Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kenelle vaan kertoa käyvänsä vauva-palstalla?

Vierailija
28.07.2014 |

Vai onko vauva-palstalla stigma ja mielestäsi kenelle vaan ei kannata kertoa käyvänsä vauva-palstalla?

Voiko puolitutuille tai uusille ihmisille kertoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kerro kenellekään...

Vierailija
2/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leimaako siis vauvalla käynti mielestänne teidät? 

Tai mikä mielikuva tulee, jos joku kertoo käyvnsä täällä?

ap

Vierailija
4/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Olen 19-vuotias, ja luulen vauvapalstalla käymisen herättävän tiettyjä ennakkoluuloja. Poikaystäväni huomasi että olen käynyt täällä ja luulee nyt mulla olevan vauvakuume :D

Vierailija
5/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voin kyllä kertoa sellaisille joiden arvelisin tietävän millainen palsta tämä on, mutta esim. anopintekeleelle en varmaan kertoisi, kun ei se netistä tiedä mitään vaan kuvittelisi tämän olevan jokin vauva-aiheinen paikka ehkä, ja päälle nelikymppisen sellaisella notkuminen saattaisi ihmetystä aiheuttaa.

Vierailija
6/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa kertoa kenellekään, koska minulla ei ole lapsia ja en sellaisista edes vielä haaveile. Luulisivat vaan, että mulla on vauvakuume.

Vierailija
7/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoa, koska kaikki tietää mikä p*apaikka tämä on. Pidän omat paheeni omana tietonani.

Vierailija
8/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan mun mies tietää...

Vierailija
9/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro kellekään. Nolo juttu jotenkin :)

Vierailija
10/10 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä kehtaisi kertoa vaimolleni, että käyn mammojen palstalla. Olen 99% varma, ettei vaimoni käy täällä ja paljastuessani hän käsittäisi koko asian tavalla tai toisiella väärin.

Tykkään käydä täällä, koska täältä löytyy myös aikuisia ihmisiä, joiden kanssa keskustella arkaluonteisimmistakin elämän ongelmista anonyymisti.

Kotiväkeni kanssa minulla ei ole sitä mahdollisuutta, koska vaimoni ei halua, ei osaa eikä kykene keskustelemaan aikuisen ihmisen tavoin vaikeista asioista. Hän ei myöskään koskaan oma-aloitteisesti aloita kanssani mitään keskustelua, joka olisi juurikaan small-talkia syvällisemmällä tasolla. Siksi elän ikään kuin yksin parisuhteessa. Se ahdistaa. Rakastan kuitenkin häntä, ja tahdon olla hänen kanssaan koska hän on pohjimmiltaan kiltti ja herttainen. Sielunkumppanuutta meillä ei kuitenkaan ole.

Tällainen "korvike" on minulle tämä palsta. Kuulostanee absurdilta, että tunnen palstan käytöstä myös syyllisyyttä. Ikään kuin petturuutta henkisellä tasolla. =( Yrittäkää ymmärtää.

t: 27-v mies