Kuka maksaa treffeillä?
Ja ne naiset ja miehet joiden mielestä maksetaan omat, niin kertokaa motiivit? Yrittääkö mies säästää rahaa? Onko kyse taloudellisista syistä? Entäs naiset? Miksette anna miehen maksaa?
Kommentit (41)
Mies maksaa! Koska käytöstavat/herrasmies. Vässykkä miehet ei maksa ja en minä ainakaan tapais toiste.
Vähän vuorotellen ja fiiliksen mukaan. Ihan ekoilla treffeillä voi tietty olla arka aihe ja silloin selkeintä jos molemmat maksaa omansa
Av-mamma on jokatapauksessa vietävä buffettiin ja ne eivät yleensä ole kovin kalliita, joten ihan sama.
jos mies kiinnostaa naista oikeasti, maksaa nainen itse sen kahvikuppinsa.
miksi muuten naiset aina haluavat niille treffeille, joissa saavat itse rahallista hyötyä?
miksi ette ehdota itse niitä kävelytreffejä`?
Minusta molemmat voisi maksaa omat, mutta miesytäväni tarjoutuu usein maksamaan. En enää kieltele, vaan kiittelen kovasti.
Miten tää "mies maksaa"-periaate sopii yhteen sen suominaisten fanaattisen tasa-arvolässytyksen kanssa yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Mies maksaa! Koska käytöstavat/herrasmies. Vässykkä miehet ei maksa ja en minä ainakaan tapais toiste.
Näin oli tapana 50 luvulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin oli tapana 50 luvulla
no näissä ketjuissa huutelee aina ne muumiot, jotka on tuolloin viimeksi olleet treffeillä
Vierailija kirjoitti:
Entäs, jos on kaksi miestä tai kaksi naista?
Sun kans en toiste lähtis. Liian kallis ja omahyväinen😕
Miksi naiset eivät IKINÄ tarjoudu maksamaan molempia?
Itse kyllä pidän, että mies maksaa ekoilla treffeillä. Seuraavilla voi maksaa nainen ja sitten vuorotellaan.
Itseäni ärsyttää, jos pitää alkaa jakamaan kustannuksia.
Tottakai maksan itse, en muuten kehtaisi tila muutakuin vettä.
Maksetaan omat, jos jompi kumpi ei ehdottomasti halua tarjota.
Ensi treffeillä en yleensä suostu tarjoamiseen, ennenkuin näkee on mies sellainen "tarjosin, joten oot mulle velkaa".
Jos mies ei maksa, nainen loukkaantuu käytöstapojen puutteen takia.
Jos mies maksaa, nainen loukkaantuu miehen tasa-arvokäsitysten (vanhanaikaisten) takia.
Toisaalta jos mies maksaa, niin nainen siistii pöydän! Jos nainen olettaa miehen sekä maksavan että kantavan astiat pois, niin miehen kannattaa lopettaa siihen.
Siitä sovitaan treffeillä. Osa miehistä tarjoutuu maksamaan. Osalle omien maksaminen tuntuu paremmalta. Kokemuksesta taloustilanne vaikuttaa asiaan. Mutta ei aina.
No kai joku voi perustella?