G: Pussasitteko ensitreffeillänne?
Meillä mies pussas mua. Istuttiin sohvalla ja yhtäkkiä moiskautti suoraan suulle. Mä olin ite että HÄH! Ö_ö Mä en olis pussannut ihan näin varhasessa vaiheessa. Tuntui kyllä hieman oudolta. ;-P
Kommentit (12)
Pussattiin ja otin suihinkin (kauneudenhoitovinkkinä, kannattaa ottaa usein niellä osa ja osa levitellä kasvoille ja dekolteelle). Yhdessä ollaan oltu 23v.
Pussattiin. Eikä paljo muuta sitten tehtykään :D
Met ei puhuttu eikä pussailtu. Naithia nasautethin kyllä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:05"]Met ei puhuttu eikä pussailtu. Naithia nasautethin kyllä.
[/quote]
No justihinsa.
Ööööh, suudeltiin jo ennen ekoja treffejä
Me nyt ei ikinä varsinaisilla treffeillä käyty mutta yhden illan jutusta tämä koko suhde lähti liikkeelle.
Meilläkin suhde alkoi yhden illan jutusta. Treffeilläkin kuitenkin käytiin, siis sen ekan illan jälkeen :)
12 v ollaan oltu naimisissa.
No tota. Me saunottiin yhdessä ja harrastettiin seksiä. Ja joo - pussattiinkin.
Ite painoin kakkoseen heti ensitöikseni, siinä oli sit jää murrettu ja estot karisi :)
Juu ja heti naida napsautettiin.Sitä välillä naureskeltu, että oli aika nopeeta toimintaa, vaikka oltiin selvinpäin ja tavattu vasta! Se tais kyllä olla rakkautta ensi silmäyksellä ja siihen vähän nuoruuden hormonimyräkkää sekaan...nimim.12 vuotta yhdessä
Ei pussattu, molempia tais silloin jännittää niin kovasti. Seuraavien treffien päätteeksi sitten suudeltiin. Nykyään naimisissa ja pari lasta. :)