Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mangon Viemää

Vierailija
25.09.2014 |

Eipä pitkäksi jäänyt trenssiketjunkaan elämänkaari. :)

Mikäs siinä edellisketjussa oli niin asiatonta, että meni poistoon? En nähnyt kuin ekan sivun, mutta siinä keskusteltiin vain Mungostylen uudesta tulemisesta ja Annan eilisen postauksen sisällöstä.

Ei sisältänyt minkäänlaista ulkonäön arvostelua eikä myöskään läheisten kommentointia näkynyt ketjussa. Ilmeisesti blogin sisällöstäkin keskusteleminen on kiellettyä?

Kommentit (271)

Vierailija
141/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 13:27"]

Se "Takkeja takkeja" -postaus taisi jäädä Mungostylen syyskuun ainoaksi postaukseksi...? Tuskin enää kuun viimeisenä päivänä postaa puuttuvia rästipostauksia, koska sai sairaslomalla kuitattua syyskuisen poissaolon (vaikka samaan aikaan keuhkoputkentulehduksen kourissi hoiti ihan normaalisti toista blogiaan ja viiletti ties missä päin maailmaa). Villi veikkaus kuka Mungolle sen lääkäristodistuksen sairaslomaa varten kirjoitti..? =)

[/quote]

kourissi=kourissa t.168

Vierailija
142/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nenäleikkauksesta ollut vähään aikaan mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 13:18"]

Nämä ketjut katoavat varmaan juuri siksi, että haukutaan ihmistä eikä blogin sisältöä. Nyt haukutaan vielä jonkun ulkopuolisen ihmisen ulkonäköä. Kyllä, mies on tämän aihepiirin ulkopuolella, koska ei kuulu Annan blogin sisältöön. 

Minua ei kenenkään nenät tai suhteet kiinnosta, mutta tuo, miten nuorten ihailema aikuinen nainen hoitaa työnsä ja käyttäytyy blogissaan on se, mikä ihmetyttää. Vaikka kuinka olisi sairas, niin kuin varmaan onkin, jaksaa silti käydä ulkona vähissä hepenissä, bailata, juosta kissanristiäisissä. Mutta blogien taso laskee, ja siihen on sitten se sairaus syynä.

[/quote]

Miehen ulkonäön haukkuminen on asiatonta. Se taas, miten hän lääkärinä käyttäytyy, lääkärintakissa, mainostaen olevansa lääkäri ja työnantajansa tiloissa - se on kyllä mykistävää ja ansaitsee kyllä rankkaakin arvostelua.

[/quote]

Ettekö voi tehdä omaa ketjua sille lääkärille? Olisi vaan ihan kiva joskus voida keskustella Annan blogeista ja niihin liittyvistä asioista ja nää lääkärijutut saavat varmasti nämä ketjut poistumaan. Se, miten joku Annan tuttu instassa käyttäytyy ei Mungolifeen ja Mungostyleen liity mitenkään. 

Vierailija
144/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:22"]

Nämä ketjut katoavat varmaan juuri siksi, että haukutaan ihmistä eikä blogin sisältöä. Nyt haukutaan vielä jonkun ulkopuolisen ihmisen ulkonäköä. Kyllä, mies on tämän aihepiirin ulkopuolella, koska ei kuulu Annan blogin sisältöön. 

Minua ei kenenkään nenät tai suhteet kiinnosta, mutta tuo, miten nuorten ihailema aikuinen nainen hoitaa työnsä ja käyttäytyy blogissaan on se, mikä ihmetyttää. Vaikka kuinka olisi sairas, niin kuin varmaan onkin, jaksaa silti käydä ulkona vähissä hepenissä, bailata, juosta kissanristiäisissä. Mutta blogien taso laskee, ja siihen on sitten se sairaus syynä.

[/quote]

Miehen ulkonäön haukkuminen on asiatonta. Se taas, miten hän lääkärinä käyttäytyy, lääkärintakissa, mainostaen olevansa lääkäri ja työnantajansa tiloissa - se on kyllä mykistävää ja ansaitsee kyllä rankkaakin arvostelua.

[/quote]

Ettekö voi tehdä omaa ketjua sille lääkärille? Olisi vaan ihan kiva joskus voida keskustella Annan blogeista ja niihin liittyvistä asioista ja nää lääkärijutut saavat varmasti nämä ketjut poistumaan. Se, miten joku Annan tuttu instassa käyttäytyy ei Mungolifeen ja Mungostyleen liity mitenkään. 

