Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”En ole kuin muut tytöt” on kuulemma toksinen lause

Vierailija
25.08.2021 |

Olkaamme siis samanlaisia, kaikki, vai mitä tuo tarkoittaa?

Kommentit (384)

Vierailija
361/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun perusteella nämä erilaiset tytöt on näemmä yhtä pahoja naisvihaajia kuin kilttimiehet. Hyi saatana.

Vierailija
362/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ilmiö on syntynyt siitä yksinkertaisesta asiasta, että tympeät, ankeat ja rumat feminismtinaiset ovat huomanneet ettei heitä oikein kukaan jaksa katsella ja kuunnella. Heitä sitten ahdistaa jos joku nainen ei koekaan miehiä vastustajana, vaan pääsääntöisesti ihan hyvinä tyyppeinä joiden suuntaan voisi kenties osoittaa jonkinlaista suopeutta joskus ja lähteä mukavalla asenteella lähestymään.

Nuoret naiset, älkää antako näiden ankeuttajafeministien harhauttaa teitä samaan ojaan jossa itse rypevät. Siellä ei osata enää minkäänlaista normaalia kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Ja kuitenkin minulla, tympeällä ankealla ja rumalla feministinaisella on parempi ja estottomampi seksielämä kuin palstan miehillä ;-D

Unissasi ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukehtukaa toksisuuksiinne. Kotkat liitävät, kanat kaakattavat, ei kiinnosta enää lainkaan.

Vierailija
364/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että Sanna osaa olla kameleontti ja vaatii muilta samaa. Ei saa erottua vaan pitää pelleillä samat kuviot joka trendinä. Olevinaan.

Vierailija
365/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toksinen feminismi tässä on taustalla. feministit ovat alkaneet raatelemaan jopa toisten naisten silmiä niiden päästä. 

Niin, siis naisia vihaavia naisia kuuluukin dissata.

Itse inhosin näitä ”en oo kuin muut tytöt/oon yks jätkistä”-pellejä jo yläasteella, eli ei liity minun kohdallani mitenkään nykyaikaan.

Onneksi seuransa saa valita.

Tuossa yllä palstalainen havainnollistaa, miten naiset itse kaventavat arvosteluvapauttaan.

Kukaan ei sano, että mies ei saa nauraa salimakeille ja bensalenkkareille. Mutta naista, joka nauraa instababeille kuuluu dissata.

Loppukaneettinaan palstalainen toteaa olevansa iloinen siitä, että saa sulkea ulkopuolelle naisen, joka nauraa instababelle. Eli hyväksyy sosiaalisen orpouttamisen.

Ei miestä tarvita alistamaan naista. Nainen on naiselle susi ja tekee sen itse.

No sieltähän se tuli, kolmas lausahdus jota kuulee vain naisvihaajanaisten suusta: ”nainen on naiselle susi”.

Ei ole, itse olet se susi ja tuota ei kuule KENENKÄÄN muiden kuin näiden susien suusta.

Minun puolestani saat olla ulkopuolella, ei kiinnosta sellaisten naisten seura jonka käsitys muista naisista on tosi negatiivinen ja itseään pitää jonain erikoistapauksena.

”Nainen on naiselle susi” on lausahdus jonka kuullessani pysyisin kaukana kyseisestä naisesta.

Ei tosiaan onneksi tarvitse IRL pyöriä tuollaisten kanssa, eivät ole minun tyylistä seuraa.

Kiitos, taputukset ja kukkapuska! Tässä näemme kuinka sosiaalisen orpouttamisen mekaniikka toimii. ”Itse olet se susi ja kuulut ulkopuolelle”. Se on uskomatonta, kuinka sudeksi voi joutua jopa itse sitä tajuamatta.

-eri.

Ja siitä sellaiset uhriutumiset.

Onko noin vaikea katsoa peiliin ja vähän miettiä miten puhuu ja millaisia asenteita levittää?

Mitään ”mies on miehelle susi”-juttuja ja asenteita levittäviä miehiä ei ole olemassakaan, joten miehistä turha hakea tähän esimerkkiä jolla voisi jotenkin hyväksyttää toimintaansa.

Se on hirvittävän helppoa vaatia aina muilta sitä peiliin katsomista. Varsinkin jos onnistuu sosiaalisesti saavuttamaan sen aseman, jossa pystyy vaikuttamaan muiden mielipiteisiin.

Oletko itse ajatellut, että avoimin mielin lukisit nämä kaikki kirjoituksesi läpi ja miettisit, eikö niissä ole edes pikkuruisen syvälle sisäistettyä naisvihaa?

Ei minulla ole naisvihaa, olen ollut hereillä tämän asian kanssa lapsesta saakka jo kauan ennen kuin puhuttiin julkisesti tällaisista asioista.

Inhoan ainoastaan naisvihaajia (niin naisia kuin miehiäkin), ja tämän palstan typerien myötä kieltämättä joskus tulee sellaista palstanaisvihaa, mutta en silti ajattele, että KAIKKI naiset ja naiset yleisesti olisivat kuin joku vauva.fi-palstan tietty porukka.

Mutta tietynlaisia naisia saa vihata, niinkö?

Tottakai saa. Kuvitteletko, ettei yksikään nainen maailmassa ole tehnyt vihattavia tekoja? Jos jokin on maailmassa toksista, niin tämä enkelimäinen käsitys naisista, että he ovat kaiken pahan yläpuolella eivätkä voi ikinä tehdä mitään väärin.

-eri

Vierailija
366/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ajatellut, että tuo lause "nainen on naiselle susi" pitäisi paikkansa, mutta hyvin ootte onnistuneet muuttamaan mun mielen. Onneksi omassa lähipiirissä on paljon mukavia ja hyväsydämisiä naisia, mutta tiedänpähän, millaisia naisia vältellä tulevaisuudessa.

Vierailija
367/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun perusteella nämä erilaiset tytöt on näemmä yhtä pahoja naisvihaajia kuin kilttimiehet. Hyi saatana.

Kyllä, susinaiset ja kilttimiehet jakaa saman sielunmaiseman, täydellinen match! 👌🏼 Voivat sitten yhdessä potea naisvihaansa.

Vierailija
368/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, susinaiset ja kilttimiehet jakaa saman sielunmaiseman, täydellinen match! 👌🏼 Voivat sitten yhdessä potea naisvihaansa.

Jos teidän porukkaa vihaavat sekä miehet että muut naiset, olisikohan aika tarkastella omaa toimintaa?

Vierailija
369/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse vihata eikä olla vihattavana, kun ryhtyy muunsukupuoliseksi.

Vierailija
370/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaajatyyppi löysi näemmä ketjun.

Vierailija
371/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teidän porukkaa vihaavat sekä miehet että muut naiset, olisikohan aika tarkastella omaa toimintaa?

Mä taas näen jonkun ihmisryhmän vihaamisen vain siksi, koska ovat tiettyä sukupuolta, aika hälyttävänä. Voisko se vika olla siinä omassa päässä?

Vierailija
372/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään siis jos nainen sanoo ”En ole kuin muut tytöt” onkin tämä miehiä mielistelevä pick me girl, ja se häiritsee feminismiä.

https://www.hs.fi/nyt/art-2000008204320.html

Hyvä kolumni!

Vierailija
373/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina kuvitellut olevani hyvin samanlainen muiden naisten kanssa, mutta hyvin usein olen miesten suusta kuullut olevani täysin poikkeava. Ja en yritä nyt kuulostaa ”pick me girliltä”, koska en näe sitä ominaisuutta positiivisena millään tavalla. Haluaisin olla ns. normaali, en outo tai poikkeava.

Kai ne miehet ovat sinulle myös kertoneet, mikä tekee sinusta niin poikkeuksellisen?

Vierailija
374/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän muu asia tässä maailmassa olisi, jota vihataan yhtä paljon kuin erilaisuutta?

Vierailija
375/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän muu asia tässä maailmassa olisi, jota vihataan yhtä paljon kuin erilaisuutta?

Emt, samanlaisuus?

Vierailija
376/384 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina kuvitellut olevani hyvin samanlainen muiden naisten kanssa, mutta hyvin usein olen miesten suusta kuullut olevani täysin poikkeava. Ja en yritä nyt kuulostaa ”pick me girliltä”, koska en näe sitä ominaisuutta positiivisena millään tavalla. Haluaisin olla ns. normaali, en outo tai poikkeava.

Kai ne miehet ovat sinulle myös kertoneet, mikä tekee sinusta niin poikkeuksellisen?

Olen eri, mutta kyllä ainakin minulle on kerrottu

Vierailija
377/384 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emt, samanlaisuus?

Lol, samanlaisuus yhdistää, erilaisuus erottaa.

Vierailija
378/384 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ketjun innoittamana päätin juuri alkaa muunsukupuoliseksi.

Nyt saan olla oma itseni, käydä tupakalla työpaikan nörttimiesten kanssa, kutoa mattoja mummojen käsityötuvalla ja pitää sekä salimakeja että instabeibejä yhtä pinnallisina. Saan arvostella sekä naisten selkäänpuukotusta ja viheliäistä laumasieluisuutta, että miesten typerää kunniakulttuuria ja kykenemättömyyttä pyytää apua. Saan tuntea lämmintä myötätuntoa yksinäisiä keski-ikäisiä miehiä kohtaan ja ihailla pienten tyttöjen suloisuutta. Saan rakastaa ystäviäni, puolisoani, lapsiani koko sydämestäni ilman toksisuuden häivääkään.

Pitäkää tunkkinne, naiset ja miehet, hymyillään kun tavataan!

Laumasieluisuus on MIESTEN tyypillinen ominaisuus!

Vierailija
379/384 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä aina luullu, että feminismi on just niiden "erilaisten" naisten juttu! Ja että perinteisen naiselliset naiset haluaa miellyttää miehiä.

Vitsailetko?

Ne "erilaiset" naiset nimenomaan vihaavat feminismiä, ja nostavat miehet jalustalle.

Vierailija
380/384 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lausahdus sisältää oletuksen, että muut kohdehenkilön piirissä olisivat stereotyyppisiä jollain tapaa. Hyvässä tai pahassa.

Tämä kuulostaa hyvältä, itse koen olevani monessa suhteessa kaukana stereotyyppisestä naisesta .Onko se toksista ja kenelle :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän