Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jeesukseen uskovat!

Vierailija
25.09.2014 |

Pyydän rukousapua, nyt on tosi suuri kysymys, jossa mun tulisi tehdä päätös. Voitteko rukoilla apuna, että asia järjestyisi ja osaisin tehdä oikean päätöksen? Kiitos rakkaat rukoilijat, itsekin pyrin rukoilemaan, jos pyyntöjä täällä näen. :)

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:08"]

Miten voi olla niin vaikeaa suvaita toisten uskoa tai uskottomuutta?

Itse en usko, mutta minusta jokaisella saa olla ihan oma mielipiteensä ja tapansa toimia, niinkauan kun antaa minun ajatella asioista omalla tavallani. En käännytä muita ja minua ei tarvitse käännyttää.

Lapseni ovat kaikki ateisteja ja tyytyväisiä ratkaisuunsa. Jos olisivat uskovaisia, se olisi ihan niiden oma asia.

Olen vahva uskottomuudessani ja minulle hyvä niin.

[/quote]

Tosi hienoa!

Mutta ystävä rakas, kun ei tässä ollakaan suvaitsemattomia tai suvaitsevaisia toisinajattelevia/uskovia kohtaan vaan tälle ketjulle oli ihan oma tärkeä funktionsa.

Mikä EI liittynyt mihinkään henkisiin/hengellisiin/hengettömiin keskusteluihin.

Minusta täällä ei esiintynyt suvaitsemattomuutta vaan pyyntöjä että tämä saisi pysyä rukousketjuna niinkuin alunperin tarkoitus oli. Kummatkohan tässä nyt ovat suvaitsemattomia, uskovat vai ateistit yms kaikki muut jotka eivät kunnioita uskovien pyyntöä säilyttää TÄMÄ KETJU alkuperäisessä tarkoituksessaan. Jutellaan sitten toisessa ketjussa muista asioista, jooko?

Vierailija
102/107 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, moni rukoili! Kiitos, kiitos! Ja nimenomaan laitoin otsikkoon Jeesuksen nimen, koska olen kristitty.  Tein nyt päätöksen ja uskon sen olevan oikea ja Jumalan johdatusta mukana. Kiitos rukoilijoille! Ja suosittelen muitakin käyttämään tätä foorumia hyvään. Paljon täällä on pahaakin, mutta myös hyvyyttäkin. Tukea ja apua.

Joku kyseli ihmeistä, niin ainakin sen verran voin kertoa, että joka kerta olen saanut tälläkin palstalla pyytämään esirukousapuun vastauksen. Oli kyse terveydestä, avioliitosta tai työasioista. (Ehkä tulen myöhemmin kertomaan tästä tämänpäiväisestä tarkemmmin. ;)  Jumala haluaa antaa meille ihmeitä! Ja mikä parasta, niihin on kaikilla mahdollisuus: köyhillä, rikkailla, pienillä, suurilla, iloisilla, murtuneilla.......

Hyvää illanjatkoa kaikille!

ap, kiitollisena ja siunattuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ei tosiaankaan ole vastannut siihen rukoukseen että lopettaisimme paskanjauhannan ja keskittyisimme oikeisiin asioihin mitä aivan varmasti jokaisella on elämässään.

Saattaa olla että Jeesus vastaa siihen rukoukseen että pyydä jotain helpompaa, vaikka kuu taivaalta.

Vierailija
104/107 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:15"]

Oi, moni rukoili! Kiitos, kiitos! Ja nimenomaan laitoin otsikkoon Jeesuksen nimen, koska olen kristitty.  Tein nyt päätöksen ja uskon sen olevan oikea ja Jumalan johdatusta mukana. Kiitos rukoilijoille! Ja suosittelen muitakin käyttämään tätä foorumia hyvään. Paljon täällä on pahaakin, mutta myös hyvyyttäkin. Tukea ja apua.

Joku kyseli ihmeistä, niin ainakin sen verran voin kertoa, että joka kerta olen saanut tälläkin palstalla pyytämään esirukousapuun vastauksen. Oli kyse terveydestä, avioliitosta tai työasioista. (Ehkä tulen myöhemmin kertomaan tästä tämänpäiväisestä tarkemmmin. ;)  Jumala haluaa antaa meille ihmeitä! Ja mikä parasta, niihin on kaikilla mahdollisuus: köyhillä, rikkailla, pienillä, suurilla, iloisilla, murtuneilla.......

Hyvää illanjatkoa kaikille!

ap, kiitollisena ja siunattuna

[/quote]

Kristinusko ja hyvyys mainittu samassa kappaleessa.

Terveisiä Porvoosta?

Vierailija
105/107 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:17"]

Jeesus ei tosiaankaan ole vastannut siihen rukoukseen että lopettaisimme paskanjauhannan ja keskittyisimme oikeisiin asioihin mitä aivan varmasti jokaisella on elämässään.

Saattaa olla että Jeesus vastaa siihen rukoukseen että pyydä jotain helpompaa, vaikka kuu taivaalta.

[/quote]

Vastasihan; viesti 83 :)

Vierailija
106/107 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 19:43"]

73: kapeakatseisella vihapuheella?? ohhoh, vai oli se mielestäsi kapeakatseista vihapuhetta. Perustelisitko, mielellään niillä tasokkailla argumenteilla, kiitos.

[/quote]

Huhuu, agnostikkoo.. missä olet?

Aiemmin vastasit kovin nopeasti ja kärkkäästi, entä nyt kun sinulle esitettiin suora kysymys?

Vierailija
107/107 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Jeesuksen Kristuksen Henki niin vahva, että se todellakin auttaa kun vain uskossa rukoilemme ollenkaan epäilemättä, että keskittyisimme oikeisiin asioihin jos jotain kirjoitamme tai emme kirjoitaisi ollenkaan, vaan tekisimme jotain mikä hyödyttää itseämme sekä lähimmäisiämme. Ehkä uskovien rukous niin vahva, että se ulottuu jopa ateistien höpötyksiin sekä suitsee uskovien liiallista suuta.

Jeesus siis elää tänään tässä ja nyt!

Ei pidäkään aliarvioida rukouksen voimaa. Silloin se ei toimi eikä silloin jos siihen sotkeutuu sekapäistä höpäjämistä asioista jotka eivät viisasta ketään.