[/quote]

Mutta jos lääkäri on mangon viemää, niin liittyy kyllä ketjun otsikkoon.

Vierailija
145/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Se miten tuttu käyttäytyy, liittyy Annaan. Seura tekee kaltaisekseen ja seurasi kertoo sinusta paljon.

Vierailija
146/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitenköhän mä ketjun aloitusviestistä sain sellaisen mielikuvan, että aloittajakin olisi toivonut keskustelua nimenomaan blogien sisällöstä, ei Annan läheisistä... Tuliko sulle toisenlainen käsitys?

Vierailija
147/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se Britneyn kaljukuva oli asiaton Annan blogissa. Oli mukamas huumoria, mutta mun mielestä aika mauton, ottaen huomioon, että Britneyn tapahtumaan bloggaajat pääsivät yhteistyötahon kutsumina.

Muuta mateeriaaliahan Changen näytöksestä ei Annan blogissa tulla näkemäänkään, koska muistikortti söi näytöskuvat. Eli matkan maksanut yhteistyökumppani ei saa Annalta vastineeksi Tanskan reissusta mitään. Toki eihän sille muistikortin rikkoontumiselle mitään mahda.

Vierailija
148/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:33"]

Mun mielestä se Britneyn kaljukuva oli asiaton Annan blogissa. Oli mukamas huumoria, mutta mun mielestä aika mauton, ottaen huomioon, että Britneyn tapahtumaan bloggaajat pääsivät yhteistyötahon kutsumina.

Muuta mateeriaaliahan Changen näytöksestä ei Annan blogissa tulla näkemäänkään, koska muistikortti söi näytöskuvat. Eli matkan maksanut yhteistyökumppani ei saa Annalta vastineeksi Tanskan reissusta mitään. Toki eihän sille muistikortin rikkoontumiselle mitään mahda.

[/quote]

Jännä miten joku onnistuu aina hajottamaan jonkun muistikortin, eikös tuo sama ole tapahtunut aika useinkin? Aika mautonta huumoria kyllä jos ovat kutsuttuina Britneyn näytökseen ja mässäillään hänen vaikeilla ajoillaan? Jokainen tietää kait mitä Britney on käynyt läpi ja kukapa ei sekoaisi hänen kengissään joskus? En klikkaa enää Mungon blogiin koska en halua tuoda hänelle tuloja tuon tasoista blogia lukemalla. Mielestäni teksteistä paistaa jokin omahyväisyys ja sellainen "olen parempi kuin muut" asenne. Hauskempaa lukea täältä juttuja blogista, toivottavasti joskus jotkut laatublogit saavat enemmän sijaa kuin kaikenmaailman Tuksujen yms. blogit.

Vierailija
149/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitenköhän mä ketjun aloitusviestistä sain sellaisen mielikuvan, että aloittajakin olisi toivonut keskustelua nimenomaan blogien sisällöstä, ei Annan läheisistä... Tuliko sulle toisenlainen käsitys?

[/quote]

Jos blogien sisältöön vaikuttaa sairasloma, niin ei lääkärikään kovin kaukana liene.

Vierailija
150/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on vaikea uskoa, että Anna on tosiaan 26. Siis käytöksen ja tekstin sisällön perusteella. Tuntuu, että varsinkin Vivven (ja välillä myös Kiran, ehkä myös tämän keskisormea näyttävän lääkärin) seurassa taantuu teiniasteelle.

Vierailija
151/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mungon kommenttiboxista:

Lukija x: "No voihan harmi! :-( Mä ainakin tykkäisin kuulla sun kokemuksista, vaikka kuvat olisivatkin lainattuja. Sulla on niin kiva tyyli kirjoittaa! Muuten, sähän et halunnut julkaista niitä Turkki-postauksia samaan aikaan muiden reissussa olleiden kanssa, vaan sanoit niiden tulevan myöhemmin. Joko on aika?:-D"

Annan vastaus:

"Katsotaan :) Suoraan sanottuna mua ärsyttää koko se aihe, kun siitä on haterit ottanu jonku aseen itselleen, ja tekis mieli jättää julkaisematta koko jutut :/ Tuolla ne on ollu luonnoksissa täysin valmiina jo pitkään, mutta tullut vaan vastenmielinen fiilis koko aihetta kohtaan valitettavasti :/"

Niin että ne Turkki-postaukset ovat kuulkaas olleet valmiina jo pitkään, mutta juuri meidän vuoksi Anna ei ole vaan halunnut niitä julkaista! :D

Ja tämäkö on sitä ammattimaista käytöstä? Mitä Anna on selittänyt sille Bodrumin matkan järjestäneelle taholle, eli omalle yhteistyökumppanilleen, että sovittuja Turkki-mainospostauksia ei välttämättä ole koskaan tulossa, koska niiden perään on kyselty liikaa ja niiden viivästymisestä on vitsailtu keskustelupalstoilla. Anna mun kaikki kestää......

