Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelu illalla...kumpi teistä oikeassa?

Vierailija
25.09.2014 |

Kello 21:20, lapset on juuri nukutettu ja mies ja nainen istuvat olohuoneessa.

Mies vihaisella äänellä: "Missä mun kaikki farkut on?"

Nainen normaalilla äänellä: "Yhdet kuivaa partsilla, muista en tiedä, ei ole näkynyt pyykkikorissa joten en ole voinut pestä."

Mies huutaa: "Jonnekin sä olet ne laittanut!!!!"

Nainen normaalilla äänellä: "En ole koskenutkaan."

Mies huutaa: "Kuka muu muka!!!! Sinä ne sinne kesällä tungit!!!!!"

Nainen normaalilla äänellä: "Minne tungin?"

Mies huutaa: "Sä laitoit ne farkut mun kaappiin kesällä kun oli kuuma!!!!!! Etkä ole silittänyt niitä!!!!!"

Nainen normaalilla äänellä: "Aijaa? En mä tiennyt missä ne on. Jos laittaisit ne silityskoriin niin olisin jo ajat sitten silittänyt."

Mies huutaa: "Ja mä joudun palella kun sä et ole silittänyt!!!!!!!"

Nainen normaalilla äänellä: "No mä etsin ne huomenna ja silitän." Nainen ottaa kännykkänsä ja katsoo av:ta.

Mies huutaa: "Vasta huomenna??????? Mähän jäädyn!!!!!!"

Nainen normaalilla äänellä: "Onhan sulla ne farkut mitkä sulla oli tänäänkin jalassa. No voin mä katsoa löydänkö ne." Nainen nousee.

Mies huutaa perään "VITTU MITÄ IGNOORAAMISTA!!!!!!"

Nainen sanoo rauhallisesti: "Mitä sä tarkotat?"

Mies huutaa: "Sä vaan näpyttelet kännykkää kun mä puhun!!!!!!"

Nainen sanoo normaalisti :"Ja toi sun käytös on todella epäystävällistä."

Mies huutaa perään "VITTU MITÄ IGNOORAAMISTA!"

Nainen sanoo jo ärsyyntyneenä: "Oletpa epäystävällinen!"

Nainen menee etsimään farkkuja miehen kaapista, löytää yhdet ja silittää ne. Ripustaa ne kaappiin, käy suihkussa ja tulee takaisin olohuoneeseen. Mies ei katsokaan naiseen, nousee ylös ja menee makuuhuoneeseen nukkumaan. Nainen istuu sohvalle, huokaisee "mitä mä olen tehnyt saadakseni tuollaisen" ja lukee tunnin kirjaa. Menee sitten itsekin nukkumaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on paha olo jostain muusta syystä, yleisesti... ja purkaa sen vain tuollaiseen typerään kiukutteluun. ei taida oikein olla aikuistunut.  ehkä se kaipaa sinkkuelämäänsä.  

t. mies 

Vierailija
2/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG! Oikeastiko on olemassa vielä tällaisia perheitä, jossa mies komentaa ja nainen palvelee??? Säälin sinua, vaimo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 11:47"]

sillä on paha olo jostain muusta syystä, yleisesti... ja purkaa sen vain tuollaiseen typerään kiukutteluun. ei taida oikein olla aikuistunut.  ehkä se kaipaa sinkkuelämäänsä.  

t. mies 

[/quote]

Miksi edes aikuistua, kun saa olla lapsen asemassa. Järjenköyhyyttä se on olla käyttämättä palvelua, jos sellaista on tarjolla. Ja sinkkunahan sitä joutusi ihan itse pyykkäämään. Hvyin on mies pedannut. 

Vierailija
4/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tietysti, jos se keskustelu meni oikeati noin. Ja kuka silittää farkkuja?

Vierailija
5/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hyvälle oot kakaras opettanut.

Vierailija
6/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weird.

Vierailija
7/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voisi hakea itse ne farkut kaapistaan ja laittaa silityspyykkikoriin ja kysyä naiselta "Voisitko silittää mun farkut?"

kaikki olisi hyvin. todella lapsellisen kuuloinen ja ärsyttävä ukko.

Vierailija
8/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja ei kuulu silittää!!! 

t. farkkumyyjä

Vierailija
9/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla miestä ole - sulla on murrosikäinen poika käytöksestä päätellen. Meillä ihan tasan tarkkaan jos mies haluaa jotain silitettäväksi, saa ottaa silitysraudan ihan omaan kauniiseen käteen. Minä pesen kyllä pyykit (ne mitä on pyykkikoriin laitettu), miehelle ei tulisi mieleenkään ottaa tuommoisia pultteja ellei jotain ole pesty, koska ne eivät olleet pyykkikorissa. 

Eipä silti, ei se mulle muutenkaan noin koskaan puhu, ja kohta 12 vuotta yhteistä taivalta takana. Mä en tuollaista katselisi päivääkään - ethän sinäkään mikään sen piika tai äiti ole..? 

-N39

Vierailija
10/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nainen meni ja etsi ja silitti ne farkut? Miksei se sanonut miehelle että menepä ja silitä ihan itse farkkusi, jos kerran haluat ne silitettyinä?

Vierailija
11/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Meillä mies pesee ja silittää itse omat vaatteensa. Se ei antais mun edes silittää kauluspaitojaan, kun ne pitää olla just täsmälleen niin tehty kuin hän haluaa. Tai tästä ei olla edes koskaan keskusteltu, kun ei ole tarvetta, mutta päättelen näin.

Miksi se on monessa perheessä naisen asia hoitaa pyykkihuolto koko porukalta?

Vierailija
12/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, jos peset ja silität miehen vaatteet! Eli sinä mahdollistit tuon kaiken, kun et ollut hoitanut osuutasi! Ja kuka ihan oikeasti vielä nykyään silittää vaatteita. Turhaa energian tuhlausta!

Vierailija
13/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vielä lopuksi sanonut, että jos ei äänensävy ja keskustelutyyli ala muuttua, niin loppuu kohta paljon muukin kuin pyykkihuolto tässä parisuhteessa.

Vierailija
14/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 11:37"]

Sinä, jos peset ja silität miehen vaatteet! Eli sinä mahdollistit tuon kaiken, kun et ollut hoitanut osuutasi! Ja kuka ihan oikeasti vielä nykyään silittää vaatteita. Turhaa energian tuhlausta!

[/quote]

Siis nainen. Anteeksi sinä sana!

Vierailija
15/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on väärässä: aikuinen mies pukeutuu itse eikä tarvitse naista kuin korkeintaan makutuomariksi. Eli jo ekaan kysymykseen olisi pitänyt vastata, että "Sinun farkkusi ovat siellä, minne olet ne itse laittanut." Sen enempää ei miehen vaatteista tarvitse tietää. Jos mies yhä nillittää "että jonnekin sä olet ne laittanut" niin mennään miehen vaatekomerolle, otetaan sieltä pino farkkuja syliin, kannetaan ne parvekkeelle ja pudotetaan alas. Sen jälkeen käännytään miehen puolelle ja todetaan, että "kas, taisin laittaa ne pihalle".

Vierailija
16/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen syytä kaikki. mitäs ei etsinyt farkkuja jo kesän viimeisenä päivänä ja silittänyt. mies huusi ihan aiheesta ja oli vielä niin kohtelias kun ei hakannut naista.

Vierailija
17/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikeassa, kyllä siitä sopii vähän kiivastua kun piika alkaa pullikoida.

Vierailija
18/18 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen, joka on ryhtynyt miehelle äidiksi mahdollistaen tuollainen pikkupoika käytöksen.