Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksaa treffeillä?

Vierailija
25.08.2021 |

Ja ne naiset ja miehet joiden mielestä maksetaan omat, niin kertokaa motiivit? Yrittääkö mies säästää rahaa? Onko kyse taloudellisista syistä? Entäs naiset? Miksette anna miehen maksaa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä pidän, että mies maksaa ekoilla treffeillä. Seuraavilla voi maksaa nainen ja sitten vuorotellaan.

Itseäni ärsyttää, jos pitää alkaa jakamaan kustannuksia.

nykyisillä deittimarkkinoilla se nainen ei tule koskaan maksamaan mitään, koska karuselli pyörii.

Vierailija
22/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Kikkelis kokkelis. Mitäs läksit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tapailun alussa molempien olisi parempi maksaa omansa.

Tarjoava saattaa kokea olonsa hyväksikäytetyksi, jos jutusta ei tulekaan mitään. Se, jolle tarjotaan saattaa tuntea jäävänsä jotain velkaa. Ensitreffeille molemmilla on (toivottavasti) sama päämäärä: tutustua toiseen. Miksi toisen pitäisi maksaa tästä ja toisen ei?

Asia on eri, jos toinen on vähävarainen ja toinen haluaa välttämättä tehdä jotakin, mihin vaaditaan rahaa. Silloin varakkaampi maksaa.

Vierailija
24/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun minä olen ollut treffeillä, niin ollaan kinasteltu lähinnä siitä että kumpi saa maksaa. Av-jengi kinaa siitä kumpi joutuu maksamaan.

Vierailija
25/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan maahanmuuttajataustaisille naisille. Kantasuomalaiset maksakoot omansa.

Vierailija
26/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä deittailen vain miehiä jotka ovat vähintään yhtä nopeita juoksemaan kuin minä. Päästään nopeasti ravintolasta karkuun treffien jälkeen maksamatta laskua.

Vierailija
27/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään on Tinder jossa naiset vonkaavat suoraan luokseen panotreffeille ilman mitään ylimääräistä kuppilakäyntiä välillä. Ei tarvitse mitään raha-asioita pohtia.

Vierailija
28/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena maksan aina ekoilla treffeillä, se on äärettömän hauskaa, miehet menevät täysin sekaisin ja hämilleen.

En pidä lainkaan ajatuksesta, että jokainen maksaa omansa, oli kyseesä sitten kaveri tai pidempi miessuhde, joko hän maksaa kaiken tai minä, sanoisin vuorotellen, ei se ainakaan minun taloutta kaada ja on kiva tarjota.

Vierailija
29/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan markan.

Vierailija
30/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nykyään on Tinder jossa naiset vonkaavat suoraan luokseen panotreffeille ilman mitään ylimääräistä kuppilakäyntiä välillä. Ei tarvitse mitään raha-asioita pohtia.

Tinder-nainen saa kyllä maksaa munkin kahvikupin ja illallisenkin.

Vierailija
31/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on kaksi muunsukupuolista, niin maksaako sitten viereisessä pöydässä istuva mies. 

Vierailija
32/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuja maksaa ekoilla. Sen jälkeen vuoron perään. Itse en jaksa mitään laskun puolittamista vaan hoidan maksun kokonaisuudessaan yhdellä kerralla. Deitti maksakoot seuraavassa paikassa.

Vierailija
33/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa seuraavin perustein:

- mies on lähtökohtaisesti kiinnostunut treffien naisesta pitkäaikaiseen kumppanuuteen

- mies haluaa osoittaa että tämä nainen on sellainen, joka herättää miehessä tunteita, luontaista halukkuutta huolehtia naisen hyvinvoinnista

- mies kunnioittaa naista 

Mies EI maksa seuraavin perustein:

- mies on etsimässä fyysistä satunnaista seuraa

- miehellä on monta muutakin numeroa johon soittaa vaikka samana iltana uusille treffeille

- mies ei kunnioita naista

- mies ei välitä antaa edes positiivista kuvaa itsestään koska sillä ei ole hänelle merkitystä (koska hän ei välitä tästä naisesta)

- mies ajattelee että naiset ovat taloudellisesti hyväksikäyttäviä ja laskelmoivia

- mies on kokenut tulleensa taloudellisesti hyväksikäytetyksi eikä ole toipunut siitä

- mies projisoi negatiivisia tunteitaan naista kohtaan 

- mies kokee ettei hän halua antaa naiselle mitään tai ettei hänellä ole annettavaa

- mies haluaa saada naiselta ennemminkin kuin antaa tälle mitään

- mies on muutenkin tukossa ja lukossa eikä mitenkään antelias millään tavalla ketään kohtaan

Vierailija
34/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai maksan itse, en muuten kehtaisi tila muutakuin vettä.

Sen takia kerron että maksan vasta kun pyydän laskun. Jos sanon heti maksavani niin naiset tilaa sen halvimman annoksen ja juomaksi vettä kun ei kehtaa tilata kalliimpaa toisen laskuun. Näin ainakin itselleni pari kertaa käynyt.

Vierailija
35/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuoda tänne sitä karmeeta amerikkalaista hössötystä missä joutuu jatkuvasti miettimään kuka maksaa, jooko. Maksetaan vaan omat. Jos joku väen vängällä tahtoo maksaa, saa maksaa sitten. Muuten omat. Ok?

Vierailija
36/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan tuore aihe <3

Jos mies ehdottaa maksullista paikkaa (kahvila, baari, ravintola, joku harrastus), hän maksaa.

Ei ole enää ajankohtainen omalla kohdallani, mutta jos mies olisi ehdottanut treffejä maksulliseen paikkaan tarjoutumatta maksamaan, niin kyllä se olisi ollut siinä. Ihan vapaasti saa huutaa ja nimitellä, en muuta mielipidettäni. Parisuhteessani maksetaan yhteiset kulut 50/50 ja jos ruvetaan laskemaan, niin minä olen meillä se, joka on tarjonnut yhdessäoloaikana paljon, paljon useammin pizzoja, elokuvia, harrastuksia ja jopa ulkomaanmatkoja. Mutta en olisi tarjonnut miehelle, joka ei olisi halunnut ensitapaamisella tehdä minuun vaikutusta olemalla herrasmies.

Vierailija
37/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät IKINÄ tarjoudu maksamaan molempia?

Koska minä en ole (ollut) se, joka haluaa tavata oluella tai kahvilla.

Vierailija
38/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä pitäisi olla aina myös vastaamisen ehtona, että kertoo, kuinka usein ylipäänsä käy treffeillä. Enitenhän näissä ketjuissa huutavat ne (miehet), jotka eivät koskaan edes treffeille saakka pääse.

Vierailija
39/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat maksavat omansa, sitten kun on treffejä jonkin verran alla ja alkaa olla jo suhdetts kuvioissa, voi maksella vaikka vuorotellen tai fiiliksen mukaan. Usein sen mukaan kuka pyytää ulos. Jos pyydän treffikumppania vaikka lounaalle parin viikon deittailun jälkeen, niin totta kai tarjoudun silloin maksamaan sen lounaan myös!

Nainen 33

Vierailija
40/41 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin vaivaannuttavaa kun mies joka väkisin tahtoo tarjota eikä ota kuuleviin korviinsa jos haluaa maksaa itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi