Miksi toiset naiset pilkkaavat seksuaalisesti aktiivista naista ilkeillä sanoilla?
Onko se toisen naisen aktiivisuus jotenkin heiltä pois? Vai kokevatko muuten vaan itsensä moraalipoliiseiksi?
Kommentit (123)
Mä olen seksuaalisesti tosi aktiivinen mies. Vain nainen puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on naiselle susi.
Mies on kaikille susi.
Susi on ihmistä vaarattomampi.
Minulla ei ole mitään intoa pilkata ketään hänen seksielämänsä takia. Itse asiassa edustan sitä nykyään outoa vähemmistöä jonka mielestä kenenkään seksielämästä ei siihen kuulumattomien tarvitsisi tietää yhtään mitään.
Olen kuitenkin huomannut, että tätä laulua tosi usein laulavat kaiken maailman Temppari-Nännicat, jotka käyvät telkkarissa kiroilemassa, sammumassa porealtaaseen ja pettämässä kumppania jossain suojaamattomassa gangbangissa. Sitten kun palaute ei olekaan yksinomaan positiivista, uhriudutaan Iltalehden haastattelussa ja esitetään että kyseessä oli jokin suuri feministinen kannanotto ja että kaikki jotka eivät tätä toimintaa ihaile ovat jotain seksistisikoja jotka yrittävät juurikin ”häpäistä vääränlaista naista hänen seksuaalikäyttäytymisensä takia”.
No en, mutta halveksun kyllä sitä, että glorifioit vastuuttomuutta, petollisuutta, pinnallisuutta ja päihteiden väärinkäyttöä. Siis eräänlaista idiotismin kulttuuria. Ja ihan samat ajatukset niistä miehistä.
Parempi olla puhumatta seksistä, rakkaudesta ja rahasta. Pitää itsellään ja nauttia täysin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään intoa pilkata ketään hänen seksielämänsä takia. Itse asiassa edustan sitä nykyään outoa vähemmistöä jonka mielestä kenenkään seksielämästä ei siihen kuulumattomien tarvitsisi tietää yhtään mitään.
Olen kuitenkin huomannut, että tätä laulua tosi usein laulavat kaiken maailman Temppari-Nännicat, jotka käyvät telkkarissa kiroilemassa, sammumassa porealtaaseen ja pettämässä kumppania jossain suojaamattomassa gangbangissa. Sitten kun palaute ei olekaan yksinomaan positiivista, uhriudutaan Iltalehden haastattelussa ja esitetään että kyseessä oli jokin suuri feministinen kannanotto ja että kaikki jotka eivät tätä toimintaa ihaile ovat jotain seksistisikoja jotka yrittävät juurikin ”häpäistä vääränlaista naista hänen seksuaalikäyttäytymisensä takia”.
No en, mutta halveksun kyllä sitä, että glorifioit vastuuttomuutta, petollisuutta, pinnallisuutta ja päihteiden väärinkäyttöä. Siis eräänlaista idiotismin kulttuuria. Ja ihan samat ajatukset niistä miehistä.
Eipä ole monta kuukautta siitä kun Temppari-Nännica kertoi kuinka meni ohjelmaan jossa sinkkujen tehtävä oli varta vasten vikitellä varattuja miehiä ja kaikki tiesi että tämä oli se nimenomainen tarkoitus miksi sinkut oli sinne roudattu. Varatun miehen taas oli tarkoitus tehdä kaikkensa vastustaakseen kiusausta. Ja sitten kun mies petti kumppaniaan Nännican kanssa, kumpi sai inboksinsa täyteen tppppouhkauksia? Tämä on sitä rakenteellista naisvihaa, jonka takia feminismiä tarvitaan vielä pitkään.
Sovinismi. Mikään ei ole kamalampaa kuin sovinistinen nainen. Miehet onnistuneet aivopesemään tällaiset täysin. Osa tajuaa jossain vaiheessa ja lopettaa sen muiden naisten haukkumisen. Osa ei tajua koskaan.
Naisen suorittama toisen ihmisen haukkuminen on hyväksyttävää, koska naiset ovat olleet vuosituhansia alisteisessa asemassa yhteiskunnissa. Haukkumalla nainen ottaa valtaa itselleen ja meidän tulee kannustaa naisia haukkumaan muita enemmän. Ole itsenäinen ja vahva nainen. Hauku tänäänkin muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sovinismi. Mikään ei ole kamalampaa kuin sovinistinen nainen. Miehet onnistuneet aivopesemään tällaiset täysin. Osa tajuaa jossain vaiheessa ja lopettaa sen muiden naisten haukkumisen. Osa ei tajua koskaan.
Ei ole mitään "miehiä" jotka kollektiivina aivopesevät ihmisiä. Kyllä siihen asenteiden eteenpäin siirtämiseen osallistuvat kaikki, jotka ne asenteet jakavat, ihan sukupuoleen katsomatta. Sovinisteja on suunnilleen yhtä paljon miehissä ja naisissa, ja vastaavasti suunnilleen yhtä moni mies kuin nainen ei ole sovinisti. Sivuhuomiona, tämän palstan naisoletetuista valtava enemmistö on todella konservatiivisia sovinisteja.
