Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työkkäri alkanut ahdistelemaan teitäkin? Ei kai ne töihin koita laittaa?

Elämän tapa työtön
25.08.2021 |

Jotain viestiä on tullut. Itse olen ollut siinä uskossa, että tämän hallitus kauden loppuun saa ainakin loikoilla.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen. Ei ole kukaan perään huudellut. 

Tämä on kyllä erikoista. Jos esimerkiksi on kyseessä naisihminen niin työnantajan puolelta varsinainen lottovoitto. Ei enää tarveta jäädä äitiyislomille tai sairaslomalle lasten takia, kun yleensä ovat jo aikuistuneet. Sen sijaan palkataan se pahimmassa lisääntymisiässä oleva kolmekymppinen, joka heti vakipaikan saatuaan vetäytyy mammalomille maksattamaan työnantajalla sekä omat että sijaisen työnantajakulut? Ketään ei tietenkään saa syrjiä näistä lastensaamisista, mutta kuitenkin jotenkin ihmetyttää. Ja monet näistä nuoremmista käyttävät tätä mahdollisuutta reippaasti hyväksi.

Vierailija
42/45 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen kuntakokeilussa mukana ja pamahti TARJOUS, josta soitin työnantajalle ja seniili mummo työnantajana oli selittänyt työkkärille aivan höpöjä, että olin muka aiheuttanut työsuhteen syntymisen puheillani. Okei, mulla ei ollut korona-rokotusta ja se skitsahti- ei kutsunut edes henkilökohtaiseen haastatteluun ja nyt mulla on kahden kuukauden karenssi. Milläpä todistan sen valehtelevan, kun en nauhoittanut puhelua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen. Ei ole kukaan perään huudellut. 

Tämä on kyllä erikoista. Jos esimerkiksi on kyseessä naisihminen niin työnantajan puolelta varsinainen lottovoitto. Ei enää tarveta jäädä äitiyislomille tai sairaslomalle lasten takia, kun yleensä ovat jo aikuistuneet. Sen sijaan palkataan se pahimmassa lisääntymisiässä oleva kolmekymppinen, joka heti vakipaikan saatuaan vetäytyy mammalomille maksattamaan työnantajalla sekä omat että sijaisen työnantajakulut? Ketään ei tietenkään saa syrjiä näistä lastensaamisista, mutta kuitenkin jotenkin ihmetyttää. Ja monet näistä nuoremmista käyttävät tätä mahdollisuutta reippaasti hyväksi.

Onhan sitä mukavampi katsella kuin jotain viiskymppistä av-mammaa...

Vierailija
44/45 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"työtarjous" tarkoittaa työpaikan haku velvoitetta , ei siinä töitä tarjota,näitä velvoittavia työtarjoksia voidaan lähettää samasta paikasta vaikka viidelle sadalle henkilölle.

Vierailija
45/45 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on huutava työvoimapula. Iso joukko työnantajia tahtoisi sinutkin kantamaan kortesi yhteiseen kekoon.

Voisitko kertoa ketkä ne työnantajat on kun mä en ole sellaisia löytänyt vaikka hakemuksia olen laittanut tuhansia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme