Vielä kaksivuotta sitten en saanut koskaan orgasmia yhdynnässä, nyt olen alkanut saamaan kaksikin!
Huh mikä fiilis tästä.
Vaihdoin miestä ja uusi on kyllä kestävyydellään ja taidoillaan sellainen että saan aina orgasmin. Nyt viimeisimpinä kertoina olen saanu kaksikin. Miten järisyttävää.
Kertokaa muutkin positiivia kokemuksianne seksin suhteen? kehuskellaan vähän :)
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan saanut yhdynnässä ja se rassaa parisuhdettammekin. Ehkä se on miehestä kiinni tai sitten minusta. 🤷 En haluaisi lähteä etsimäänkään, koska sellaista ei ole aikaisemminkaan löytynyt.
Olet ihan normaali eikä sinussa mitään vikaa ole, noin 80% naisista ei saa yhdynnässä ilman sormia tai lelua klitalla yhtä aikaa. On kyllä todella harvinaista tuo että alkaa jossain vaiheessa yhtäkkiä saamaan ilman niitä. (Mutta kai niin joillekin harvoille voi käydä.)
Miten se rassaa suhdettanne? Jos mies ei ymmärrä että nämä asiat riippuvat ihan anatomiasta niin on kyllä aika tietämätön, ja tosi töykeä jos siitä valittaa! Nauti niistä orgasmeista joita saat muilla tavoin.
Tämän palstan naisten mukaan se että alkaa saamaan yhdynnässä vaan kumppania vaihtamalla ei näytä olevan kovinkaan harvinaista
Minä sain ensimmäiseni vasta 37-vuotiaana yhden lapsen äitinä. Ei esilämmittelyä ja ukko sama kuin edelliset kuusi vuotta. Yritettiin toista lasta, ja tilanne oli tyyliin lapsi vartin mummon kanssa puistossa ja ovistikku vilkuttaa, joten oven kolahtaessa housut vaan pois ja hommiin. Siitä oli romantiikka kaukana. Nyt pari vuotta myöhemmin yhdynnässä saaminen enemmän sääntö kuin poikkeus. En tiedä mitä tapahtui, luulin pitkään ettei olisi minulle edes mahdollista mutta olen ihan hemmetin tyytyväinen. En ole ikinä perustanut pitkistä esileikeistä, edes silloin kun se oli ainut keino saada orkku. Kun halusin orkun, käytin kättä tai vibraa, ja kun halusin miestä halusin nimenomaan munaa sisään ja sassiin. Nyt ei ole enää mitään ristiriitaa. Ja se fiilis kun saa ekaa kertaa yhtä aikaa puolison kanssa. <3 Luulin että sitä käy vaan leffoissa.
Käytännössä olen huomannut, että orkku tulee silloin kun miehen lantio/häpyluu osuu klitorikseen. Tähän saakka onnistunut vain lähärissä ja ratsastaen. En vaan ymmärrä, miten se ei onnistunut kertaakaan siihen astisen 20-vuotisen seksielämäni aikana ja sitten yhtenä päivänä vaan - pam! yhdyntäorkku.