mitä teitä kiusanneet tekevät nykyään?
Mua kiusanneet ovat järjestään kotiäitejä ja pari on huoltsikalla töissä. Ei käy kateeks.
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:16"]
En tiedä tarkkaan, kun en ole halunnut olla tekemisissä, mutta ei niistä (jätkistä) näytä Googlessa löytyvän muuta kuin pienten urheiluseurojen kisatuloksia ja sitten joidenkin nettipelien pelituloksia.
[/quote]
Katsoin vielä tytötkin, vaikka pojat niitä pahimpia kiusaajia olivat.
Tytöillä näyttäisi olevan Facebookin perusteella lävistyksiä, glittermeikkiä, asuvat edelleen samoilla kulmilla, ammattina parturi-kampaajaa ja tällaista, "seuraavat" Facebookissa, BB-Nikoa, Jutta Gustafsbergiä, Tiina Jylhää ja tällaisia. Heidän kavereissa paljon "elämänkoululaisia". (Heistä yhdelläkään ei tainnut itsellä olla tätä tai sitten koulutusta ei mainittu ollenkaan.)
(Ikää siis pian 40 v.)
Ovat elämäntapa luusereita, yhmammoja ja marketin kassoja :D ja mikä parasta jokainen niistä luuskoista on lihonut ainakin 25kg kun taas itse olen hyvin koulutettu, onnellisesti naimisissa ja pienen pojan onnellinen äiti.
Kyllä ne yläasteen kingit oli uransa huipulla silloin 15 vuotiaina. Jääneet tuolle tasolle ja nykyään WT sakkia.
Mun pahin kiusaaja oli yläasteella "kovis" nurkkiin räkivä housuja roikottava poika, joka on sittemmin tullut kaapista ulos ja on nykyään transu. (Kieltämättä vähän hymyilytti kun asiasta kuulin ;D)
Yksi pahoinpideltiin kuoliaaksi, muista hänen kavereistaan en tiedä.
Jotkut laskeskelevat edelleen ettei heitä voida syyttää.
Jotkut ovat ihmeissään miksi on paha olla.
Kai ne jotka laskevat ovat pahimpia.
Kuuluu yhden menestyvän firman johtajistoon. Silloin tällöin telkkarissa nähnyt haastatteluja.
Itse olen p*skaduunissa, p*skapalkalla. Tässä elämässä pahat pojat pärjää, kiltit tytöt ei.
Pahin kiusaajani on työtön luuseri edelleen siellä tuppukylässä mistä olen kotoisin. Päivät kuluvat kaiketi ryypäten ja pilveä poltellen. Oli ihan karsean näköinen kun törmäsin kerran..
Minun kiusaaja joka kiusasi minua ala-asteella, on kuollut. Hänet tapettiin kun oli 20vuotias. Uutenavuotena 2012 hänen kämppis löi puukon sydämeen. Eipä kukaan olisi tuollaista kohtaloa hänelle toivonu vaikka ei erityisen lämpimiä muistoja tästä tyypistä olekaan.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:27"]
No tuskin nämä "kiusaamisen uhritkaan" on kovin pitkälle päässeet, kun av:lle kirjoittelevat.
[/quote]
Kaikkihan tänne kirjoittelevat. Harva vain uskaltaa myöntää :)
Peruskoulun jälkeen laitoshuoltajiksi ja sen jälkeen lapsien tehtailu eri miesten kanssa.Ulkonäkö kauhea,vanhat lököverkkarit ja huomattava ylipaino.Ei päivääkään työelämässä.Nyt olen itse kouluterveyden hoitaja ja käsittelen näiden ex-kiusaajien perhe/lasten ongelmia
Mun kiusaajistani poika on narkkari, tytöistä yksi lakimies, toinen päällikkönä valtakunnallisella radiokanavalla, kolmas asuu maailman metropolissa perhe-elämäänsä ja neljäs on töissä perheyrityksessä. Nykyisin tiedän heidän taustoistaan paremmin, joten ymmärrän tavallaan heitä. En silti pidä kiusaamista oikeutettuna. He olivat yleisiä kiusanhenkiä, uhrit vaihtuivat päivästä ja vuodesta riippuen. Opettajat kyllä arvostivat heitä tämän kukkoilunsa ansiosta. Tytöillä kympin todistukset, pojillakin keskiarvo muistaakseni 8,9. Suht tavallisista perheistä kuitenkin, jos ei vanhempien piilorikollisuutta ja kaappijuoppouksia lasketa.
Narkkari ja vahinkolapsen äiti. Kuuluu menevän huonosti.
Useamman lestadiolaisen olen nähnyt kaupassa monen lapsen piirittämänä. Nuutuneen näköisiä äitejä.
Ei sillä että itsellä menisi mitenkään lujaa, mutta on se lohdullista nähdä ettei niillä kiusaajillakaan mene sen hehkeämmin.
Yksi kiusaaja kuulemma leikkasi häpyhuulensa irti houreissaan...
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:01"]
On Suomen pääministeri.
[/quote]
Ainoa todistettava tapaus tässä ketjussa. Kaikki muut voivat olla keksittyjä/fantasiointia.
En oikein viitsi kertoa, ettei tunnistettaisi ja se olis musta aika ilkeää. Nykyään vaan säälittää sen elämä. Elämä mennyt aivan päin helvettiä. Luulen et syy siihen kiusaamiseen oli hänen huonot kotiolot.
No ei minua ole kiusattu, mutta itse olen. Jättänyt porukan ulkopuolelle, puhunut paskaa jne. Opiskelen lukiossa ja hyvin menee.
Minua kiusattiin yläasteella mm siitä, että olin ns hikari. Olin 9-10 oppilas.
Kiusaajat puolestaan vetelivät kokeista seiskoja ja keskittyivät enemmän bilettämiseen ja poikien pokailuun.
Sittemmin minä sairastuin mieleltäni, ja olen nykyään luuseri.
Entisissä kiusaajatytöissä on psykologia, lääkäriä, lentoemäntää.. on miehet ja lapset. Menestyviä joka tavalla.
Ei se karmanlaki toimi näissä asioissa(kaan).
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 12:27"]No tuskin nämä "kiusaamisen uhritkaan" on kovin pitkälle päässeet, kun av:lle kirjoittelevat.
[/quote]
Moi kiusaaja! Onko kivaa olla ilkeä?
Meidän kylän yksi kovimmista homoksi haukkujista on homo itse. Koko yläasteen homotteli muita poikia ja oli niin kovaa jätkää. Seurusteli koko yläasteajan yhden kiltin tytön kanssa, sänkyyn eivät menneet. Kai kiusaamisellaan peitteli omaa suuntautumistaan.