Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana, orgasmi pelottaa

Vierailija
24.09.2014 |

Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta? Olen raskausviikolla 19. Alkuraskaudessa oli niin huono olo, ettei seksiä voinut ajatellakaan. Nyt tekisi mieli, mutta en uskalla saada orgasmia. Olen pari kertaa ollut siinä rajoilla ja silloin tuntuu,  että koko sisuskalut heittää häränpyllyä. Kohtu alkaa supistella todella voimakkaasti ja aaktomaisesti ennen kuin orgasmi edes kunnolla on päällä. Onko tämä normaalia? Se tuntuu pelottavalta. 

Minulla on muutenkin olleet orgasmit aina voimakkaita. Pitäisikö tästä puhua lääkärille, osaako ne siihen mitään sanoa? Vielä 4-5kk ilman seksiä tuntuu kurjalta sekin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:45"]

Ei se ole kohtu mikä supistelee vaan pillu. 

[/quote]

Vierailija
2/16 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh sun vauvakin saa orgasmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka v*ttu koki tarpeelliseksi nostaa tänkin?!! :D

Vierailija
4/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kohtu mikä supistelee vaan pillu. 

Vierailija
5/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on kohtu. Sen tuntee ihan selvästi. Ja lapsikin on pitkään levoton niiden aaltomaisten supistusten jälkeen. En ole ennen kokenut, että orgasmi vaikuttaisi niin voimakkaasti ihan joka paikkaan. 

Vierailija
6/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulosairas olet. ei se lapsimihinkään sieltä lennä.

syntyy kun valmis. et semmosta orkkua voi saahakkaan että ongelmia tulisi sen myötä

Vierailija
7/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole luulosairas, tunnen supistelut hyvin selvästi. Ja ne on ihan erilaisia, kuin jos kohtu supistuu muuten esim rasituksen jälkeen, sellaisia voimakkaan aaltomaisia.  Eli ne ei voi käynnistää synnytystä ennenaikaisesti?

Vierailija
8/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuntui ihan samalta. Epämiellyttävää ja pelottavaa. Mutta 2 tervettä lasta on tullut saatu satunnaisista orgasmeista huolimatta :)

Vierailija
9/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sitten vaan uskaltaa? Tuntuu vaan niin oudolta, kun koko vatsa kouristelee niin voimakkaasti.

Vierailija
10/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot ollu ilman orgasmia monta kuukautta niin kai se nyt tulee aika voimakkaana pitkästä aikaa! :)

Vierailija
11/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunsuu ei kuitenkaan ole vielä kypsä eikä auki, ei se lapsi sieltä orgasmien takia vielä ala syntyä.

Hassu olet.

Vierailija
12/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulla on pikemminkin niin, että orgasmit on voimakkaita, kun niitä on usein ja sitten ne antavat odotettua itseään, jos seksiä on harvemmin. 8 taitaa olla mies.

Vierailija
13/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 15:18"]

Kohdunsuu ei kuitenkaan ole vielä kypsä eikä auki, ei se lapsi sieltä orgasmien takia vielä ala syntyä. Hassu olet.

[/quote]

No miksi sitten sanotaan,  että esim emätintulehdus voi saada aikaan supisteluja ja ennenaikaisen syntymän?

Vierailija
14/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin orgasmit saa nimenomaan kohdun supistelemaan, maha menee ihan kovaksi. En kuitenkaan ole huolestunut tästä, ja raskaudet ovat aina jatkuneet täysiaikaisuuteen saakka. Mutta voithan asiasta mainita neuvolassa tai lääkärissä jos koet sen tarpeelliseksi. Asia on kuitenkin täysin normaali, vaikka vinkeältä tuntuukin.

Vierailija
15/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, kun kohtu ei oikeastaan mene kovaksi. Vaan se aaltoilee ja muljahtelee.

Vierailija
16/16 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgasmin tarpeellisuudelle ei ole mitään näyttöä joten katsokin ettei aiheuta harmia miehesi lapselle!