Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko elämä rankalta? - Katso Yle Areenasta Myrskyluodon Maija

Vierailija
26.08.2021 |

Saa vähän perspektiiviä omiin pieniin ongelmiinsa ja elämän "vaikeuteen"...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummini asui ilman juoksevaa vettä koko elämänsä eli vuoteen 2000 saakka. Kyllä sitä tottui mummulassa käydessä siihen, että talvellakin oli ulkovessa ja pesupaikkana sauna navetan päädyssä.

Kaikkeen tottuu, mummokaan ei varmaa sisävessaa ja pesuhuonetta asuntoonsa osannut kaivatakkaan kun oli ikänsä oppinut ulkona käymään.

Minun mummoni joskus tokaisi, että kyllä siinä on ihmisellä melkoiset syyt tuntea paremmuutta toisiin, kun oikein pirtissä omaa p*skaansa haistelee.

Näin se varmaan onkin ulkovessaan tottuneen näkökulmasta.

🤣🤣 mulla tulee samat ajatukset toisinaan kun mummollasikin.

Mummolla on sana hallussa.🤣

No onhan se ihan kauheaa kuunnella kun vieraat / tutut / sukulaiset käy vessassa kun toinen pönttö on metrin päässä ruokapöydästä ja toinen eteisessä, mistä kuuluu kaikki olohuoneeseen. Molemmissa vessoissa täysin ääntä eristämättömät ovet ja kynnystä ei saa laittaa kun ilman pitää päästä kiertämään...

Kieltämättä joskus kun joutuu vierailemaan jonkun luona vatsavaivaisena, käyttäisi ihan mielellään pikkulaa pihan perällä jos sellainen olisi...

Vierailija
42/44 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin huomiota ruotsiin, jota puhuvat. Esim. "dig" ja "sig" lausutaan noin kuin kirjoitetaan. Ei dej ja sej.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, täähän onkin ihana! En yleensä tykkää suomisarjoista, mutta tää toimii näköjään näinkin vanhaksi sarjaksi yllättävän hyvin. Inhoan yleensä näyttelijöiden manerismeja, mut tässä nää amatöörit tuntuu aidoilta.

Vierailija
44/44 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai / ja lue kirja: Katriina

Yksi parhaista kirjoista, joita olen lukenut <3