The Sims 4
Onko ihan hyvä peli tämä The Sims 4 minun 12-vuotiaalle pojalleni ? Hän nyt joka päivä pyytää tätä peliä, koska hänen luokka kaverilla on sama peli ja hän kehuskelee siitä pojalleni.
Itse en tiedä tästä pelistä mitään, että saisisnko pientä neuvoa tähän ?
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 00:00"]sims 4 on hyvä, tykkään. parempi grafiikka, hienot ympäristöt. Nuo jotka kritisoivat avoimen naapuriston puutetta eivät tajua mistään mitään. Avoin ympärstö oli alunperinkin virhe- mitä enemmän lisäosia lataa sitä enemmän pelin kaatumisia, lagaamista, hidastumista. Tämä on nyt ratkaistu käyttäjäystävällisemmin sims 4:ssa.
Itse en edes kaipaa taaperoita - booooooring. Ja uima-altaat? voi nyyh, hohijaa...joo, kuinka usein siellä tuli polskittua? Nythän siellä on avaruusraketti esim, haloo!
Mun suosikki on sims 4.
[/quote]
Minulla ei koskaan ole ollut kolmosen kanssa ongelmia, kertaakaan ei ole kaatunut, laginut, tai mitään, vaikka lähes kaikki lisäosat omistankin :) Mut ei kai sen verran raskas peli ainakaan parhaimilla grafiikoilla millään perus läppärillä pyörikkään.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 00:00"]
Nuo jotka kritisoivat avoimen naapuriston puutetta eivät tajua mistään mitään. Avoin ympärstö oli alunperinkin virhe- mitä enemmän lisäosia lataa sitä enemmän pelin kaatumisia, lagaamista, hidastumista. Tämä on nyt ratkaistu käyttäjäystävällisemmin sims 4:ssa.
[/quote]
Kaikki ei pelaa huonolla tietokoneella! Eipä ole koskaan mikään Sims kaatunut, puhumattakaan sitten sellasista pelestä jotka vaativat oikeasti hieman enemmän koneelta :D
Voiko simsin ladata kahdelle koneelle vai pitääkö ostaa kaksi peliä?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:07"]Mistä sims3 saa ostettua? :( en oo mistään kaupasta löytänyt, tilasin puolenkuun pelikaupasta 15pvä viime kuuta, tilaustiedoissa näkyy että on postitettu mutta postin saapumisilmoitusta ei ole näkynyt vieläkään.
[/quote] voisitteko nyt vastata tähän kiitos????
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:20"]Suosittelisin mielummin sims 3:sta. Minulla on nuo molemmat, mutta Sims 4 on kyllä tosi puutteellisesti tehty. Mm vauvat, uima-altaat, avoin naapuristo (joka oli iso juttu), ym puuttuvat, eikä peli ole hintansa veroinen. Sims otti takapakkia takaisin kakkosta kohti, enkä kyllä suosittele hankkimaan nelosta pitkään aikaan. Näkee sitten, kun lisäosia alkaa tulla kauppoihin, että onko nelonen edes silloin pelattava. t. 16v [/quote] olet selvästi kypsymätön pelaaja tai liian naivi. Sims 4 on kehittyneempi, kuin 3. Se on inhimillisempi ja siinä pääosaa näyttelee tunne-elämä mikä oli sims kolmosessa vain kuviteltavissa. Mutta, koska olet vielä lapsi en viitsi enempää väitellä asiasta :D voisi minun suhdedraamat aiheuttaa jopa traumoja. [/quote] Ehkä lisäosien kera. Joo, kehittynyt tunne-elämä on ehkä plussaa (voi jopa mennä vihaiselle paskalle :'D) ja raskaus paljon realistisempi, mutta voitko väittää, ettei peli ole ottanut takapakkia kohti kakkosta? Enkä kutsuisi 16-vuotiasta enää lapseksi, alle 14kk ja olen täysi-ikäinen ^^ [/quote] onhan se tietyissä kohdissa ottanutkin, mutta siinä on myös paljon uutta mitä ei aiemmin ole ollut. Kaikki pelit on yksilöllisiä ja rehellisesti mun mielestä kolmosenkin peruspeli oli aika mitätön ja sitä monet haukkui pitkään, jotka enää ei vaihtais mihinkään :D pikkuhiljaa sitä kehitytään. En malta odottaa millaisia lisäosia neloseen tulee. Siinä olet oikeassa, että tuollaisenaan se on äkkiä koluttu läpi eikä jaksa pitää mielenkiintoa yllä.
[/quote]
Totta. Myös EA on selittänyt mm. uima-altaiden ja vauvojen puutteen näin:
''Sims-pelaajayhteisö on huimaa porukkaa. Aikaansaavaa, aktiivista ja myös äänekästä. Sims 4 –pelin esittelyn jälkeen EA joutuikin joidenkin hampaisiin, kun kävi ilmi ettei peli sisällä vauvoja tai uima-altaita. Virtuaalisten perheiden opastajille tämä oli karmeaa kuultavaa.
EA päätyikin selittämään päätöksiään Sims-sivustollaan. Yhtiön kehittäjien mukaan Sims 4:ssä on niin paljon uutta teknologiaa ja säätämistä, ettei peliin yksinkertaisesti voida laittaa julkaisussa kaikkea mahdollista. Osa jutuista täytyi pudottaa tässä vaiheessa pois, että kehittäjät voivat keskittyä tärkeimmän sisällön tekemiseen ja viilaukseen.
”Vauvojen sijaan päätimme mennä syvemmälle simeihin ja tehdä heistä tunkeikkaampia, uskottavampia ja touhukkaampia”, EA:n Rachel Franklin kertoo.''
Mutta henk.kohtaisesti minä tosiaankin pidän Sims 4 enemmän kuin aijemmista osista. Uskon kyllä että taaperotkin tulee aikanaan, kun uima-allas pakettikin on tullut. (Maksaa tietääkseni jotain 10euroa).
ihan hyvä, voit hankkia tämän pelin. Mutta peli tulee maksamaan 50e. peliin voi duunipäivän. se on lisäosa
Hei te joilla on jo Sims 4! Harkitsen itsekin ostavani piakkoin kyseisen pelin ja kiinnostaisi tietää seuraavat asiat:
1. Kuinka monta simiä yhteen talouteen saa maksimissaan mahdutettua?
2. Mites tekoäly, onko edelleen huonohko pathing ja osaavatko simit huolehtia tarpeistaan ilman tiukkaa mikromanagerointia?
3. Jossain aikaisemmassa viestissä mainittiin pienet naapurustot, kuinka pienistä nyt puhutaan? Kuinka monta asuintonttia noin suunnilleen yhteen naapurustoon mahtuu? Onko mukana useampia naapurustoja?
4. Onko taitosysteemi edelleen sama kuin aikaisemmissa osissa, eli taitotaso esim kokkauksessa määritellään arvolla 0-10? Mitä taitoja simit voivat oppia?
5. Onko kolmosesta tutut Traitit yhä mukana, vai onko tilalle tullut jotain muuta?
6. Onko yhteisötonteilla/kaupungissa pakko ravata jatkuvasti ostamassa esim. vaatteita tai ruokaa, vai voiko kaiken hoitaa omalta tontilta käsin? Vai tarvitseeko vaatteita tai ruokaa ylipäätään ostaa?
7. Onko paljon erilaisia hiustyylejä sekä naisille että miehille?
8. Onko mukana esim. vampyyreita tai avaruusolentoja tai muita kummajaissimejä?
Hei! Itse olen 12v tyttö, mulla on itselläni Sims2 24kpl, ja Sims4 1kpl. Suosittelen ostamaan Sims4 Originista, kunhan taas 70% alennukset sinne tulevat.
Voiko tuon sims 4 pelin ladata läppärille?
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuon sims 4 pelin ladata läppärille?
Se riippuu pelin laitevaatimuksista ja läppärin mahdollisuuksista.
Itse pelaan nelosta läppärillä. On se mahdollista.
Et ole tainnut kokeilla peliä se ei ole liian raskas eikä sopimaton. En ole itse koskaan pelannut muita sims pelejä mutta tämä onnistui heti. Aloitin sims 4 pelaamisen 9v
Itse olen 12-vuotias ja sain The Sims 4 synttärilahjaksi ja olen poika. Suosittelen ja jos hän vielä sitä haluaa, niin kannattaa ostaa.
Kuulostaa sopivalta peliltä tuon ikäiselle.
http://www.thesims.com/fi_FI/store/expansion-packs/the-sims-3-pets
http://www.thesims.com/fi_FI/store/expansion-packs/the-sims-3-island-paradise