Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun äiti on outo ja vihaa mua

Vierailija
26.08.2021 |

Kerroin sille kiusaamisesta ja hän sanoo että mun käytöksessä on vikaa. Olis parempi ku asuisin muualla. Ja mä käyttäydyn aina huonosti muita kohtaan. Yritin kertoa että en haluu mennä mihinkään teinien sekaan ja se on hänelle liikaa.

Mua on kiusattu kouluissa aina ja siitä on jääny ahdistus. Olen päättänyt hakea terapiaa niinku mun äiti sano että tarvin. Hän sano että hänellä on mitta täynnä muhun. Siis omaan lapseen. Tietää että mulla on ollu tosi vaikeeta ja sanoo noin. En tiedä mistä hakisin apua ei mun pää enää kestä tätä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin hakea apua sairaalasta ku ei mun mieli enää jaksa tätä. Oon ihan loppu ja masentunu. Tollanen ei kuulosta oikeesti kivalta mitä oma äiti sanoo.

Vierailija
2/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tullu niin paljo riitoja ja välillä pelkään oikeesti et mulle käy jotain. Viimeisin oli se kun hän suuttui etten hymyillyt ja vastannut johonkin vaan hymähdin kun en keksinyt mitään muuta.

Teki äkkijarrutuksen autolla ja kaasutti perään , huusi että kyytiin siitä. Äänitti myös mun puhetta ja kun sain tosta hyvästä paniikkikohtauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
4/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aion muuttaa omilleni sitä ennen hakeudun mielisairaalaan että olisin joskus terve näistä koettelemuksista.

Vierailija
5/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

En uskalla kertoa ettei tunnista. Mut oon täysikänen.

Vierailija
6/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eri osotteita, kuulostatte molemmat täysin vammaisilta draama queeneilta. Mun ystävällä oli tuollainen ”äitisuhde” nuoruudessaan, ihan pelkkää esiintymistä ja draamailua, tappeluja, sekoilua. Samanlaineinen narsistinen paska siitä tuli kuin äidistään. Nykyisin ovat mielestään ”leijonaemoja” ja ”räväköitä hetkessä eläjiä jotka rakastaa ja riitelee”. Kuvottavaa sakki.

Vierailija
7/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Arvasin! Ihan hyvin voit pysyä äidistäsi kaukana - vaan et halua!

Vierailija
8/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet täysi-ikäinen, muuta omaan asuntoon ja hanki oma elämä. Äiti saa elää omaansa omien mielipiteidensä kanssa.

Vierailija
9/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Oma kämppä sitten hakuun, heti tänään. Tekee varmasti hyvää saada elämä rauhalliseksi omassa kodissa. Ehkä äitisikin haluaa jo, että muutat omillesi, ei vaan kehtaa sanoa suoraan.

Vierailija
10/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammainenhan mä olen. Ei se muuksi muutu.

Vierailija
11/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammainenhan mä olen. Ei se muuksi muutu.

Uhriutuminen ja itsesääli tuskin auttaa. Olet täysi-ikäinen, mene sosiaalitoimistoon kertomaan että äitisi kanssa ei tule toimeen. Jos olet vammainen, saat Suomessa tukiasunnon.

Vierailija
12/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, Jeesus rakastaa sua.

Mäkin koin nuorena, ettei mun vanhemmat rakastanu mua. Ne tappeli keskenään jatkuvasti ja mua kiusattiin yläasteella.

Kyllä ne jätti arvet moniksi vuosiksi ja elämä menikin sitten niinkuin meni...

Lopulta itsemurha yrityksen jälkeen käännyin Jeesuksen puoleen.

Hän muutti mun elämän, ja oon saanut kokea niin valtavaa rakkautta, että sellaista ei kukaan ihminen voi antaa.

Siksi voin vilpittömästi kertoa sulle, että Jeesus rakastaa sua ja auttaa sua, kiusaamisonegelmassa, äidin kanssa ja sun kaikkien asioitten kanssa.

Pyydä Jeesusta sun elämään ja Hän tulee ja sä saat ihmetellä vain, miten sun elämä muuttuu.

Oot tärkeä ja rakas ❤️

Vierailija
13/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä aio jäädä kattelemaan tätä enää tänne. Yritin muutaman kuukauden mut ei se muutu.

Toivottavasti Saan asunnon ku ei ole luottotietoja ei auta sitte ku yömajaan lähteä. Jos ei onnistu.

Vierailija
14/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on niin paljon patoumia mua kohtaan selvästi etten edes halua kokeilla mikä riita on se missä ehkä saan jopa turpaan.

Vierailija
15/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni on niin paljon patoumia mua kohtaan selvästi etten edes halua kokeilla mikä riita on se missä ehkä saan jopa turpaan.

Häh? Olet täysi-ikäinen, yritä päästä yli lapsuudenperheestäsi. Oma asunto, oma elämä, lapsuus meni jo.

Vierailija
16/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Meinaat että epäilee, että tuo äkkijarrutus ja puheen äänittäminen olisi voinut tapahtua jollekin muullekin? Olet jo kertonut tunnistettavaa tietoa.

Vierailija
17/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli miten oli. Laitoin asunnon hakuun. Sitten haen apua psykologilta että tulen pärjäämään kuntouttavassa työtoiminnassa. En enää jää möllittäväksi yhtään.

Vierailija
18/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa...

Älkää te muut mollatko ap:ta yhtään enempää.

On helppo sanoa, että hommaa asunto, mutta jos ei kukaan auta, niin se on helpommin sanottu kuin tehty.

Ja omilleen muuttaminen voi oikeasti olla pelottavaa, varsinkin, jos on kokenut turvattomuutta lapsuudenkodissaan, ei ole saanut rohkaisua aikuiselta, vaan on painettu alas.

Ap ei tarvitse nyt lisää alaspainamista vaan turvallisen ja luotettavan aikuisen jolle puhua ja jolta voi pyytää apua, jos sitä ei omalta äidiltään saa.

Minunkin 15 vuotias tytär murehtii nyt ysiluokalla jo miten pärjää, kun muuttaa yksin asumaan. Ja tottakai minä lupaan auttaa häntä.

Mutta jos ap asut Etelä-Karjalan suunnilla, niin voimme auttaa sua asunnon etsimisessä ja muissa asioissa. Muuten rukoilen sun puolesta että kaikki järjestyy.

Vierailija
19/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas meni hakemus toivottavasti vastaavat äkkiä. Pääsen näyttämään teille kaikille idiooteille että pärjään. Enää en jää piiloon kiusaajien takia enkä varsinkaan kuuntele yhtään mollaamista omalta äidiltä kuinka surkeaa mun käytös on. Hän tuntee ja tietää mut niin en hyväksy tollasta pskaa ollenkaan. Nyt mä laitan rajat eikä mua tallota enää ollenkaan. Aivan sama mitä te apinat mietitte ja mitä tuo miettii Olenko täys luuseri vai mikä nyt riitti.

Vierailija
20/21 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oli miten oli. Laitoin asunnon hakuun. Sitten haen apua psykologilta että tulen pärjäämään kuntouttavassa työtoiminnassa. En enää jää möllittäväksi yhtään.

Kunnon asenne nyt - tulihan se sieltä❣️ Tsemppiä! Vaadi myös pätevä sosiaaliohjaaja neuvomaan ja tukemaan jos sellaiselle tarvetta. Hyvin sinä pärjäät!