoimiston ja sossun vakkariasiakkaita.
En tiedä tarkkaan, kun en ole halunnut olla tekemisissä, mutta ei niistä (jätkistä) näytä Googlessa löytyvän muuta kuin pienten urheiluseurojen kisatuloksia ja sitten joidenkin nettipelien pelituloksia.
Ovat ihan normitöissä. Eivät ole joutuneet kohtaamaan tekojaan ainakaan elämän kolhujen myötä. En minä silti heille mitään pahaa toivokaan. Meillä on ihan ok välit nykyään. Juttelemme kun tapaamme.
Tiedän, että yksi poika, joka kiusasi minua (tyttöä) ala-asteella, ja joutui sitten erityisluokalle, on ollut nuorisovankilassa ja vankilassa.
Yläasteen nälvijätyttö taas on menestynyt ihan mukavasti. Ollut miehensä mukana Saksassa kotivaimona ja taas suomeen palattuaan ostaneet kämpän Hesan keskustasta ja tehnyt itsekin sitten Suomessa uraa´.
Eipä kai lapsista voi vielä nähdä, mitä heidän elämässään tulee käymään, olipa lapsi millainen hyvänsä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 11:24"]
Mua kiusanneet ovat järjestään kotiäitejä ja pari on huoltsikalla töissä. Ei käy kateeks.
[/quote]
Mitä kotiäitiydessä on halveksittavaa tai sellaista, että se olisi jotenkin "ei-tavoiteltavaa"?
yks kiusaaja ajoi lukin vikalla autolla lahdentiellä tolppaan... auto teki U kirjaimen tolpan ympärille. bye bye.
toinen vetelee nyt bentzoja ja muita tabuja. se olikin yläasteella joku 5 oppilas niin ei voi hirveesti odottaa sellaiselta tulevaisuutta
HAH HAH kummallekin
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 11:24"]
[/quote]
Mitä kotiäitiydessä on halveksittavaa tai sellaista, että se olisi jotenkin "ei-tavoiteltavaa"?
[/quote]
No jos päivääkää ei tehdä töitä vaan tehdään lapsia ja sossutuilla eletään nii ei kyllä oo kovinkaa tavoiteltava elämä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:17"]
Ovat ihan normitöissä. Eivät ole joutuneet kohtaamaan tekojaan ainakaan elämän kolhujen myötä. En minä silti heille mitään pahaa toivokaan. Meillä on ihan ok välit nykyään. Juttelemme kun tapaamme.
[/quote]
Miksi alapeukku tälle?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:14"]
Ovat "poikkiksineen" sossun elätettävinä. Yksi on ollut psykiatrisella suljetulla osastolla jo vuosia. Taitavat kaikki muutenkin olla enemmän ja vähemmän mielenterveystoimiston ja sossun vakkariasiakkaita.
[/quote]
Niin? Eli oireilivat jo lapsina psyykkisesti mm. kiusaamalla, ja tämä on sinusta nyt vahingonilon aihe että heillä menee aikuisina huonosti?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:21"]
[/quote]
Miksi alapeukku tälle?
[/quote]
Koska jenkkileffoista on opittu, että asiat pitää KOSTAA!!°!
Yks teki peruskoulun jälkeen linnakundin kanssa lapsen ja toinen teki ennen peruskoulun loppua ensimmäisen kakaransa. Myöhemmin tämä toinen meni naimisiin uuden miehen kanssa (n.20-vuotiaana) ja teki tälle lapsen. Muutama vuosi tästä tuli ero ja nyt taas uus mies kierroksessa. Luultavasti kohta on taas pullat uunissa. :D
Niin ja peruskoulun jälkeen ei oo tehty muuta kun jaettu persettä ja leveilty sossun rahoilla. Kyllä lämmittää mieltä, et oon päässy elämässä paljon pitemmälle :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:23"]
[/quote]
Miksi alapeukku tälle?
[/quote]
[/quote]
Ai. Minusta anteeksianto on kovempi juttu.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:22"]
[/quote]
Niin? Eli oireilivat jo lapsina psyykkisesti mm. kiusaamalla, ja tämä on sinusta nyt vahingonilon aihe että heillä menee aikuisina huonosti?
[/quote]
Minä ainakin nauran räkäisesti näille kiusaajille. Ihan oikein että elämänsä on helvettiä! :)
No tuskin nämä "kiusaamisen uhritkaan" on kovin pitkälle päässeet, kun av:lle kirjoittelevat.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:22"]
[/quote]
[/quote]
Sanoinko niin? Tietääkseni kukaan ei tässä nyt ole ollut vahingoniloinen. Mistähän edes sellainen oletus?
Mitä heitä tunnen, niin osaksi myös omilla valinnoillaan ovat itsensä tilanteeseensä ajaneet. Lisäksi kiusaamista ei ikinä voi oikeuttaa omilla ongelmilla, vaikka miten olisi olisi päässä ollut vikaa pennusta lähtien. Hyvin ikävää, etteivät mm. vanhempansa puuttuneet jo aiemmin(silloin kun kiusasivat), varsinkin kiusattujen kannalta, jotka joutuivat välikappaleiksi kiusaajien mielenterveysongelmiin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:23"]
[/quote]
Miksi alapeukku tälle?
[/quote]
[/quote]
Ai. Minusta anteeksianto on kovempi juttu.
[/quote]
Niin minustakin, mutta jenkkileffoihin elämänfilosofiansa perustavien mielestä ei.
On Suomen pääministeri.