Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika Salmiselta painokas viesti erityisesti miehille: ”Tämä tauti ei ole mukava sairastaa”

Vierailija
26.08.2021 |

IS

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö sitä piti ihmisille niin kiireesti tartuttaa viime vuonna?

Vierailija
22/32 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tauti on mukava sairastaa? Löytyykö?!

No, kyllä mä mieluummin olen nuhassa kotona palstailemassa kuin keuhkokuumeessa tiputuksessa sairaalassa.

Onko se mielestäsi mukavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tauti on mukava sairastaa? Löytyykö?!

No, kyllä mä mieluummin olen nuhassa kotona palstailemassa kuin keuhkokuumeessa tiputuksessa sairaalassa.

Onko se mielestäsi mukavaa?

Palstailu kotona? Kyllä se työnteon tai sairaalassa olon voittaa.

Vierailija
24/32 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon kun katselee näitä rokotevastaisia höpinöitä, ovat ne usein setämiesikäisten, ylipainoisten ja vähän juopahtavien ikämiesten rustaamia. Minun mielestäni heidän pitää antaa sairastaa.

Oikeaa vihervasemmistolaista empatiaa

Vierailija
25/32 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi paljon kun katselee näitä rokotevastaisia höpinöitä, ovat ne usein setämiesikäisten, ylipainoisten ja vähän juopahtavien ikämiesten rustaamia. Minun mielestäni heidän pitää antaa sairastaa.

Oikeaa vihervasemmistolaista empatiaa

Yhdistän tällaisen retoriikan vahvasti "empaattisiin" vihervasemmstolaisiin ja heidän luontaiseen antipatiaansa.

Kävi myös ilmi, että empaattiset ihmiset olivat halukkaampia vaientamaan vastakkaista poliittista näkemystä edustavat puhujat. Empaattiset ihmiset olivat myös vahingoniloisempia silloin, kun saivat kuulla, että eri poliittista kantaa edustava ihminen oli loukkaantunut mielenosoituksissa.

Vierailija
26/32 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Erectile dysfunction (ED) is a likely consequence of COVID-19"

Hah! Lakkaavatpahan foliot lisääntymästä :D :D :D

Ensin pitäisi saada se COVID-19. En tunne ketään joka siihen olisi edes sairastunut

Täällä yksi, kysy mitä vaan

Vierailija
27/32 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on rokotettu ja korona, se testataan vasta polilla. Tasa-arvoa.

Vierailija
28/32 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua muuten miten kaikkien maiden antivaccereiden sanasto on täysin samanlaista. Kaikki ilmaukset, tarinat ja nimittelyt ovat tasan samanlaisia oli kyse mistä maasta tai kielestä tahansa. Ja ne on venäjällä kehitettyä propagandaa. Kyse on siitä ettei Sputnikia ole hyväksytty. Jos se hyväksytään sama porukka alkaa vannoa sen nimeen, silloin sputnik tuhoaa koronan ja parantaa kaiken kupasta syöpään.

Vierailija
29/32 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mikään flunssa, influenssa tms. sitten mukava sairastaa? Vai miksi painotetaan, ettei TÄMÄ tauti ole mukava sairastaa. 

Koska tämä tauti vie mieheltä potenssin.

Entä jos sitä ei edes ole.. Tai joku nainen salvasi jo aikaa sitten?

mies53v

Vierailija
30/32 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä paljastat miesvihasi.

Vierailija
31/32 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua muuten miten kaikkien maiden antivaccereiden sanasto on täysin samanlaista. Kaikki ilmaukset, tarinat ja nimittelyt ovat tasan samanlaisia oli kyse mistä maasta tai kielestä tahansa. Ja ne on venäjällä kehitettyä propagandaa. Kyse on siitä ettei Sputnikia ole hyväksytty. Jos se hyväksytään sama porukka alkaa vannoa sen nimeen, silloin sputnik tuhoaa koronan ja parantaa kaiken kupasta syöpään.

Tämä on aivan selvää. Pakotteiden alla kärvistelevä venäjä toivoi rokotteestaan rahasampoa ja kun kävi toisin tulivat kaikki likaisen pelin keinot käyttöön

Vierailija
32/32 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä varoittelu pitäisi lopettaa ja antaa niiden sairastaa jotka niin päättävät. Vain elämä opettaa elämään.

Jea... päivä sairaalassa maksaa noin 660 euroa ja tehohoidon kustannus on noin 3000 euroa/vuorokausi... Siinä rokottamaton elämämkallu tekee ihan mukavan laskun yhteiskunnalle (=kaikille).

Entä  narkomaanit, lihavat, liikkumattomat, vaarallisia asioita harrastavat, psyykkisestä ja fyysisestä kunnostaan huolta pitämättömät, alkoholia käyttävät...lista on pitkä ja sinäkin kuulut siihen.  Jos taas pidät itsestäsi liian hyvää huolta, kroppasi pysyy kauemmin kunnossa kuin eläkekertymäsi on ja roikut laitoksessa vielä vuosia vanhana monta vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän