Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Sims 4

Vierailija
24.09.2014 |

Onko ihan hyvä peli tämä The Sims 4 minun 12-vuotiaalle pojalleni ? Hän nyt joka päivä pyytää tätä peliä, koska hänen luokka kaverilla on sama peli ja hän kehuskelee siitä pojalleni.

Itse en tiedä tästä pelistä mitään, että saisisnko pientä neuvoa tähän ?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaativa. Jos ei ole ennen simsiä pelannut niin voi olla melkoista menoa. Suosittelen tutustumaan sarjaan paremmin aluksi. Muutoin peli on kyllä mahtava, mutta tämä uusin sims on hyvin realistinen ja käsittelee vahvoja tunteita. Se voi olla jopa henkisesti raskas lapselle. Mutta voi se olla hauskaakin.

Jokatapauksessa sims on mahtava pelisarja ja sillä moni toteuttaa fabtasioitaan, unelmiaan ja tavoitteitaan mihin oikeassa elämässä on vaikeampi päästä.

Vierailija
22/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni 3 helpompi. Itse olin todella pettynyt 4:seen ja hintakin ihan järkyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kolmonen jos et nelosta raaski? Itse ainakin tukkäsin jopa enemmän tästä aikaisemmasta osasta. Lisäosiakin saa siihen halvalla t. Nainen 24v :D

Vierailija
24/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin mielummin sims 3:sta. Minulla on nuo molemmat, mutta Sims 4 on kyllä tosi puutteellisesti tehty. Mm vauvat, uima-altaat, avoin naapuristo (joka oli iso juttu), ym puuttuvat, eikä peli ole hintansa veroinen. Sims otti takapakkia takaisin kakkosta kohti, enkä kyllä suosittele hankkimaan nelosta pitkään aikaan. Näkee sitten, kun lisäosia alkaa tulla kauppoihin, että onko nelonen edes silloin pelattava. t. 16v

Vierailija
25/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vauvat puutu, vaan taaperot?

Sims 4 taas on puolensa, kehittyneempi simsien luonne, tunteet jne. Minä ihan pidän siitä kyllä, vaikka kolmonen olikin lisäosineen huippu.

Vierailija
26/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sims on pelimaailman kehittynein kidutussimulaatio. Ei sovi erityisesti lapsille, joilla empatia on vielä kehittymättä.

Vierailija
27/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se esimerkiksi www kinguin net (pisteet väliin). Sieltä ton nelosen saa 35€, saat koodin jotka laitan Originille ja lataat pelin. Itsekkin tein niin ku Origin pyytää samasta pelistä sen melkein 60€, ei kiitos :D

Vierailija
28/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:20"]Suosittelisin mielummin sims 3:sta. Minulla on nuo molemmat, mutta Sims 4 on kyllä tosi puutteellisesti tehty. Mm vauvat, uima-altaat, avoin naapuristo (joka oli iso juttu), ym puuttuvat, eikä peli ole hintansa veroinen. Sims otti takapakkia takaisin kakkosta kohti, enkä kyllä suosittele hankkimaan nelosta pitkään aikaan. Näkee sitten, kun lisäosia alkaa tulla kauppoihin, että onko nelonen edes silloin pelattava. t. 16v
[/quote] olet selvästi kypsymätön pelaaja tai liian naivi. Sims 4 on kehittyneempi, kuin 3. Se on inhimillisempi ja siinä pääosaa näyttelee tunne-elämä mikä oli sims kolmosessa vain kuviteltavissa.

Mutta, koska olet vielä lapsi en viitsi enempää väitellä asiasta :D voisi minun suhdedraamat aiheuttaa jopa traumoja.

Vierailija
29/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa vaikka sadalle koneelle, mutta yksillä Origin-tunnuksilla kerrallaan pääsee kirjautumaan eli vain yksi voi pelata kerrallaan.

Vierailija
30/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei vielä kannata laittaa nelosta, kun se on melko buginen ja sisältöä on rajoitetusti. Enkä ens jouluna, kun ne on saanu sitä korjailtua ja jonkun lisäosankin tehtyä. Markkinoilla on paljon oikeastikkin hyviä pelejä. Kannattaa ottaa selvää.

Vierailija
31/57 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:20"]Suosittelisin mielummin sims 3:sta. Minulla on nuo molemmat, mutta Sims 4 on kyllä tosi puutteellisesti tehty. Mm vauvat, uima-altaat, avoin naapuristo (joka oli iso juttu), ym puuttuvat, eikä peli ole hintansa veroinen. Sims otti takapakkia takaisin kakkosta kohti, enkä kyllä suosittele hankkimaan nelosta pitkään aikaan. Näkee sitten, kun lisäosia alkaa tulla kauppoihin, että onko nelonen edes silloin pelattava. t. 16v
[/quote] olet selvästi kypsymätön pelaaja tai liian naivi. Sims 4 on kehittyneempi, kuin 3. Se on inhimillisempi ja siinä pääosaa näyttelee tunne-elämä mikä oli sims kolmosessa vain kuviteltavissa.

