Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin 350€ maksavat mokkanahkakengät maniassa :(

Vierailija
25.08.2021 |

Nyt harmittaa ja kenkiä ei edes saa palautetuksi... suomen säässä ihan turhat kengät :( mitä te muut olette tehneet maniassa mitä myöhemmin kadutte?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti.

Ei tarvi olla ilkeä ;( on muutenkin vaikeaa

Vierailija
2/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyllisempää olisi miettiä miksi näin kävi? Mania siis, mutta minkä takia? Eikö lääkkeet maistunu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tänään sijoitukseen 200€, vaikka piti laittaa säästötilille..

No kai ne joskus jotain tuottaa.. ärsyttää vain kun teen muutenkin niin huonoja ostopäätöksiä.

Vierailija
4/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyödyllisempää olisi miettiä miksi näin kävi? Mania siis, mutta minkä takia? Eikö lääkkeet maistunu?

Söin lääkkeet mutta vielä ei ole löytynyt sopivaa komboa. Eli tulee läpi se maanisuus... olen skitsoaffektiivinen eli harhoja on myös.

Vierailija
5/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pitää kenkiä joskus kuitenkin, kun on hyvä sää.  Huolehdi niistä hyvin, niin sulla on kivat kengät vuosikausiksi.

Vierailija
6/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kengät maksaa noin paljon? Vaelluskengät?

Vierailija
7/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löysin aleista kivat merkkikengät... net a porterin sivuilta.

Vierailija
8/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelu ja uhkapeluu on mun kovimmat. Olen mm. ostanut 1200 euron laukun, jota sitten maksoin vuoden pois satasen erissä. Turhaa kosmetiikkaa ja vaatteita tms. Nettipokeri ja muut pelit myös vie maniassa rahaa.

Oma lukunsa sitten on seksuaalinen holtittomuus. Olen maniassa täysi nymfomaani ja himoiitsen kaikkia miehiä. Eikä tule kondomin peräänkään kyseltyä joten sitten kun on mania ohi, taas mennään sp-tautitesteihin...

Vierailija
9/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin panemassa vaimon serkkua maniassa, kolmesti. Kyllä kaduttaa vaikka kivaa olikin.

Vierailija
10/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelu ja kirjoitti:

Ostelu ja uhkapeluu on mun kovimmat. Olen mm. ostanut 1200 euron laukun, jota sitten maksoin vuoden pois satasen erissä. Turhaa kosmetiikkaa ja vaatteita tms. Nettipokeri ja muut pelit myös vie maniassa rahaa.

Oma lukunsa sitten on seksuaalinen holtittomuus. Olen maniassa täysi nymfomaani ja himoiitsen kaikkia miehiä. Eikä tule kondomin peräänkään kyseltyä joten sitten kun on mania ohi, taas mennään sp-tautitesteihin...

Itselläni ei onneksi ole uhkapelaamista. Se on varmasti kans kauheaa :(

Vierailija
11/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on hyvät niin onhan niistä iloa pitkään.

(Onko noin kalliit kengät kestävämpiä kuin muut? Osaako joku sanoa? Vai maksaako niissä vain merkki?)

Vierailija
12/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on hyvät niin onhan niistä iloa pitkään.

(Onko noin kalliit kengät kestävämpiä kuin muut? Osaako joku sanoa? Vai maksaako niissä vain merkki?)

Kyllä merkki ainakin lupaa olla "Italiassa tehty laatumerkki" mutta eihän sitä tiedä... tottakai myös merkki maksaa. T ap

Vierailija
13/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestänyt mökkakengät monta vuotta, kun niitä hoitaa oikein. Rutkasti vaan suojasuihketta ennen kuin otat käyttöön ja säännöllinen harjaus. Itse ostin tiskiharjan mokkakenkien harjaamiseen. Turha ostaa kenkäharjaa josta pyydetään 10-kertainen hinta. Ainoa haitta on suolaraidat, siksi en käytä niitä talvisin.

Vierailija
14/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Pidä kengät hyvin, niin kestävät seuraavat 10 vuotta.

Vierailija
15/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit. Auto. Tarpeisiini aivan liian hyvät puhelin ja läppäri. Amfetamiinia.

Auto oli muutenkin menossa vaihtoon mutta olisin voinut päätöstäni silti vielä miettiä.. 😁

Tuollaiset överimaniat loppuneet kunnon lääkityksen takia. Huh onneksi. Nyt elämä pikkuhiljaa vakaata, säästän rahaa silikonien poistoon, läppäri ja puhelin aikanaan palautettu, huumeet jääneet vuoteen 2016. Auto meni silloiselle miehelleni, ja häneltä johonkin eteenpäin.

Vierailija
16/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokka on ilmeisesti sama kuin nupukki. Mulla on hyvät Clarksin nilkkurit, jotka toimivat oikein hyvin keväällä ja syksyllä. Olen käsitellyt ne suoja-aineella, joka estää myös kosteuden imeytymistä. Maksoivat alessa peräti 30€.

Olen myös lievä bipo, saan pari kertaa vuodessa hypomaniakausia. Silloin tulee tehtyä impulssiostoksia, mutta persuluonteeni on niin pihi, etten törsää isosti mihinkään yksittäiseen. Mutta kyllä niillä edullisilla ostoillakin saa tilin hupenemaan...

Sen olen pitänyt, että luotolta maksan kaikki aina pois, kun lasku tulee. Kulutusvelkoja ei ole.

Vierailija
17/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi palauttaa?

Vierailija
18/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkanahkakengät vaatii käyttäjältään huolenpitoa, kuin lemmikki. Säännöllistä harjausta, puhdistusta ja suojausta. Kyllä niillä syksyllä ja talvella pärjää, jos ei lammikoissa loiki.

Vierailija
19/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi palauttaa?

Koska palautusaika meni jo umpeen...

Vierailija
20/27 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin :(