Mika Salmiselta painokas viesti erityisesti miehille: ”Tämä tauti ei ole mukava sairastaa”
Kommentit (32)
Onko mikään flunssa, influenssa tms. sitten mukava sairastaa? Vai miksi painotetaan, ettei TÄMÄ tauti ole mukava sairastaa.
Mikä tauti on mukava sairastaa? Löytyykö?!
Vierailija kirjoitti:
Onko mikään flunssa, influenssa tms. sitten mukava sairastaa? Vai miksi painotetaan, ettei TÄMÄ tauti ole mukava sairastaa.
Koska tämä tauti vie mieheltä potenssin.
Moi Mika.
Minä EN ota koronarokotetta!
Huvittava tuo yksi kappale jutussa, jonka alussa Salminen sanoo, että "rokotuksen ottaminen on vapaaehtoista ja oma valinta", kuitenkin kohta sanoo, että "erityisesti miesten pitää mennä nyt sinne rokotuksiin."
Höpö höpö. Duunari tanssii sadetanssia, kun saa saikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä varoittelu pitäisi lopettaa ja antaa niiden sairastaa jotka niin päättävät. Vain elämä opettaa elämään.
Jea... päivä sairaalassa maksaa noin 660 euroa ja tehohoidon kustannus on noin 3000 euroa/vuorokausi... Siinä rokottamaton elämämkallu tekee ihan mukavan laskun yhteiskunnalle (=kaikille).
Vierailija kirjoitti:
Moi Mika.
Huvittava tuo yksi kappale jutussa, jonka alussa Salminen sanoo, että "rokotuksen ottaminen on vapaaehtoista ja oma valinta", kuitenkin kohta sanoo, että "erityisesti miesten pitää mennä nyt sinne rokotuksiin."
Tietysti. Mies miehelle, jos haluat vielä kyetä panemaan, niin kipinkapin rokoukseen.
Tosi paljon kun katselee näitä rokotevastaisia höpinöitä, ovat ne usein setämiesikäisten, ylipainoisten ja vähän juopahtavien ikämiesten rustaamia. Minun mielestäni heidän pitää antaa sairastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä varoittelu pitäisi lopettaa ja antaa niiden sairastaa jotka niin päättävät. Vain elämä opettaa elämään.
Jea... päivä sairaalassa maksaa noin 660 euroa ja tehohoidon kustannus on noin 3000 euroa/vuorokausi... Siinä rokottamaton elämämkallu tekee ihan mukavan laskun yhteiskunnalle (=kaikille).
Kärsimys voisi opettaa, jopa debiiliä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä vajaassa kahdessa vuodessa mennyt ymmärrykseen asti? 😀😀😀😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Mika.
Tietysti. Mies miehelle, jos haluat vielä kyetä panemaan, niin kipinkapin rokoukseen.
En ole hedonisti.
Miehiltä painokas viesti Salmiselle: "Hyppää järveen"
Olisin mieluusti ottanut toisen rokotteen jo 28 päivää ensimmäisen jälkeen kuten valmistaja suosittelee, mutta pihi Suomi ei anna.
M
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä painokas viesti Salmiselle: "Hyppää järveen"
Eli makkara ei nouse.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tauti on mukava sairastaa? Löytyykö?!
No, kyllä mä mieluummin olen nuhassa kotona palstailemassa kuin keuhkokuumeessa tiputuksessa sairaalassa.
"Erectile dysfunction (ED) is a likely consequence of COVID-19"
Hah! Lakkaavatpahan foliot lisääntymästä :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
"Erectile dysfunction (ED) is a likely consequence of COVID-19"
Hah! Lakkaavatpahan foliot lisääntymästä :D :D :D
Ensin pitäisi saada se COVID-19. En tunne ketään joka siihen olisi edes sairastunut