Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on eristetty minusta enkä nyt enää halua olla äiti

Vierailija
27.07.2024 |

Lapseni eristettiin minusta mutta nyt minusta tuntuu että en halua olla enää ikinä äiti hänelle. Toivon että minua ei pakoteta mihinkään enää ikinä uudelleen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jätin lapseni sen jälkeen, kun siittäjä kidnappasi lapsen. Agitoi lasta myös satuttamaan minua, teki rikoksia minua kohtaan, ja pahoinpiteli lasta. Ei ollenkaan arvojeni mukaista kasvatusta, mutta laki pakottaa alistumaan miehen väkivallalle ja altistamaan sille myös lapsensa. Lapsi sai alkunsa raiskauksesta. Pelkään lasta yhtä paljon kuin siittäjäänsä, luonnollisesti, kun hänen "kasvattamansa" on. Ei tule koskaan tuntemaan äitiään

Vierailija
2/14 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on aina äiti lapselle. Ei isästä äitiä tule, vaikka kuinka yrittää, kun ei ole ollut raskaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin jätin lapseni sen jälkeen, kun siittäjä kidnappasi lapsen. Agitoi lasta myös satuttamaan minua, teki rikoksia minua kohtaan, ja pahoinpiteli lasta. Ei ollenkaan arvojeni mukaista kasvatusta, mutta laki pakottaa alistumaan miehen väkivallalle ja altistamaan sille myös lapsensa. Lapsi sai alkunsa raiskauksesta. Pelkään lasta yhtä paljon kuin siittäjäänsä, luonnollisesti, kun hänen "kasvattamansa" on. Ei tule koskaan tuntemaan äitiään

Ikävä kuulla, olen pahoillani sinun puolestasi. On rankkaa kun kohdellaan huonosti, minuakin on kohdeltu paljon huonosti. Nyt haluan vain olla vapaa. Meillekin on oma paikkamme yhteiskunnassa ja voimme jakaa tätäkin tietoa.

Vierailija
4/14 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti on aina äiti lapselle. Ei isästä äitiä tule, vaikka kuinka yrittää, kun ei ole ollut raskaana. 

Eikä tule muutenkaan mutta lastensuojeluhan ei ymmärrä äidin merkitystä lapsen elämässä, eivät arvosta. Tämä kertoo suomalaisista naisista sekä heidän arvoistaankin.

Vierailija
5/14 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olemassa edelleen, minullakin on ihmisarvo.

Vierailija
6/14 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on ihmisarvo ja sitä pitäisi tunnustaa.

Vierailija
7/14 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kuulla, olen pahoillani sinun puolestasi. On rankkaa kun kohdellaan huonosti, minuakin on kohdeltu paljon huonosti. Nyt haluan vain olla vapaa. Meillekin on oma paikkamme yhteiskunnassa ja voimme jakaa tätäkin tietoa.

Niinpä. Minua ei kyllä hirveästi kiinnosta yhteiskunta, joka on sitä mieltä, että äiti ja lapsi on altistettava väkivaltaiselle ja rikolliselle siittäjälle. Se on naisen ja lapsen rakenteellista pahoinpitelyä. Onneksi tosiaan saa olla itse vapaa, se joka lapsia hallitsee ja äideiltään vie vastatkoon lasten seurauksista. Vaikea kuvitella että pahoinpidellystä lapsesta muuta kasvaisi, kun pahoinpitelijä itsekin

Vierailija
8/14 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti.

Vierailija
9/14 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minua ei kyllä hirveästi kiinnosta yhteiskunta, joka on sitä mieltä, että äiti ja lapsi on altistettava väkivaltaiselle ja rikolliselle

Olet oikeassa. Joskus lapsetkin kuitenkin onneksi oppivat eivätkä halua olla samanlaisia sekä oppivat samalla hyvin monia asioita. On turmelevaa kuitenkin se miten äidistä puhutaan hyvin kielteisesti, se loukkaa niin syvästi että siitä jää ikuiset arvet. En syytä pientä lasta mutta syytän kaikkia näitä aikuisia jotka ovat tehneet hyville äideille ja pienille lapsille pahaa.

Vierailija
10/14 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti.

Kiitos, tämäpä olikin nautinnollista kuultavaa. Saan kiduttaa sinua olemassaolollani toivottavasti mahdollisimman paljon. Voi huonosti vuokseni ja kaikkien niiden vuoksi joiden ihmisarvoa et halua tai pysty tunnustamaan.

Vierailija
11/14 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti.

Perustele.-eri

Vierailija
12/14 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti.

Jos ilmaisit mielipiteesi oikein, olet sitä mieltä, että ihmisarvo ei kuulu kaikille. Miksi sinulla itselläsi olisi postiivista arvoa?

Vierailija
13/14 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minua ei kyllä hirveästi kiinnosta yhteiskunta, joka on sitä mieltä, että äiti ja lap

Yli-inhimillinen odotus lapselta kasvaa hyväksi, jos lähivanhemmat ja verkostot joille altistuu, ovat pahoja. Varsinkin, jos altistus alkaa 0-vuotiaasta asti

Naisvihalla on monta muotoa, ja äitiyden pahoinpitely on yksi yyleisimmistä. No, maailman pahuus ei ole minun vastuullani. Itse olen lainkuuliainen ja lapsi voi seurassani erinomaisesti. Yhteiskunta on mitä on

Hyvän esimerkin naisvihasta tuovat nämä tapaukset, missä mies tappaa lastensa äidin. Mies menee vankilaan täysihoitoon ja lapsia vierailutetaan iskän luona, koska isän oikeudet. Mutta miten toteutui lapsen oikeus äitiinsä? Tai äidin oikeus elämäänsä? Rikollisia suojelemalla haitataan aktiivisesti toisten oikeuksien toteutumista

Rauha kaikkien väärinkohdeltujen äitien sieluille

Vierailija
14/14 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän