Parhaat meikkaus- ja meikkivinkit
Eli jaetaan toisillemme näppärimmät meikkausvinkit ja hyväksi havaitut meikkituotteet.
Itse olen todennut kulmakarvageelin omana tuotteenaan turhaksi. Sormille suhaus hiuslakkaa ja se sivellään kulmille. Ajaa saman asian.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:34"]Eli jaetaan toisillemme näppärimmät meikkausvinkit ja hyväksi havaitut meikkituotteet.
Itse olen todennut kulmakarvageelin omana tuotteenaan turhaksi. Sormille suhaus hiuslakkaa ja se sivellään kulmille. Ajaa saman asian.
[/quote]
Tai läpinäkyvää huulirasvaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:43"]
Runsas veden juonti.
[/quote]
Oliko tämä meikkivinkki? Tai meikkausvinkki? Ei, eikä ollut pari muutakaan tämän ketjun viesteistä. Kauneusvinkki joo, meikkivinkki ei.
Runsas poskien nipistely saa sikaan terveen punan.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:48"]Runsas poskien nipistely saa sikaan terveen punan.
[/quote] nyt mie kyllä romahin!!!!!:DD nöfnöf!
Jos vahingossa tökkää ripsarilla ihoon tai rajaukset leviää, kannattaa kastaa pumpulipuikko meikkivoiteeseen ja pyyhkiä sillä.
Ripssaria laittaessa tee sahaavaa edestakaisin liikettä koko ajan, ripset eivät paakkuunnu ja sillit näyttävät kauniille ja isoille!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:48"]Runsas poskien nipistely saa sikaan terveen punan.
[/quote] nyt mie kyllä romahin!!!!!:DD nöfnöf!
[/quote]
:D kivasti a ja s sotkeutuu mobiililla. Mutta nyt vielä sisältö sai uuden ulottuvuuden.
Aaarg! silmät***!! Ketun ennakoiva syöttö! -10
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:52"]Ripssaria laittaessa tee sahaavaa edestakaisin liikettä koko ajan, ripset eivät paakkuunnu ja sillit näyttävät kauniille ja isoille!
[/quote] tikahdun!! : DDDD
ootte te ihania!
Onko jotain hyvää halpamerkkiä sensai 38:n tilalle? Tuntuu, että laatu huonontunut hurjasti.
Minä käytin ennen aloe vera-geeliä kulmageelinä. Kyllä se toimi. Terveellisempää kuin hiuslakka.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:56"]Sillit ja siat. :D
[/quote]
illanpiristys ketju! Voi teitä! ❤
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:55"]
Onko jotain hyvää halpamerkkiä sensai 38:n tilalle? Tuntuu, että laatu huonontunut hurjasti.
[/quote]
Minä ostin just Isadoran All day long lash-ripsarin. Hinta oli noin 16-17€. Pysyi ehkä vähän huonommin kuin Sensai, mutta parempi koostumus ja harja, ja levittyy paremmin ripsiin. Isadoraa saa ainakin Anttilasta ja jostain Stockman beaytyista. (Varmaan myös Stockmannilta)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:55"]
[/quote]
Isadora
Hyvä kuirintavoide syntyy sokerista ja hunajasta.