Ostin 350€ maksavat mokkanahkakengät maniassa :(
Nyt harmittaa ja kenkiä ei edes saa palautetuksi... suomen säässä ihan turhat kengät :( mitä te muut olette tehneet maniassa mitä myöhemmin kadutte?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ite olen maanisdepressiivinen, joka on yli 99 prosenttia ajasta depis. Nyt kuitenkin tuntuu masennus hellittävän ja tänään ostin kauppareissulla extempora reilun 200 euron viskipullon.
Viskit ja naiset kun ovat parhaimmillaan 16-vuotiaina, kjeh kjeh.
Mulla taas maniat hallitsevat oloa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite olen maanisdepressiivinen, joka on yli 99 prosenttia ajasta depis. Nyt kuitenkin tuntuu masennus hellittävän ja tänään ostin kauppareissulla extempora reilun 200 euron viskipullon.
Mulla taas maniat hallitsevat oloa :(
Tuo voi kyllä olla paha kun tietää mitä itselläkin on tullut touhuttua noina lyhyinä manian välähdyksinä. Vaikka eipä masennuskaan hyvä ole. Mutta eiköhän nämä tästä suttaannu itse kullakin.
Jos ne on käyttämättömät niin koita myydä vaikka 200e:lla,
tappiota tulee mutta ei niin paljoa.
Ja sen lisäksi saat ne pois silmistä muistuttamasta epäonnistumisestasi.
Ohis. Onko teille joku maininnut silloin ku olette maniassa, että "mania" vai osaatteko lukea omaa mielialaanne reaaliajassa?
Vierailija kirjoitti:
Ohis. Onko teille joku maininnut silloin ku olette maniassa, että "mania" vai osaatteko lukea omaa mielialaanne reaaliajassa?
Ainakin ap eli minä jouduin sairaalaan kun harhat ja mania hallitsivat oloa. Oli myös kauhea ahdistus.
Olen tuhlaillut rahani ja ottanut velkoja. Luottoja 20 000 asunto- ja autolainojen päälle. Suhaillut sinne sun tänne ja ostellut kaikkea. Olen hyvässä asiantuntijatyössä, joten eiköhän nuo saa maksettua. Reunalla on jotenkin mukava elää.