Poslari ahdistaa..
Kauheasti täällä pyörii keskusteluja naisten silkosen sileistä alapäistä. Minua on alkanut ahdistaa ja suretta, koska vaikka haluaisin itselleni ihanan siistin ja karvattoman pimpin, en sitä saa..
Olen luonnostani hyvin tumma ja karvani ovat paksut ja vahvat. Esim. alapääkarvoitukseni jatkuu sisäreisiin ja pakaroihin asti. Sekä edessä peittäisi nivuset kokonaan. Nämä saan pidettyä suht siistinä sokeroimalla itseni. Mutta häpyhuulien ja häpykummun alue ei pysy siistinä kuin muutamia päiviä sokeroinnin jälkeen. Karva alkaa kasvaa sisäänpäin (ei auta joka päiväinen rasvaus ja sokerointi) ja tulee todella inhottavia punaisia näppyjä ja karvatupentulehduksia.. Pidän siis kauniimman näköisenä lyhyttä mutta tiivistä karvoitusta.
Olen vasta 22- vuotias enkä kehtaa seistä suorassa kenenkään edessä pikkuhousuisillani/bikineissä, koska nivuseni ovat täynnä sisäänpäin kasvaneita karvoja
Unelmani olisi päästä valoimpulssihoitoon ym, joka poistaisi ainakin bikinirajaltani karvat kokonaan.
Kommentit (25)
Naisella on ja kuuluu olla karvat, lapsilla ja vanhuksilla ei ole.
M.
Mullakin kasvaa karvat nopeasti ja aika laajalla alueella. Mun mielestä on parempi antaa kasvaa häpyhuulissa ja kummulla kuin kestää ja katsella niitä näppyjä. Yleensä koitan pitää kiitorataa. Itse olen miettinyt valoimpulssihoitoa bikinirajoille ja ehkä peppuun.
Minulla sama juttu, mutta ei se enää harmita. Alapää näyttää nuorekkaammalta, kun on tuuhea. Nuorena haittasi ja olin kovin epävarma itsestäni, mutta löysin sitten itsetuntoni ja sen myötä oikein komean ja ihanan miehen. Itsetunto kaunistaa karvaisenkin naisen:)
Voi kun teillä on kanssa ongelmat! Oispa munkin elämän ongelma joku alapääkarva. Mutta ku ei, terv erityislapsen äiti, jolla on masennus ja on yh.
Anna karvojen kasvaa. AV-ihmiset on sekoja. Ei näiden ihmisten mielipiteistä kannata välittää. Oikeassa elämässä miehet kyllä hyväksyy sut kaikkine karvoinesi. Jos ei hyväksy niin hanki parempi mies.