Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyvää näkijää/ennustajaa Pääkaupunkiseudulla

Vierailija
26.08.2021 |

Toivomuksena vastaanotto kasvotusten, ei puhelinaikaa.
Voi olla myös lähellä Pääkaupunkiseutua.
Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae netistä ilmainen I Ching sivusto. Pääset halvemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen talipää antaa rahaa noille huijareille?

Vierailija
4/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika psykiatrille.

Vierailija
5/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinun tarvitse noista kysellä, oikeasti pätevä selvänäkijä aavistaa tilanteesi ja soittaa sinulle!

Vierailija
6/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluksessanne arvon ap. Kerro ajatuksistasi niin pohditaan niitä yhdessä.

Vierailija
7/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietäjä- ja parantajasukua ja myös selvänäköinen. Oikeat selvänäkijät eivät ota koskaan maksua palveluksistaan. Jos näin tekee, menettää kykynsä. Samoin käy, jos viihdyttää ihmisiä kyvyillään eikä käytä niitä harkiten ja aidosti auttamiseen.

Usko minua. Tiedän mistä kirjoitan ja niin tiesivät jo esiäitini niin pitkälle kuin muistia suvussani riittää.

Vierailija
8/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. En veloita mitään.

Vierailija
9/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti ottaen en suosittele tällaisten asioiden miettimistä. Mainitsemasi ennustajat saavat lahjansa saatanalta, joten näiden asioiden kanssa ei kannata pelleillä. Jos haluat saada varmuuden tulevaisuudestasi, niin kannattaa ottaa Jeesus sydämeesi.

Vierailija
10/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakavasti ottaen en suosittele tällaisten asioiden miettimistä. Mainitsemasi ennustajat saavat lahjansa saatanalta, joten näiden asioiden kanssa ei kannata pelleillä. Jos haluat saada varmuuden tulevaisuudestasi, niin kannattaa ottaa Jeesus sydämeesi.

Sun jumala hallusinaatiosi on ihan samaa kamaa näiden näkijöiden kanssa. Kumpiakaan ei ole olemassa. 

Vierailija
11/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan yhtä vahingollista kuin uskoa että joku muka voisi ennustaa on alkaa uskoa näihin jumalasatuihin.

Yliluonnollisia asioita kun nyt ei ole olemassa.

Vierailija
12/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tietäjä- ja parantajasukua ja myös selvänäköinen. Oikeat selvänäkijät eivät ota koskaan maksua palveluksistaan. Jos näin tekee, menettää kykynsä. Samoin käy, jos viihdyttää ihmisiä kyvyillään eikä käytä niitä harkiten ja aidosti auttamiseen.

Usko minua. Tiedän mistä kirjoitan ja niin tiesivät jo esiäitini niin pitkälle kuin muistia suvussani riittää.

1. Et ole.

2. Selvänäkijöitä ei ole olemassa.

3. Saatat kyllä hyvin tietää mistä kirjoitat, apinoita on koijattu koko ihmiskunnan historian ajan.

Vierailija
13/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astral TV