Ne haukkujat haluis itsekin nuolla sen panijan pimperolooraa niin niitä nolottaa ja ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kateellisia ovat.
Mistä niin?
Useimmilla on moraalikäsityksiä seksiin liittyen, itsellänikin. Kaipa se on normaalia arvostella toisia moraalin puutteesta. Johonkin se raja pitää vetää. Esimerkiksi varattujen kanssa vehtaajia ja pettäjiä on vaikea sympata, varsinkaan jos heitä vielä pitäisi lohduttaa kun tulee takkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään "miehiä" jotka kollektiivina aivopesevät ihmisiä. Kyllä siihen asenteiden eteenpäin siirtämiseen osallistuvat kaikki, jotka ne asenteet jakavat, ihan sukupuoleen katsomatta. Sovinisteja on suunnilleen yhtä paljon miehissä ja naisissa, ja vastaavasti suunnilleen yhtä moni mies kuin nainen ei ole sovinisti. Sivuhuomiona, tämän palstan naisoletetuista valtava enemmistö on todella konservatiivisia sovinisteja.
Johtuu vain siitä, että tämä palsta on nykyään persujen palsta. Normaalit naiset ovat lähteneet palstalta jo ajat sitten.
Miksi yhteiskunnalle ja yksilölle haitallisia ilmiöitä ei saisi arvostella? Kyllähän mediakin esittää melko kovaa arvostelua esim. valkoihoisista lihansyöjistä
Unwin's study of 80 native cultures and 6 civilizations led him to conclude that the operant factor behind the cultural decay of a society is largely due to the loosening of sexual conventions and the lessening of monogamous relationships.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sex_and_Culture
Their research, which looks at sexual behavior among contemporary young adults, finds a significant correlation between sexual restraint and emotional well-being, between monogamy and happiness and between promiscuity and depression.
This correlation is much stronger for women than for men. Female emotional well-being seems to be tightly bound to sexual stability which may help explain why overall female happiness has actually drifted downward since the sexual revolution.
https://www.nytimes.com/2011/03/07/opinion/07douthat.html
Increasing numbers of sex partners were associated with increasing risk of substance dependence disorder at all three ages. The association was stronger for women
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23400516/
It's actually people who have had higher numbers of sexual partners, or have impulsive tendencies, who are more likely to cheat, according to a study.
https://www.independent.co.uk/life-style/love-sex/cheating-relationship…
Seksitaudit lisääntyivät viime vuonna selvästi, kertoo Terveyden ja hyvinvoinnin laitos.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen seksuaalisesti tosi aktiivinen mies. Vain nainen puuttuu.
Onko kiltti?
Olen muutaman kerran täällä kertonut olevani vapaa nainen, joka tykkää seksistä ihan seksin vuoksi eli harrastan seksiä selvin päin ilman tarkoitusta luoda pitempiä suhteita. Tämä tuntuu loukkaavan ja raivostuttavan osaa palstalaisista. En petä, en iske varattuja miehiä, en työkavereita enkä kavereiden exiä, alkoholilla ei ole osuutta asiaa, ehkäisy on aina kunnossa, huolehdin omasta terveydestäni ja käyn testeissä itseni ja partnereideni vuoksi, enkä käy baareissa iskemässä yhden yön tuntemattomia miehiä. Jostakin syystä toiset naiset silti kokee, että minun vilkas seksielämäni loukkaa heitä henkilökohtaisesti ja on yhteiskunnalle vaarallista. Kun kysyn, että miksi ja mikä siinä niin suututtaa, niin ihan selkeää vastausta en ole saanut. "Se nyt vaan on väärin" tai jotain.
9 mainitsee syiksi "vastuuttomuuden," pinnallisuuden," "petollisuuden" ja "päihteiden väärinkäytön."
Minä en käytä päihteitä, en petä, ja harkitsen ennen kuin harrastan vastuullista seksiä selvin päin päivänvalossa.
Pinnallisuudesta minua kyllä voi syyttää, mutta nykyinen elämänmeno on monelle hyvin pinnallista, ulkonäkökeskeistä, some-tykkäysten kyttäämistä ja omien mielihalujen perässä ravaamista, joten olen ihan valtavirtaa pinnallisuudessani.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tapahtuu myös toisinpäin. Pilkataan naista, jos ei ole miestä.
Ja ne ovat usein samat ihmiset, jotka pilkkaavat sekä miehettömyydestä että "liiasta" seksuaalisesta aktiivisuudesta. Kielii vain siitä, että pilkkaajan itsensä suhde seksuaalisuuteen ei liene ihan kunnossa. Jos olisi, eivät toisten seksin harrastamiset ja harrastamattomuudet ärsyttäisi niin hirveästi.
Minua ei kiinnosta nimitellä ketään, mutta ei kai parisuhteessa olevaa aktiivista naista pilkatakaan. Vaan halpaa kaikkien kanssa olijaa. Tinder lienee täynnä niitä.
Tätä tapahtuu myös toisinpäin. Pilkataan naista, jos ei ole miestä.