Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työkkärissä vielä auttamattoman tyhmiä virkailijoita?

Vierailija
24.09.2014 |

Tiedätte mistä puhun jos olette asioineet kyseisessä paikassa. Onko siellä vielä niitä virkailijoita joille joutuu vääntämään asiat rautalangasta?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 01:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 20:49"]

On on, tyhmiä löytyy. Ratakiskolle on käyttöä. Mutta pahempaa on vittumainen virkailija, joka sattui mun käynnille täällä Turussa.

Olen 54vuotias nainen, ja ruumiillista työtä ikäni tehneenä käpäsin työkkäriin apua tilanteeseeni hakemaan, kun hartiat on paskana ja selkä vetelee viimosiaan. Opintoja/kursseja mielessäni toiveikkaana sisään astelin ja sain Opin ovi- nimisen paikan koordinaatit, jotka etsittyäni olin kuulemassa mahdollisuuksistani.

Vastaus haasteeseeni oli Suntion koulutus. Noh, suntio on tietääkseni ns. kirkon vahtimestari, jolle kuuluu aika laaja kirjo raskaitakin työtehtäviä, sekä olla läsnä siunaustilaisuuksissa ja lohduttaa ym. kanssakäymistä. Ei tosiaankaan mun juttu. Ja kuinkahan monta suntiota on jonossa kaupungissa, jossa taitaa olla vaan muiutama suntio???  Ja ei, en ole työtävieroksuva.

Menin takaisin työkkäriin ja suorastaan voivottelin ja surkuttelin tilannetta. Eikö mitään ole mulle, oon kova tekemään töitä??? Enkä tietenkään mitään "pääjohtajan" paikkaa odotellut.  

Vastaukseksi sain -"ETKÖ SÄ YMMÄRRÄ; ETTÄ SULLA ON VIELÄ MONTA VUOTTA ELÄKKEESEEN"-  SIIS ????????????????????????????????? Mitä tähän voi sanoa? Onnekseni älysin olla haistattamatta ja kehottamatta vetämään v*ttua päähän, koska karenssinhan se niljakas sika olis heti lätkäissyt. Sen ne osaa!!!!!!!!! Terveissii vaa tuollekin kusipäälle.

[/quote]

Jos et kuulu kirkkoon, on turha opiskella/hakea suntion hommiin.

[/quote]

No, enpä itse asiassa  tosiaankaan kuulu, mutta eipä sellaista kukaan edes kysellyt. Kaipa olisi pitänyt väkipakolla liittyä, jos olisin tuohon koulutukseen osallistunut. Ei kai täällä kulttuurin kehdossa edes uskoonsa voi vedota.

Mulla on vino pino lekurintodistuksia, jotka olivat kummasti "hävinneet" heidän tiedostoistaan. Vein kopiot, ja arvatkaapas miten kävi? Nekin hävisivät!!! Kun riemastuin, ne sitten löytyivätkin "historiaosiosta" !!! Tietäisikö joku, mikä tällainen paikka on???

Mä olen se sama tyyppi, joka aikoinaan kertoi näistä paskakursseista, joissa seikkailukouluttajan johdolla opeteltiin työnhakua. Jep, oli melontaa, kaljakori- ja kalliokiipeilyä, sekä huovutusta. Voi sitä kehityksen määrää. Melkein tuli maisterin käppyrät kouraan.

BTW, koirani oli taatusti ensimmäinen näille kursseille (Vehmaa) pakotettu hurtta. En saanut sille hoitopaikkaa. Vahinko, etten älynnyt myös koiralle pyytää kurssitodistusta. Eikä ollut ainoo kurssi, olen käynyt mm. sellutehtaalla ja muilla antoisilla retkillä. Näin täällä Turuus. Johan jo naurattais, jos ei vituttais.

Ai joo, vielä yksi hyvä juttu: Ollessani aikoinaan työttömänä, katkaisivat työmarkkinatuen maksatuksen ykskaks. Työkkäri oli kuulema lähettänyt jonkun kyselyn, johon en ollut vastannut! PRKLE, mä mitään sellaista saanut! Soittelin pokkana Veli-Matti Vesteriselle (Pääpomo) keskelle palaveria, ja kyselin korvauksestani. Jätkä lätkäsi luurin korvaan, mutta seuraavana päivänä oli rahat tilillä. Näin tyylillä meillä toimitaan! Ja 100% totta joka sana!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä