McBook Airin näppikselle kaatui kaljaa...
Voi helevata. Ei sitä paljoa mennyt mutta kumminkin. Mikä nyt auttaa? Jätänkö koneen auki vai mitä tässä voi tehdä?
Kommentit (16)
Ei nyt tietenkään enää auta, mutta mikäli se siitä ennalleen tokenee, niin kannattaa ostaa tällänen: http://m.miniinthebox.com/fi/euroopan-tpu-keyboard-protector-skin-suojakalvosta-macbook-air-11-6_p1307222.html
T. Sottapytty
Älä huijaa, ei Appleväki juo kaljaa, vaan Starbucksin kahvijuomia.
Kuivan riisin sekaan kuivaamaan useammaksi päiväksi.
Noissa on emolevy suoraan näppiksen alla. Jos emo astuu, se on heipähei. On olemassa liikkeitä, jotka korjaavat kastuneen Macin, mutta se on kohtuukallista. Käännä kone ylösalaisin pöydälle, muuta et voi tehdä. Mitään lämpöpuhalluskuivausta ei kannata yrittää, se voi sulattaa tinauksia koneessa ja tulee lisää korjattavaa. Pieni tilkka nestettä näppiksellä ei yleensä haittaa, mutta alkaen puolesta desistä mennään korjaamolle. Jos voit sammuttaa koneen ja käynnistää, niin sitten se toimii kaikin puolin muutenkin. Itse tuhosin Macin kaljalla, nyt pidän läppärin kyljessä kiinni sellaista metallista kirjatukea mitä kirjastoissa käytetään. Estää vieressä olevan tölkin kaatumisen näppikselle.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:10"]
Kuivan riisin sekaan kuivaamaan useammaksi päiväksi.
[/quote]
Jep, toimii. Sillä aikaa tuhannet kiinalaiset korjaavat tietokoneesi käsin.
Ostan kyllä tuon suojakalvon heti, jos tämä tästä ei pilalle mennyt. Olen aina supervarovainen ja nyt katsoin ruotsin miljonäärimammoja ja ajattelin pikaisesti meilit tarkistaa ja niin se vaan purkki heilahti... Voi että mun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:14"]Ostan kyllä tuon suojakalvon heti, jos tämä tästä ei pilalle mennyt. Olen aina supervarovainen ja nyt katsoin ruotsin miljonäärimammoja ja ajattelin pikaisesti meilit tarkistaa ja niin se vaan purkki heilahti... Voi että mun kanssa.
[/quote]
Kannattaa! Se aavistuksen vaikuttaa näppistuntumaan, mutta ainakin sillon sitä kannattaa pitää, kun lähettyvillä on ruokaa. :)
Käynnistyi hyvin sammuttamisen jälkeen ja missään ei tunnu ongelmaa. Olutta meni max 2 rkl eli ei ihan huimaa määrää, mutta kuitenkin. Nyt olen kyllä huippuvarovainen! Ja olut pysyköön lattialla. Matto on sentään halvempi :)
Mitessää ny näi keskiviikkona oot alkanu juamaan?
Emmää oo alkanu juamaan, mutta ihan vaan rentoutumismielessä olusen tuossa napsautin. Ei kuulu tavalliseen viikko-ohjelmaan ja näköjään siitä heti rangastuskin tuli...grrrr
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:23"]
Emmää oo alkanu juamaan, mutta ihan vaan rentoutumismielessä olusen tuossa napsautin. Ei kuulu tavalliseen viikko-ohjelmaan ja näköjään siitä heti rangastuskin tuli...grrrr
Jumala kostaa. Minä en. T:minä
[/quote]
I dont need a good. I have Apple ;)
Imeytä niin paljon paperiin kuin saat ja ala rukoilemaan.