Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset on nykyään niin laiskoja, että pahaa tekee.

Vierailija
30.08.2006 |

Lapset hoitoon vaikka väkisin, hirveä valitus synnytyksestä, imetyksestä, vauvavuodesta, ei voi tehdä itse vauvansoseita jne. Lista on loputon.

Kaikenlaisia Syitä on toki keksitty, lapsi tarvitsee (hirveästi) virikkeitä, ei tule maitoa, kaupan soseet on terveellisempiä... Ja PYH. On toki ongelmiakin, kaikki ei aina suju taiteen sääntöjen mukaisesti, mutta kyllä ISO OSA ASIOIDEN TEKEMÄTTÄ JÄTTÄMISESTÄ JOHTUU PELKÄSTÄÄN LAISKUUDESTA.

Näin väitän.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä on NIIN pahaa/syntistä jos ei viitsi tehdä itse vauvan soseita tai jos on palkannut siivoojan? Eikös ne valmiit purkkiruuat ole ihan terveellisiä? Ja miksi pitäisi siivota itse jos on varaa palkata siivooja? Ymmärrän, että jos kysymys on säästämisestä, niin silloin pyritään tekemään mahdollisimman paljon itse, mutta ehkä kaikilla ei ole tarvetta säästämiseen tai sitten he säästävät jostain muusta asiasta.

Vierailija
22/22 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen on malli, en haluaisi opettaa lapselleni elämäntapaa " lorvi vain, joku muu tekee työt" -en edes sitten vaikka olisin varakas.

Kolmannekseen, tarkoitan tällä aloituksella sitä hirveää ruikutusta ja ininää, mitä aikuiset ihmiset pitää välttyäkseen tekemästä työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla