Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskoopeista. Onko ravut vaativia ihmissuhteissa?

Vierailija
25.08.2021 |

Tyttäreni on rapu ja on kova arvostelemaan minua.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kovin mukavia tyyppejä.Ahneita ja kateellisia.

Vierailija
2/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat, mutta yleensä eivät kuitenkaan absoluuttisia hulluja kuten skorpionit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat nipistellä, joskus liikkuvatkin sivusuunnassa. Sakset ei kyllä ole koskaan hukassa.

Vierailija
4/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rapu ja en kyllä ole vaativa. Luonteesta ja kasvatuksesta kiinni eikä horoskooppihömpötyksistä.

Vierailija
5/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. En ole koskaan uskonut horoskooppeja, mutta nyt alan uskomaan. Eksäni oli rapu. Ja vaativa. Aina kritisoimassa kaikkia. Teit niin tai näin, aina se oli väärin päin.

Vierailija
6/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet varmaankin AP sitten joku kusipää. Skorpioni kenties?

Vierailija
7/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elänyt ravun kanssa kohta kaksikymmentä vuotta, helppoja ja ihania vuosia.

Ensimmäinen mies minulla, joka ei arvostele, ei yritä kahlita, ei ittuile eikä riitele.

T. Vesimiesnainen 57v

Vierailija
8/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut melkein joka horoskoopista jonkinasteinen kumppani ja eipä niissä isoja eroja ole.

Vierailija
9/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rapu ja en kyllä ole vaativa. Luonteesta ja kasvatuksesta kiinni eikä horoskooppihömpötyksistä.

Olet jäävi 😀

Vierailija
10/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt rapuihin ystävänä, terv. kalat-tyttö

Vierailija
11/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on rapu. Lojaali ja ihana ihminen mutta nuorempana ollut selvästi vaativaa sorttia xD 

T. Skorppiooni (jota kuvaillaan kiltiksi tytöksi, ei hulluksi)

Vierailija
12/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut melkein joka horoskoopista jonkinasteinen kumppani ja eipä niissä isoja eroja ole.

Off topic: tutkimusten mukaan ihminen rakastuu elämässään 2-4 kertaa. Kuinka vanha olet, että olet ehtinyt rakastua 10 kertaa…?

No, ei, se mitä haluan kysyä on tämä: miksi olet ollut yhdessä ihmisen kanssa, johon et ole ollut rakastunut?

Vierailija
13/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Oman kokemuksen mukaan ihan mahdottomia tuuliviirejä. Mikään ei ole koskaan hyvin. 

Kalat ja skorpionit ihan samanlaisia.

Vierailija
14/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Off topic: tutkimusten mukaan ihminen rakastuu elämässään 2-4 kertaa. Kuinka vanha olet, että olet ehtinyt rakastua 10 kertaa…?

No, ei, se mitä haluan kysyä on tämä: miksi olet ollut yhdessä ihmisen kanssa, johon et ole ollut rakastunut?

Ei kumppani tarkoita mitään pitkäikäistä parisuhdetta tai rakastumista varsinkaan. Oletko koskaan edes seurustellut, kun on noin kummallinen käsitys ihmissuhteista? Luuletko, että vasta rakastuneena aletaan seurustelemaan/tapailemaan?

-Eri

Vierailija
15/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku ihan oikeasti näihin?

mies53v

Vierailija
16/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan ravut ovat itsekkäitä, kaksinaamaisia, kateellisia. T: skorpparinainen.

Vierailija
17/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais kokemukset miehistä, joiden horoskooppi on kalat. Kannattaako ihastua?

Vierailija
18/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat pelkureita, mitään ei sanota suoraan tai puhuta selväksi. Suoruus on näistä tyypeistä valovuoden päässä. Kivasti edessäpäin, paskaa tuutin täydeltä selän takana.

Vierailija
19/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. En ole koskaan uskonut horoskooppeja, mutta nyt alan uskomaan. Eksäni oli rapu. Ja vaativa. Aina kritisoimassa kaikkia. Teit niin tai näin, aina se oli väärin päin.

Tuon luonnehdinnan voin antaa myös ainakin kahdesta neitysestä, yhdestä leijonasta ja oinaasta. Varmasti löytyy ihan joka merkistä tuohon sopiva tyyppi. Joten lopeta ennen kuin aloitatkaan, jooko.

Vierailija
20/64 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan ravut ovat itsekkäitä, kaksinaamaisia, kateellisia. T: skorpparinainen.

Puhut nyt itsestäsi. Unohdit toki mainita selkään puukottamisen, jota skorpionit myös harrastavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän