Onko 156 cm pitkä nainen huomiota herättävän lyhyt?
Onko 156 cm pitkä nainen huomiota herättävän lyhyt?
Kommentit (25)
Minäkin sanoisin että riippuu varmaan katsojan pituudesta. Itse en näe kauheasti eroa siinä onko joku 165 cm vai 155 cm. Olen itse 178 cm, enemmän ehkä kiinnitän huomiota jos joku on pidempi kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:01"]
Ei nyt huomiota herättävän lyhyt, mutta pieni kuitenkin.
[/quote]
Ulkomaalaisilla on viehättävän kuuloinen ranskalainen termi "petite". Se kuulostaa juuri siltä, miltä pieni kaunis nainen näyttää eli hurmaavalta ja syötävän suloiselta. Ns. taskuvenus on tosi seksikäs
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 08:11"]
Hukkapätkä ja jos olet vielä persjalkainen, niin suomimammaa tyypillisimmillään....
[/quote]
Niin, harmi että tuo kuvaus on suomalaisesta "rotunaisesta" ;) pitkä selkä ja lyhyt mitta. Mutta onneksi muualta löytyy näitä mahtavia rotusääriä ja mallimittaisia naisia, ei sinunkaan tartte tavis suomimammaa iskeä :D
Lyhyt ja sirohko suominainen on kauneinta mitä tiedän.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 10:01"]
Ei nyt huomiota herättävän lyhyt, mutta pieni kuitenkin.
[/quote]
Ulkomaalaisilla on viehättävän kuuloinen ranskalainen termi "petite". Se kuulostaa juuri siltä, miltä pieni kaunis nainen näyttää eli hurmaavalta ja syötävän suloiselta. Ns. taskuvenus on tosi seksikäs
[/quote]
Suomalaiset lyhyet naiset harvemmin on tuontyyppisiä valitettavasti. Itsekin olen sitä lyhyt mutta roteva tyyppiä, valitetavasti. Eli leveät hartiat, isot tissit, leveä lantio, vähän paremmin miehekkäät kuin sirot kasvonpiirteet. Isoäitini aina sanoi että "hyvä työihminen"-tyyppiä tai "synnyttäjä"-tyyppiä. Ei täällä karussa pohjolassa ole ennen vanhaan sirolla koristenaisella juuri mitään tehnyt joten siksi meidän vähän karumman näköisten geenit on yleistyneet täälläpäin.
Ei mitan puolesta, mutta se riippuu niin mittasuhteista ja tyylistä jne näyttääkö lyhyeltä vai ei. Jotkut saattaa näyttää, jos on sellainen lyhytjalkainen ja ehkä vielä kasvoista hieman lapsekkaan pyöreä.
Sitten on taas semmoisia tuonmittaisia naisia joista ei "pientä ja söpöä" saa tekemälläkään. Esimieheni on varmaan suunnilleen tuonkokoinen mutta ei siitä ekaksi tule mieleen että onpa lyhyt, vaan päinvastoin sellainen vaikuttavuus ja karisma. Minäkin vasta jossain kahvitilaisuudessa hänen vieressään seisoessani tajusin että hän onkin aika lyhyt nainen, kun vasta todella korkeissa kengissä näytti suunnilleen mittaiseltani, minä olin aina kuvitellut ennen että hän olisi vähintään minun pituiseni.