Ikäsi ja BMI? Onko sinulla lapsia?
Kommentit (57)
Ikä 23, BMI 27, 3 lasta ja olen raskaana.
26v, painoindeksi 19,5, lapsia 3 :)
BMI 21,3, ikä 34v, 3 lasta. Olen aina ollut normaalipainoinen, mutta olen kyllä nyt 10kg painavampi kuin ennen ensimmäistä lasta.
Ikä 24 vuotta, painoindeksi 17,7. Ei ole lapsia.
Onpa hoikkia ihmisiä täällä? Vai eivätkö vain muut kehtaa kertoa painoindeksejään? Itse 22 v., BMI 22,5 ja ei lapsia. lähes samanpainoinen ollut koko aikuisikäni ajan ja tiedän olevani normaalipainoinen, muut sanovat jopa hoikaksi, :o urheilua harrastan 5 krt viikossa...
http://painoindeksi.org mukaan BMI 19,8 (eipä ollut hajuakaan), 27-v kahden lapsen äiti.
Miksi kysyt?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 01:28"]
Siinäpä ne kysymykset olivatkin. :)
[/quote]
Kerropa ensin OMAT tietosi: ikä, BMI ja onko sinulla lapsia. :)
Ikä 21
BMI ennen raskautta 18, nyt tällä hetkellä 21.
Yhden lapsen jo synnyttänyt, tämä toinen sai lasketunajan joulukuun alkuun. Ja aion kyllä takaisin sinne 18 palata, viimeksi jäi kaikki raskauskilot synnärille, toivottavasti nytkin!
Ikää on 20 vuotta, painoindeksi 25,8, ei lapsia
Ikä 18v, BMI 17 ja mulla on yksi lapsi
Ikä 21, BMI 18,5 ja kaksoset syntyivät 3kk sitten. Tasan 10 kiloa tuli raskauden aikana lisää, joista synnärille jäi 8. Kaksi vikaa lähtivät viikossa. Nyt taas 50 kg.
Viimeisilläni raskaana ja BMI 24,7. Ikääkin suunnilleen saman verran.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 01:51"]Viimeisilläni raskaana ja BMI 24,7. Ikääkin suunnilleen saman verran.
[/quote]
Normaalisti paino tästä ainakin -13kg
Ikää 40, 8 lasta ja BMI 19. Pysyin raskauksienkin aikana timminä ja raikkaan hoikkana. Muutenkin olen täydellinen, vaatimaton enkä koskaan valehtele mittojani.
Kyllä naisen painoindeksin pitää olla 18-19 että olisi hoikka. Se on jo armopala, jos BMI on 21, eli paljon anteeksi annettu. T. mies.
Ikä 29, BMI 26, ei lapsia. Mies löytyy ja komea löytyykin. Vituttaako, läskipoliisit? ;)
Ikää 46
bmi 22
lapsia 2