Jeesukseen uskovat!
Pyydän rukousapua, nyt on tosi suuri kysymys, jossa mun tulisi tehdä päätös. Voitteko rukoilla apuna, että asia järjestyisi ja osaisin tehdä oikean päätöksen? Kiitos rakkaat rukoilijat, itsekin pyrin rukoilemaan, jos pyyntöjä täällä näen. :)
Kommentit (107)
Jos ateistin rukous kelpaa niin täältä lähtee. Kiitos noiden täysin tarpeettomien vastausten.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 13:41"]
Mitä hemmettiä?
[/quote]
Näitä "Mitä helvettiä minä juuri luin?" Fiiliksiä tulee täällä aika paljon.
Ja sitten vielä ihan mollatakseni uskontoa: Uskotteko te tosissanne, että tuntemattomien ihmisten "rukoukset" auttaa teitä mitenkään konkreettisesti?
tl;dr Olette kaikki hulluja.
[/quote]
On monesti auttanutkin. Ihmeitä tapahtuu! :) Kokeile joskus!
Ja kiitos 2:lle
ap
Rukoilen puolestasi. Rukoillessani tuli tällainen ajatus sinulle. Muista ap, että olet Pyhän Hengen temppeli eikä Henki ole voimaton puhumaan sinulle sitä mitä täytyy puhua. Luota siis siihen että päätös mihin päädyt on ihan oikea, sillä sinun omat intuitiosi ovat Jumalan johdatuksessa. Sinun ei tarvitse odottaa mitään erityistä jyrähdystä taivaasta, se hiljainen ääni sydämessäsi kertoo kyllä Jumalan tahdon.
jos Jeesukseen uskoo niin tietää että rukoukset auttavat, tuttujen ja tuntemattomien.
Jumala johtaa kaikki parhaaksi, tuli mitä tuli. Ja ennenkaikke antaa mielenrauhan.
Ihan sama mitä ei-uskovat irvivät, jos he jotain iloa siitä saavat niin siitä vaan.
Rukoiltu. Saat ap olla luottavaisin mielin, oot hyvissä käsissä. Herra on hyvä. Kaikkea hyvää sulle.
Rukous on valtava voimavara. Surku sitä ihmistä, joka ei tätä tajua.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:02"]
[/quote]
Uskonto on ihmiskunnan syöpä. Sääli hihhuleita jotka eivät tätä tajua.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 13:41"]
Mitä hemmettiä?
[/quote]
Näitä "Mitä helvettiä minä juuri luin?" Fiiliksiä tulee täällä aika paljon.
Ja sitten vielä ihan mollatakseni uskontoa: Uskotteko te tosissanne, että tuntemattomien ihmisten "rukoukset" auttaa teitä mitenkään konkreettisesti?
tl;dr Olette kaikki hulluja.
[/quote]
On monesti auttanutkin. Ihmeitä tapahtuu! :) Kokeile joskus!
Ja kiitos 2:lle
ap
[/quote]
En ole ikinä kohdannut yhtään ihmettä, omassa tai muiden elämässä, enkä kuullut sellaisesta miltään vakavasti otettavalta lähteeltä. Mutta ilmiönä pidän ihmettä hyvin mielenkiintoisena. Voisitko heittää jonkin tapahtuman tai kokemuksen, jossa olet havainnut ihmeen?
mikset sää ite vaan ratkase asiaa tai oota miten käy jos on susta riippumattomista
toimista kyse? :D
En ole ap ja oman elämni ihmeet ovat niin henkilökohtaisia etten halua niitä täällä avata. Mutta näin muuten, "ihmeet" eivät aina ole sellaisia mitä ehkä kuvitellaan,suuria ja näyttäviä,vaan arkisia asioita mutta kuitenkin jotain mitä ei olisi pitänyt järjellä ajatellen tapahtua.
15: jos ap haluaa pyytää rukoustukea niin miksipä ei? Ei se tässä maailmassa ainakaan mitään pahaa aiheuta. Ehkä sitä on vain uskostaosattomien mahdoton ymmärtää, mistä rukouksessa on kyse. Vaikeata se on joskus uskovaisellekin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:02"]
[/quote]
Uskonto on ihmiskunnan syöpä. Sääli hihhuleita jotka eivät tätä tajua.
[/quote]
Miksiköhän usko herättää näin paljon tällaisia ajatuksia? Olen itse uskova ja usko on minulle valtava voimavara ja rauhan lähde. Mutta mikä parasta, sen ei PITÄISI häiritä ketään muita, koska en saarnaa uskoani kellekään vaan elän ihan rauhallisesti elämääni. Silti joitain tuntuu kiusaavan jo uskonnon ja uskovaisuuden ajatus, vaikka ainakin Suomessa uskovat on ihan harmitonta porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:24"]
Miksiköhän usko herättää näin paljon tällaisia ajatuksia?
[/quote]
Ateismi ilmenee usein vihana ja kanssaihmisten halveksuntana.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:26"]
[/quote]
[/quote]
Olen tavannut elämässäni monemoista porukkaa, monista uskomuksista, ja täytyy myöntää, että ateistit ja agnostikot ovat olleet suvaitsevaisimpia, sosiaalisimpia, ja moraalisesti edistyneimpiä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:26"]
[/quote]
[/quote]
Olen tavannut elämässäni monemoista porukkaa, monista uskomuksista, ja täytyy myöntää, että ateistit ja agnostikot ovat olleet suvaitsevaisimpia, sosiaalisimpia, ja moraalisesti edistyneimpiä.
[/quote] No ei se ainakaan täällä av palstalla näy. Ateistit aina pilkkaamassa ja herjaamassa. Täällä oli kerran ketjukin, jossa oli laskettu, että uskovien aloittamia ketjuja oli tuskin nimellisesti ateistien herja hallituksiin nähden.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Samaa mieltä muuten mutta mikä ihme siinä on että ateistien pitää pilkata ja mollata uskovaisia.. En ymmärrä. Ovat muuten niin fiksua ja järkevää porukkaa yleensä mutta se kauhea tarve aina pilkata.. en minäkään uskovaisena pilkkaa heitä enkä ketään muutakaan.. Onko se vaan ateistien piirre vai yrittävätkö pönkittää omaa itsetuntoa vai mikä on?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:33"]
[/quote]
Kuten tämäkin ketju todistaa.
Viesti poistettu ylläpidon toimesta.