En halua vaimoa mukaan synnytykseen
En vain halua, onko sitä pakko yrittää jotenkin perustella. Ajatuskin siitä tuntuu vastenmieliseltä.
Miehen pitää saada itse päättää tällaiset henkilökohtaiset asiat.
Kommentit (10)
Se äideissä on juuri ärsyttävintä että tunkevat aina mukaan synnytykseen.
Siksi minä nussinkin naapurin Saaraa, että saan sitten mennä sen kanssa synnytykseen eikä tarvitse omaa vaimoa ottaa mukaan.
Olin kerran vaimon kanssa synnytyksessä ja se huusi koko ajan. Eikä se mitään, sitten se oli pitkän aikaa alapää paljaana ja muutenkin käyttäytyi tosi siveettömästi. Ei tule mukaan ensi kerralla.
Kerran minä yritin olla yksin synnytyksessä mutta ensin sinne saliin tunki mölyävä vaimo, sitten sinne tunki hoitajia ja lopulta sinne tunki joku pieni verinen alaston ihminen.
Ärsyttävää.
Koittakaapa naiset lykätä 3 päivää peräsuolessa hautunut kebab+olut+ranskalaiset+juusto-yhdistelmä maanantaiaamuna ulos niin lopetatte sen synnyttämisellä kehumisen. Siinä on ihmisen keho kovilla kun Idi Amin perheineen pyrkii suolesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaapa naiset lykätä 3 päivää peräsuolessa hautunut kebab+olut+ranskalaiset+juusto-yhdistelmä maanantaiaamuna ulos niin lopetatte sen synnyttämisellä kehumisen. Siinä on ihmisen keho kovilla kun Idi Amin perheineen pyrkii suolesta ulos.
Yhä useampi suomalaisnainen pungertaa jo puoli-idiamineja vaginastaan ulos.
Ap synnyttää so ma lia ja opettaa sen samantien uimaan
Joo sama täällä. Eikä tyttöystävä myöskään halua sitä vaimoa sinne.
Tämä on tietysti jokaisen oma valinta, mutta ilman sitä vamoa, synnytys ei vaan oikein edisty. Tappitilanne.
Joku tukihenkilö kannattaa ainakin ottaa mukaan, henkilökunta ei ehdi kaikkea.