Vierailija
152/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin maltan odottaa että disse on valmis, vuosi pulkassa, Munkilla fashion management -tutkinto ja edessä oman alan töiden haku. Jos on. Munkero esimiehenä, ois siunattua!

Vierailija
153/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommenttiosiosta:

Lukija: "Samalla tavalla kuin Bodrumin postaustesi kanssa. Kaikki olennainen näkyi muiden bloggareiden postauksissa. Eikö sinua hävetä yhtään, kun et ole saanut aikaiseksi monen kuukauden aikana tehdä postauksia sieltä?"

Anna: "Eipä kyllä :) Ei käsittääkseni ole mitään velvollisuutta sellaisia tehdä, joten en ymmärrä miksi häpeäisin :)"

Vierailija
154/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan ton töissä käyttöön ja kerron pomolle ettei mulla ole mitään velvollisuutta hoitaa hommiani ja että haters gonna hate.

Vierailija
155/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee mieleen, että Mungo vois olla hauska junan-/bussinkuljettaja. "Jätänpäs bussin tähän enkä aja enää metriäkään kun kerran alettiin aikataulua tivaamaan!!!"

Vierailija
156/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:02"]

Joskus tulee mieleen, että Mungo vois olla hauska junan-/bussinkuljettaja. "Jätänpäs bussin tähän enkä aja enää metriäkään kun kerran alettiin aikataulua tivaamaan!!!"

[/quote]

Ravintolakokki Mango: "Vai että kyseli asiakas missä annos viipyy, no tuossahan se on kastiketta vaille valmiina mutta jääkööt tuohon luukulle sitten, en minä sitä viimeistele, ei minulla ole mitään velvoitteita!!!"

Vierailija
157/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa käytöstä aikuiselta ihmiseltä ja työkseen bloggaavalta jättää julkaisematta postauksia ihan vain sen vuoksi, että niiden perään kysellään.

Vierailija
158/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa että avautumis-/vuodatuspostaus tuttuun tyyliin haterseista jne tulossa viikon sisään?

Vierailija
159/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen jo kesällä arvasi niistä Annan ensimmäisistä selityksistä ("en julkaise loppuja Bodrum-postauksia ihan vielä siksi, koska en halua, että postaukset menevät päällekäin muiden reissussa olleiden bloggaajien postausten kanssa"), että ne postaukset taisi jäädä Annalta tekemättä muiden rientojen vuoksi. Koko kesän veti haipakkaa ja puolilomaili lomamode-tunnelmissa pitkin aurinkoisia terasseja, blogia päivitteli vain vasemmalla kädellä monta kuukautta. Ja se on toki ihan ok, lomaillakin saa. Nuo selitykset on vain noloja.

Miksei voi vain asiallisesti pahoitella sitä, että Turkki-postausten teossa kesti odotettua kauemmin ja sitten mennä itse asiaan, eli Bodrum-matkakohteesta kirjoittamiseen. Ei tarvitsisi draamailla. Mutta kun ei. Nyt kaikki onkin sitten lukijoiden ja keskustelupalstailijoiden syytä.

Vierailija
160/271 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:33"]

[/quote]

Jännä miten joku onnistuu aina hajottamaan jonkun muistikortin, eikös tuo sama ole tapahtunut aika useinkin? Aika mautonta huumoria kyllä jos ovat kutsuttuina Britneyn näytökseen ja mässäillään hänen vaikeilla ajoillaan? Jokainen tietää kait mitä Britney on käynyt läpi ja kukapa ei sekoaisi hänen kengissään joskus? En klikkaa enää Mungon blogiin koska en halua tuoda hänelle tuloja tuon tasoista blogia lukemalla. Mielestäni teksteistä paistaa jokin omahyväisyys ja sellainen "olen parempi kuin muut" asenne. Hauskempaa lukea täältä juttuja blogista, toivottavasti joskus jotkut laatublogit saavat enemmän sijaa kuin kaikenmaailman Tuksujen yms. blogit.

[/quote]

Noloa, tosiaan. Eikö munkki opiskellut jotain pr-alaa?

En käsitä tommosten postausten motiivia, tuossa yhteydessä. 

Ketju on lukittu.