Suositelkaa hyvää näkijää/ennustajaa Pääkaupunkiseudulla
Toivomuksena vastaanotto kasvotusten, ei puhelinaikaa.
Voi olla myös lähellä Pääkaupunkiseutua.
Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (13)
Eihän sinun tarvitse noista kysellä, oikeasti pätevä selvänäkijä aavistaa tilanteesi ja soittaa sinulle!
Palveluksessanne arvon ap. Kerro ajatuksistasi niin pohditaan niitä yhdessä.
Olen tietäjä- ja parantajasukua ja myös selvänäköinen. Oikeat selvänäkijät eivät ota koskaan maksua palveluksistaan. Jos näin tekee, menettää kykynsä. Samoin käy, jos viihdyttää ihmisiä kyvyillään eikä käytä niitä harkiten ja aidosti auttamiseen.
Usko minua. Tiedän mistä kirjoitan ja niin tiesivät jo esiäitini niin pitkälle kuin muistia suvussani riittää.
Vakavasti ottaen en suosittele tällaisten asioiden miettimistä. Mainitsemasi ennustajat saavat lahjansa saatanalta, joten näiden asioiden kanssa ei kannata pelleillä. Jos haluat saada varmuuden tulevaisuudestasi, niin kannattaa ottaa Jeesus sydämeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti ottaen en suosittele tällaisten asioiden miettimistä. Mainitsemasi ennustajat saavat lahjansa saatanalta, joten näiden asioiden kanssa ei kannata pelleillä. Jos haluat saada varmuuden tulevaisuudestasi, niin kannattaa ottaa Jeesus sydämeesi.
Sun jumala hallusinaatiosi on ihan samaa kamaa näiden näkijöiden kanssa. Kumpiakaan ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan yhtä vahingollista kuin uskoa että joku muka voisi ennustaa on alkaa uskoa näihin jumalasatuihin.
Yliluonnollisia asioita kun nyt ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tietäjä- ja parantajasukua ja myös selvänäköinen. Oikeat selvänäkijät eivät ota koskaan maksua palveluksistaan. Jos näin tekee, menettää kykynsä. Samoin käy, jos viihdyttää ihmisiä kyvyillään eikä käytä niitä harkiten ja aidosti auttamiseen.
Usko minua. Tiedän mistä kirjoitan ja niin tiesivät jo esiäitini niin pitkälle kuin muistia suvussani riittää.
1. Et ole.
2. Selvänäkijöitä ei ole olemassa.
3. Saatat kyllä hyvin tietää mistä kirjoitat, apinoita on koijattu koko ihmiskunnan historian ajan.
?