Mutta, koska olet vielä lapsi en viitsi enempää väitellä asiasta :D voisi minun suhdedraamat aiheuttaa jopa traumoja.
[/quote]

Ehkä lisäosien kera. Joo, kehittynyt tunne-elämä on ehkä plussaa (voi jopa mennä vihaiselle paskalle :'D) ja raskaus paljon realistisempi, mutta voitko väittää, ettei peli ole ottanut takapakkia kohti kakkosta? Enkä kutsuisi 16-vuotiasta enää lapseksi, alle 14kk ja olen täysi-ikäinen ^^

Vierailija
33/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nelonen nyt niin paljon kehittyneempi ole kuin kolmonen.

Se ärsyttää että asuinalueet on niin pieniä, ja muuten pitää mennä erikseen kartalle. Myös se että kun Simit menevät töihin niin vaan häipyvät kartalta jonnekkin, eli fyysinen työpaikka ei ole kartalla.

Toi tunne-elämä ei ole mulle niin iso tai hieno juttu, enemmän tuntuu siltä että Simsit on totaalisia emoja kun tunteet heilahtelee sinne sun tänne ihan pienistä jutuista. Ihan niinku minä ku on PMS ja se voi olla hyvin raivostuttavaa itselle :D

Vierailija
34/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen on huippu. Osta mieluummin se. Marketeissa starttipaketti (peruspeli ja 2 lisäosaa) on vain kolmisenkymmentä euroa. Aloittelevalle pelaajalle toi kolmonen voisi sitäpaitsi olla helpompi, kuin nelonen tai kakkonen.

Vierailija
35/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:20"]Suosittelisin mielummin sims 3:sta. Minulla on nuo molemmat, mutta Sims 4 on kyllä tosi puutteellisesti tehty. Mm vauvat, uima-altaat, avoin naapuristo (joka oli iso juttu), ym puuttuvat, eikä peli ole hintansa veroinen. Sims otti takapakkia takaisin kakkosta kohti, enkä kyllä suosittele hankkimaan nelosta pitkään aikaan. Näkee sitten, kun lisäosia alkaa tulla kauppoihin, että onko nelonen edes silloin pelattava. t. 16v

[/quote]

Ehkä lisäosien kera. Joo, kehittynyt tunne-elämä on ehkä plussaa (voi jopa mennä vihaiselle paskalle :'D) ja raskaus paljon realistisempi, mutta voitko väittää, ettei peli ole ottanut takapakkia kohti kakkosta? Enkä kutsuisi 16-vuotiasta enää lapseksi, alle 14kk ja olen täysi-ikäinen ^^
[/quote] onhan se tietyissä kohdissa ottanutkin, mutta siinä on myös paljon uutta mitä ei aiemmin ole ollut. Kaikki pelit on yksilöllisiä ja rehellisesti mun mielestä kolmosenkin peruspeli oli aika mitätön ja sitä monet haukkui pitkään, jotka enää ei vaihtais mihinkään :D pikkuhiljaa sitä kehitytään. En malta odottaa millaisia lisäosia neloseen tulee. Siinä olet oikeassa, että tuollaisenaan se on äkkiä koluttu läpi eikä jaksa pitää mielenkiintoa yllä.

Vierailija
36/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pidän tosi paljon siitä, että vauvoja voi imettää! :3

Vierailija
37/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:36"]Mä ainakin pidän tosi paljon siitä, että vauvoja voi imettää! :3
[/quote] mutta ei istuallaan :/ muuten sit istutaankin herkästi jutustelemaan

Vierailija
38/57 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on paras rakenteluun, kolmonen työskentelyyn ja simin kehittämiseen, nelosesta en osaa sanoa vielä.

Vierailija
39/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sims 4 on hyvä, tykkään. parempi grafiikka, hienot ympäristöt. Nuo jotka kritisoivat avoimen naapuriston puutetta eivät tajua mistään mitään. Avoin ympärstö oli alunperinkin virhe- mitä enemmän lisäosia lataa sitä enemmän pelin kaatumisia, lagaamista, hidastumista. Tämä on nyt ratkaistu käyttäjäystävällisemmin sims 4:ssa.

Itse en edes kaipaa taaperoita - booooooring. Ja uima-altaat? voi nyyh, hohijaa...joo, kuinka usein siellä tuli polskittua? Nythän siellä on avaruusraketti esim, haloo!

Mun suosikki on sims 4.

Vierailija
40/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. ja 3. ovat parempia

1. osa kaikkein "helpoin" mutta enemmän pelattavaa 2. ja 3 ja niiden lisäosissa. 4 osasta oli joku huonohko arvostelu, naapurusto ei niissä ole yhtä eläväinen kuin 2. ja 3. osissa joihin saa paljon kivoja lisäosio. Esim. 3 osaan voi hommata todella aidon näköisiä lemmikkejä ja "matkustaa" Egyptiin, Kiinaan ja Ranskaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi